Yvonne Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Een heel goede morgen luitjes. Het is Zondag. De meeste mensen hebben een vrije dag. Buiten is het nog stiller dan op een zaterdagochtend. Het heeft vannacht geregend, en nu zijn ze daarboven geloof ik nog aan het twijfelen of het zon of dat het wolk wordt. Geeft niet, het is lekker zondag vandaag. En gisteren hebben we weer zon voor wel twee dagen gehad. De koffie staat door te lopen, thee staat te trekken en de oven is aan het opwarmen. Straks even een paar broodjes er in, alleen al voor de geur zou je dat doen. Zo, en nu eerst even teruglezen.....
Yvonne Geplaatst 29 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Ik zie trouwens dat Kirky jarig is, ik neem aan dat dat de ons bekende Kirk is? Dus... van harte Kirk, ik hoop dat het goed met je gaat en dat je een fijne dag hebt.
Madelief Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Goedemorgen Von! en alle laterkomers! Lekker een bakkie.
Yvonne Geplaatst 29 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Goedemorgen Madelief en Hannah. Pff Hannah, dan komt de man met het hamertje vast wel even langs vandaag? Wat vervelend dat hij aan de spugerij was, komt dat van de zenuwen?
Yvonne Geplaatst 29 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Groot gelijk hoor. Nou, hij is in ieder geval weg MET zijn schone kleren. Wat een gedoe als een droger het dan net op zo'n moment begeeft.
Yvonne Geplaatst 29 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Met de hand draaitie wel??? Nou, dan ben je een aardig tijdje zoet voor de boel droog is denk ik, ben je sneller als je het buiten ophangt
Yvonne Geplaatst 29 juli 2012 Auteur Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Nou, het blijft stil hier. Heb de boel in warmhoudkannen gedaan en ga lekker naar buiten, het zonnetje is er weer... Luitjes, fijne dag... laterrrrrrrrrrrrrrrrrr.
bolletje Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Nou wie denkt dat, als je niet meer drinkt, er geen rare dingen meer gebeuren heeft het goed mis, mooi wel hoor. IK BEN VANNACHT UIT BED GEDONDERD:huh: Ik lag ineens op de grond met m'n benen omhoog en nog in het laken wat op bed lag. Ik weet niet dat ik neer gekomen ben, lag er ineens. KNAL. Dus dat alles beter wordt als je stopt, mooi niet. Verder heeft maatje een groot ongeluk gehad in z'n huis. Het laminaat dat we gelegd hebben is helemaal seikienat geworden en verpest. Hij heeft een lekkage gehad en heel z'n benedenverdieping is naar de haaien. Kan ie weer opnieuw beginnen zeg. Zo ook goeie morgen iedereen.
AlbertRemmo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Geplaatst 29 juli 2012 goede morgen Dagpact; Lytse Madelief Albert
albertina Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Goedemorgen luitjes, Krik, als je nog meeleest gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat het je goed gaat. Hannah, dat heb jij weer, met de hand de droger aanzwenegelen lijkt me nogal een karwei. Hoop dat zoon opknapt onder weg. Hier schrijnt de zon en het stroomt van de regen, er is dus een regenboog. Mooi om te zien.
igor Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Geplaatst 29 juli 2012 goede morgen frummels. hier doet de zon een poging om erdoor te kruipen. eerst maar eens koffie
Antoinnette Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Goedemorgen iedereen. Gaat aardig hier. Rustig dagje, begin maar met bakkie koffie.
albertina Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Igor, wat goed van je! als ik het goed heb is het de 1e keer dat je aan de antabus bent. Sterk hoor! En nu braaf innnemen hé.
Bo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, Wakker worden met een ronduit prachtige lucht Kijkend naar het oosten: héél donkere wolken waar de zon doorheen schijnt Draai ik me om naar het westen: strakblauwe lucht Thx voor de koffie Von! Hannah Zoonlief 3 weken weg Dat zal wel even wennen zijn:present: Bol Wat een valpartijen;) en wat balen voor je maatje Albertina Voel je je wat minder brak dan gistermiddag Heb je goed geslapen?
bolletje Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Heb je vannacht geod geslapen Bo? En vandaag nog iets leuks op het program staan?
igor Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Geplaatst 29 juli 2012 tina ik heb al eerder antabus geslikt, maar op een gegeven moment lukte het me wel zonder. (ik heb 1 x 5 maand droog gestaan) op het moment zit m'n velletje niet zo lekker en er komen een paar feestjes aan dus de verleiding is heeeeeeeeeeeel groot. nu kan ik gewoon niet drinken. punt.
Bo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Bol Zat tot laat nog met een vriendin in de tuin Toen nog naar het forum Vervolgens nog 'even' lezen, in zo'n boek van: nog één blz, nou nog eentje dan;) Heb zo'n vijf uurtjes geslapen maar voel me wel uitgerust Vandaag geen vaste planning Vind ik altijd wel lekker Als het weer zo blijft sowieso buiten En jij?
Bo Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Igor:present: Hoop dat je snel weer wat beter in je vel zit en de verleiding minder voor je wordt Gelukkig is er antabus als hulpmiddel Je kunt niet drinken Mooi is, je wilt niet drinken want die pil neem je toch maar mooi zelf Dat is een opsteker!
bolletje Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Ik heb dienst vandaag Bo, maar nu het laminaat van mijn maatje helemaal naar z'n malle moeren is, weet ik niet of ik rijd. We zien wel, anders lekker rustigaan hiero.
albertina Geplaatst 29 juli 2012 Rapport Geplaatst 29 juli 2012 Dat wist ik niet Igor, sterk van je, echt! Elke keer weer opkrabbelen is ook niks goede beslissing
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden