Lytse Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Geplaatst 25 juli 2012 Jen, Heb je je verlenging met mate gevierd, zoals je van plan was? Was het gezellig? Lytse.
Lytse Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Geplaatst 25 juli 2012 Echtgenoot wil nu echt graag naar bed, dus we gaan het maar eens proberen, anders ben ik morgen helemaal gaar. Welterusten lateriken en slaap zo koel mogelijk. Lytse.
Jen Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Geplaatst 25 juli 2012 Inderdaad Lytse, niet zoals vorige week. Vooral heel goed gebabbeld over mijn werkplannen en dergelijke.
Truffel Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Geplaatst 25 juli 2012 Jen, Ik zou het bijna vergeten, feli met de terugkeer van je rijbewijs Wat zal dat een heerlijk gevoel geven. Kijk dat bedoel ik nou, dat vind ik zo knap aan Lyste (truste ) Ik vergeet altijd alles pffff
Truffel Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Geplaatst 25 juli 2012 Weltrusten zij die gaan slapen Ik ga hier ook de boel afsluiten en het mandje in. hihi anders lig ik morgen op het strand te slapen en kan ik naast VM gaat liggen (beterschap VM)
Jen Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Geplaatst 25 juli 2012 Dank u steunbeertje. Hoe Lytse dat doet? Geen idee. Ik voel me dement soms.
Bo Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Geplaatst 25 juli 2012 @Coco, ik been het ook niet bij hoor;) Lieve mensen Ik duik ook naar boven sweet dreams!
Jen Geplaatst 25 juli 2012 Rapport Geplaatst 25 juli 2012 Een stel kinderen vroeg me vanavond of ik 20 cent had. Ja dat had ik. "Waarvoor is het?" vroeg ik terwijl ik het gaf. "Bier." Ik schatte de jongste 12, en bleef een beetje verweesd achter.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden