Spring naar bijdragen

Zondag 22 juli.


Aanbevolen berichten

Middag allemaal,

Ik haak even in op de DJ Allures, van VM en Lavendel ;)

Deze dame gaat zo haar playlist vullen en DJtje spelen, ik doe dit al zo'n 6 jaar elke zondag op een internet radio station :D

Wil je weten hoe je kan luisteren (en verzoekjes kan doen) ? stuur me dan even een PB ;)

Fijne zondag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoho SB! Dat is leuk om horen. Lijkt me een hele fijne bezigheid. Kan ik nog bijleren van je!

Je mag alvast het uur doorgeven en de zender?

Vanmiddag zit ik natuurlijk buiten, maar misschien valt het te herbeluisteren?

Drop maar in mijn pb bus hoor.

Heb je ook een DJ naam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Suikertje
Zo de boswandeling zit er weer op. Ik moe, maar hond niet.
Wat een heerlijk weertje. Eerst maar wat eten nu.
quote>


Lijkt die hond van ons wel pffff.

Ik ga altijd s avonds met haar met de bal spelen.
uuhhhh ik gooi de bal zij rent erheen, rent dan weer terug naar mij (zonder bal) en ik kan de bal ophalen pffff.

Of (en die vind ze zelf het leukste) ze blijft aan de andere kant van het veldje liggen/zitten en ik kan haar ophalen :$

Dan zou je denken dat ze moe is, maar niets in minder waar, zodra we thuis komen pakt ze haar bal en komt ze hem keurig netjes bij je brengen, gaat heel mooi zitten en loslaten en dan wachten tot ik hem weer de keuken in gooi.

Echt een heerlijke suffe muts is het, elke dag maakt ze me aan het lachen met haar eigenwijze luie acties.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dylan
Ok SB, dan heb ik blijkbaar iets heel anders in mijn hoofd. Ken wel b.v. jango.com of zo, maar dit is dus dan iets anders begrijp ik.quote>


Jango zegt mij dan weer niks

Je kan het zien als de vroegere piratenzenders, met verzoekjes enzo.
Maar dan in een modern jasje en legaal.

Dus bij mij geen piratenhits :D daar doe ik niet aan.

Er zijn legio van deze internet radio zenders.

we hebben dan ook geen honderden luisteraars maar een stuk of 30 ;)

de "studio" bestaat uit een pc op een tafel in de huiskamer, met een externe hardeschijf bomvol muziek (ongeveer 120.000 nummer)

Dus mensen verwacht niet teveel, maar wel gezelligheid :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Steunbeertje ben heel benieuw naar jou DJ uurtje. Wat een leuke hobby! Hopelijk hebben de meeste van jullie heerlijk van het weer genoten.

Ik was vandaag van alles van plan. Moest van mezelf vooral bezig zijn en van de zon gaan genieten. Uiteindelijk heb ik de hele middag diep liggen slapen en dromen. Beetje down en eenzaam wakker geworden.

Misschien komt het door het stoppen of mischien een beetje zelfmedelijden. Me erg alleen voelen. Er maalt ook van alles door mn hoofd.

Ik weet het niet. Echt blij voel ik me nu niet op mn tweede alcoholvrije dag.

Ga zo maar eens wat koken en "gelukkig" mag ik morgen weer werken.

Zal het vooral maar rustig aan doen met mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Nova, klinkt bekend dat slapen de eerste tijd. Je hebt veel in te halen, niet?

Nuchter word je inderdaad geconfronteerd met allerlei gevoelens, ook eenzaamheid. Even volhouden, plannetjes maken, hoe klein ook. Drinken is een vals gevoel van gezelschap.

Ik concentreerde me op de goede stukjes van mijn leven om op verder te bouwen. Oude of verwaterde relaties in leven blazen. Op langere termijn: nieuwe groepen om bij aan te sluiten ( dans, vrijwillegerswerk, tekenen, ......)

Eén ding is zeker, je bent goed bezig en het zal alleen maar beteren.

Zet een leuk muziekje op!

liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, nou ben ook best huilerig en zielig. Ook geen kinderen om me heen. Nergens zin in. Dat muziekje staat al aan hoor. De hele dag Jazz hier ;-)

Dacht vandaag ook veel aan mensen en contacten om me heen. Hoe grenzeloos en makkelijk ik ook ben voor andere met drank op. Zal nog wat worden. Beetje depri ben ik. Ik laat t maar.

Hele dag op bed gelegen en ga zo maar een filmje huren en wat te eten halen. Zit indertussen aan dit forum vastgekleeft! Lees lekker met jullie mee! Ben ik toch niet zo alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Nova heel veel sterkte joh, tjah alle begin zo moeilijk he. ja nu voel je misschien maar klein nova-tje. Maar gaat echt beter worden maar je moet het en jezelf dus tijd geven. Maar het liefst zou je er ff nie zijn, Heel veel sterkte en moed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...