Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ah die negers en negerinnen. Ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik ga ook dormire... Sogni d'oro per tutti Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik weet het nog niet Gwen weet niet of me dat gaat lukken ik zie het wel Nicht Witske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Zo is dat Smik!! Hee nichtje, alles ok met je, drukke doender:D buonanotte Gwen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Mooi om je zo te lezen Smik. Geniet van wat jullie hadden!! Ik ga mn bed opzoeken. Slaap lekker allemaal die nog wakker zijn. Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ach Witte, heb me wel eens beter gevoeld maar dat is niets vergeleken bij wat anderen soms moeten meemaken that's life hè even voor Smik dag dag mensen ben niet zo spraakzaam lees af en toe wel even mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 slaap lekker Witske :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Johan is op dreef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Grrr moet ik toch weer ff terug komen voor Sha mn nichtje Deze zijn voor jou, lief nichtje!! :heart::heart: Volgens mij ben je iemand die het liefste alles deelt, maar deze zijn voor jou en voor jou alleen!! Geniet ervan;) Nu ga ik echt afsluiten Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Een mens kan heel veel verstouwen Smikkie. Het wordt zelfs behapbaar, ooit. Neem langzaam je tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Toen mijn moeder stierf, ging het slecht met mij. 'k Heb mij daar lang schuldig over gevoeld. 'k Ging haar te weinig bezoeken. Was ook lastig, want ik zat toen zonder rijbewijs, jaja. Inmiddels heb ik het me wel vergeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Mijn moeder schreef ooit in een brief aan mijn broer dat ik heel (te) gevoelig was. 'k Was 13 toen. Zou het iets typisch zijn? Dat verslaafde mensen het allemaal te veel op zich nemen, bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik heb het op een andere manier, maar denk dat ik het wel snap. Zelf denk ik regelmatig dat mijn moeder en broer mij nog kunnen "zien". (ik denk het niet echt want ik geloof niet, warrig he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 'k Zit in feite ook in een bouwchaos, en dat terwijl ik hier al elf jaar woon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 bij het schilderen al een rotte balkondeur gevonden. 't is me wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 ja 't is in mij Johan, je hebt gelijk. En toch voelt het geruststellend, alsof ik het kleine meisje mag zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Ik woon er dus al elf jaar Smikkie, 't is mijn eigen schuld, te lang gewacht met schilderen... Spanje! Ikke jaloers. 'k Zal terugzwaaien vanop mijn balkon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Nog là ng geen 40 hihi. Maar als ik de 80 haal he, ik denk dat ik dan nog een klein meisje ben dat niet helemaal snapt wat ze hier komt doen. Niet depressief bedoeld hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 wat bedoel je met zacht worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Een beer heb ik ook nog bijgehouden. Niks om ons over te schamen me dunkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 forummatjes, anders slapen we niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 fakirmatten, whatever that may be. 'k stel me sm-toestanden met spijkers voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 hij gaat, Smikkie, dank. Nog te wakker, maar de slaap komt wel, en als niet, dan morgen wel. Slaap ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Originally posted by: SmikkieZo maar naar bed, een forumbed lijkt me wel wat. Jen in het midden, ik links, Johan Rechts, want ik ga zeker aan hem plukken en Sha......gaat het in de gaten houden, samen met dylanB)quote> Heel af en toe kijk ik wel even om de hoekhandjes boven de dekens Smik ik ben er wel...maar ook weer nieten dit las ik dus wel even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden