Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Goedemorgen, En nu snel even eten. Ik heb nog een kliekje macaroni, die gooi ik even in de magnetron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 goede morgen jaap doe mij maar koffie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Hey Jaap en Iggy, ik doe wel even met de koffie mee moet nog niet aan een warme kliek denken zo 's morgens vroeg hoe bevalt je job Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ja, ja, komt er aan. Een ochtend zonder koffie is geen ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Het is dat het geld oplevert maar anders... Ik ben ook nooit tevreden hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Nee, die heb ik gisteravond al opgegeten Hannah, ik kan wel wentelteefjes bakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Goede morgen luitjes, ik lust ook wel een bakje, lekker. Heb de douche al gehad, ben al met het hondje uit geweest, dus ik mag nu even rustig verder wakker worden Ik heb overigens niets tegen een lekkere hartige hap in de vroege ochtend hoor, je hebt groot gelijk Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ik zei toevallig gisteravond nog tegen iemand dat ik eigenlijk zo blij ben dat ik de stap naar een alcohol vrij leven heb genomen ik merk dat ik de dingen veel beter aan kan dan in de tijd dat de drank nog hoog in het vaandel stond dus daar neem ik deze ochtend nog even een extra bakkie op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 chips, macaroni....... al kom je nu met chocolade aan dan zeg ik geen nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Maar Sha, echt een goed ontbijt doet wonderen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Originally posted by: ShahireIk zei toevallig gisteravond nog tegen iemanddat ik eigenlijk zo blij ben dat ik de stap naar een alcohol leven heb genomenquote> uhhh volgens mij bedoel je het anders dan er staat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 oeps..........effe aanpassen, dank Hannah!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 niet quoten!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 alcoholvrij denk ik. Maar goed een chocoladecroissant dan! En laat er ook een over voor Albert. Dat had ik bijna beloofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ennuh, Hannah, wat bedoel mij met sloffe chips? die chips herken ik, heb ik overigens ook wel trek in, maar dat sloffe snap ik niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ja dat croissantje lust ik wel Jaap, njammie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ik zou het knap vinden als iemand zijn chips slof krijgt. Zo kon ik het ook nooit begrijpen dat iemand zijn bier over de datum liet gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Weet je hoeveel boter er in een croissant zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Daar fiets je zo 200km mee weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Oeps Jopie toch. Wat naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Je had ook niet je geld moeten terug vragen Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ach Jaap, ik eet toch niet dagelijks een croissantje dus moet kunnen en die km's fietsen doe ik Fibo zeker niet na! ik loop ze er straks wel af op het werk lekker even laatste dagje gelukkig op een andere unit vandaag kan het woord 'zuster' niet meer horen momenteel laatste dagen zoveel gehoord, alsof de naald op de lp bleef hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Ai Jopie, dat is minder leuk gelukkig dat er geen gewonden zijn alleen blik je zal evengoed wel geschrokken zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2012 Bier dat over de datum is kun je trouwens gerust opdrinken. Gewoon de etiketjes eraf weken en serveren. Bij wijze van koeling leg je ze in een teiltje water Wedden dat niemand het merkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden