Shahire Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Hey beertje is er reden voor of omdat het gewoon zo is kan namelijk ook wel eens, als ik naar mezelf kijk dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Niks bijzonders hoor, maar soms heb je gewoon even niks te melden zeg maar Geen spraakwater............... Het gaat juist heel goed hier. ik ben zeg maar uitgel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Voor jou niet zo lang meer dan sta je een jaar droog zal een heerlijk en goed gevoel geven denk ik verder heb ik eerlijk gezegd ook niet veel zinnigs te vertellen ga hier nog even rond snuffelen en wat lezen en proberen eens wat op tijd naar bed te gaan als ik gewonnen heb van mijn computerspelletje straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 hahaha jij ook al aan het spelletjes spelen, errugggg nieuwe verslaving En ja inderdaad het aftellen is begonnen. het is (achteraf) zo snel gegaan Maar jij bent ook je half jaar al ruim voorbij, dan gaat het hard hoor Ik ga zo ook het mandje opzoeken, anders zit ik hier om 3 uur nog (gebeurd veel teveel de laatste tijd) zoals ze hier zeggen dan hangen de wallen morgen weer op mijn ......... (het rijmt ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 gehaktballen?? ik ga ook afsluiten hier slaap lekker droog houd ik het hier niet komt een partijtje regen aan zeg!!! en de knallen hoor ik ook al lijkt wel oud en nieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 hihi hier hebben we het al gehad dus ik kan lekker slapen (ben een bliksem freak, dan blijf ik wakker om te kijken ) slaap lekker (gehaktballen kan ik net goed rekenen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2012 Klinkt heel goed Johan! Veel beter dan je vorige woonplaats, als ik het goed begrijp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden