Spring naar bijdragen

Maandag 16 juli 2012


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond allen,

Wat een mooie verhalen over joggingbroeken en sokken en kruiken.

Hier zit er nog één hoor.

Brrrr wat is het koud.

Vanmorgen sollicitatiegesprek gehad maar ik heb er geen goed gevoel over. Het gesprek ging goed maar toch heb ik dat nare gevoel.

Deze week krijg ik bericht, zal mij benieuwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kamé zou het nu zo kunnen zijn doordat je heel zwaar slaapt, dat je je daarom zo mottig voelt? De tijd dat ik dronk, sliep ik bijna niet. Mijn slaap was gemaakt zeg maar.

Het kan best zijn dat ook jij opnieuw moet leren slapen ondanks je nu al goed slaapt. Alles moet weer een beetje normaal worden, ook het slaapritme, diepe slaap, remslaap enz. Misschien is dat nog een beetje van slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, zou je best weleens gelijk in kunnen hebben, las ook dat je van antabus slaperig wordt.

Daarom ga ik over op een 1/4, als we op Texel zijn wil ik helemaal van die inslaper af zijn.

We zijn dan lekker veel buiten, moet ik op gezonde lucht kunnen slapen, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Johan en Bo, ik weet het niet.

Gevoel is gevoel, is niet uit te leggen en misschien heb ik het ook wel helemaal mis en wordt ik wel aangenomen.

Johan, de baan is wel leuk, dat nare gevoel is van het gesprek.

Misschien is het ook wel mijn onzekerheid.

Dank jullie voor de reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier brand zelfs de houtkachel, geurt wel lekker naar herfst, maar dat op 16 juli??

Bo, dapper van je om venkel thee te drinken. Ik vind dat lekker, maar het blijft een speicale smaak. Ik verkocht dat destijds voor 2 redenen: winderigheid en borstvoeding te stimuleren. Succes dus! :)

Johan: die put/klus uit welk dialect komt dat??

O jee; ik lees net in de krant dat in mijn kleine provinciale stadje, dit weekend alleen al 14 ! rijbewijzen zijn ingetrokken wegens voornamelijk dronkenschap...Daar wordt een mens toch even stil van.....(en ook wel dankbaar )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lavendel1
Bo, dapper van je om venkel thee te drinken. Ik vind dat lekker, maar het blijft een speicale smaak. Ik verkocht dat destijds voor 2 redenen: winderigheid en borstvoeding te quote>


Winderigheid stimuleren?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh nee Bo, winderigheid indijken natuurlijk!

Sorry Johan! Natuurlijk uit het Fries en is dat een officiële taal! Ik kom dan ook van ergens anders, hé. Heel boeiend trouwens al die verschillende woorden. Ik lees regelmatig in het etymologisch woordenboek, heerlijk, zeker voor op herfstavonden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal

Kwispel gefeliciteerd:present::musicnote::moon::heart::light::sun::present::musicnote::moon::heart::light::sun::present::musicnote::moon::heart::light::sun::present::musicnote::moon::heart::light::sun::present::musicnote::moon::heart::light::sun::present::musicnote::moon::heart::light::sun::present::musicnote::moon::heart::light::sun::present::musicnote::moon::heart::light::sun::present::musicnote::moon::heart::light::sun::present::musicnote::moon::heart::light::sun::present::musicnote::moon::heart::light::sun::present::musicnote::moon::heart::light::sun::present::musicnote::moon::heart::light::sun::present::musicnote::moon::heart::light::sun::present::musicnote::moon::heart::light::sun::present::musicnote::moon::heart::light::sun:

1 Hele week is minstens zo belangrijk als een jaar

Lenie Gefeliciteerd met je maand

:D:present::present::present::D:rose::rose::rose::D:moon::moon::moon::D:heart::heart::heart::D:present::present::present::D:rose::rose::rose::D:moon::moon::moon::D:heart::heart::heart::D:present::present::present::D:rose::rose::rose::D:moon::moon::moon::D:heart::heart::heart::D:present::present::present::D:rose::rose::rose::D:moon::moon::moon::D:heart::heart::heart::D:present::present::present::D:rose::rose::rose::D:moon::moon::moon::D:heart::heart::heart::D:present::present::present::D:rose::rose::rose::D:moon::moon::moon::D:heart::heart::heart::D:present::present::present::D:rose::rose::rose::D:moon::moon::moon::D:heart::heart::heart::D

Originally posted by: kameleon

Ben de regen nu echt helemaal zat:Disgust;

Ga maar boerenkool stampot maken;)quote>

Mee eens en LEKKER

Borretje ik hoop dat je de Moed hebt gehad vanavond

Dat je de Wijsheid in pacht had en dat je je Kalmte bewaard hebt;)

Kameleon, dat heb ik dus ook als ik naar de kapper ga is het ineens weer veel grijzer maar ik vind het prachtigB)

Originally posted by: Jen

Zo, 'k zit met een oedeem en moet vijf dagen met mijn benen omhoog zittenquote>

Heel vervelend Jen, doe rustiggies aan dan maar

Nou ben thuis, heb gegeten (macaroni simplissimo) en de afwas ook simplissimo want die staat er nog;)

Vandaag auto`s gewassen, was makkelijk want het sop droogde helemaal niet op. Ik heb ze maar onder een afdak afgedroogd anders had het helemaal geen zin natuurlijk

en nu ga ik aan de vla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...