Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefIk zit naar vrolijke deuntjes te luisteren van SB! quote> ik ook...wat een heerlijke muziek he?helemaal mijn stijl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Lenie, Net wakker? Toch een beetje bijgekomen? Ja, ik moet iets van afleiding hebben. Ben erg zenuwachtig. Morgen een cruciale dag voor onze financien/toekomst. Plus verdrietig dat ik maar niets van mn zoon hoor..... Geen berichtjes terug....niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 stiekem 2 uurtjes mee gepikt op de bank. ben nu wel errug moe..haha kom we gaan scrabbelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Oke.... Was even het schone beddegoed erop aan het gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 moet ook gebeuren..kijk maar ik heb FB aan staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Goedemiddag, scrabbelen? Leuk!! Daar kan ik mezelf uren mee vermaken, in het echt dan op internet vind het het niets. je komt nooit meer van die sites af. Made, ik stuur je een en probeer te denken "geen bericht is goed bericht" Lenie, lekker dat je even een tukje hebt gedaan. Nu wakker blijven tot vanavond. Hier komt een heel groot schip met zure appelen aan, net snel de was binnen gehaald en vanavond weer een knisperend schoon bed. Deed ik in mijn andere huis nooit, de was buiten drogen. Trouwens, ik merk dat als ik in de zon aan het lezen ben ik geheel geen bril nodig heb. Het zal ongetwijfeld met het licht te maken hebben dus zo kippig ben ik nou ook weer niet. Verder weinig nieuws te melden, weinig werk deze week, vanwege de vakantieperiode. En om eerlijk te zijn mis ik het best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ik vermaak me wel hoor maar het wordt tijd dat ik weer structuur heb. Ik heb genoeg hier te doen en dat doe ik ook wel maar toch, werken is voor mij belangrijk. Volgende week is alles weer in het normale. Wat ben je trouwens vroeg op na je nachtdienst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 ikke niet hoor zat gewoon even ergens anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Originally posted by: albertinascrabbelen?Leuk!!Daar kan ik mezelf urenmee vermaken, in het echt danop internet vind het het niets.je komt nooit meer van die sites af.quote> Laat ik nu toevallig ook van scrabble houden da's grappig hè..dat dit nu juist net vandaag valt Tinaen, het zijn geen sitesje speelt tegen iemandbijvoorbeeld tegen mij alleen is het wel de Engelse versie op FBen die vind ik wel iets moelijkerdus je kunt stoppen en eindigen wanneer je maar wil met het spel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Dank je Miranda als je zo doorgaat als nu ga jij ook die 9 maanden halen Smiksel ook bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 sha, ik had je al een vriendschaps uitnodiging gestuurd...als je die nou ff accepteert gaan we fijn scrabbelen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Originally posted by: Hannah1Alle 12 hier de tong verloren blijkbaar.quote> was even naar de buuf..m'n was brengen.ik had geen zin om het zelf te doen.haha, nee hoor ik zit hier met een verstopping en ze kunnen donderdag pas komen...maar kokkies kleding moet schoon voor morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ik heb vandaag weer eens van dichtbij moeten meemaken hoe er met mensen wordt omgegaan een client van mij was zaterdag overleden, 58 jaar (!) bij onze instelling bekend over heel het terrein en bij diverse afdelingen de welgestelde familie, was hij zelf ook, heeft geen kaart laten maken vonden het niet nodig om hier aandacht aan te besteden de verpleging had een A4-tje gemaakt en bij ons in het ontmoetingscentrum opgehangen zodat clienten of personeel alsnog naar de uitvaart konden vanmiddag deze man met psychiatrische stoornis had last van angsten was zeer gelovig wilde begraven worden en je raad het al...hij wordt vanmiddag gecremeerd omdat de familie het wil niet wat hij zou willen....dat is niet van belang ik vind dit soort dingen zo vreselijk triest!! en toen hij om 12 uur van de afdeling werd weg gereden naar de kapel stonden wij als personeel in de gang om hem uit geleide te doen geen broer, zus, neef of nicht..... alsof je nooit hebt bestaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 MIJN MATJE IS BINNEN!!!!!!! :D:P Yoepie!!! Met speciale dank aan degene die mij dit heeft gestuurd! :heart::heart: Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte hoe het bevalt! Hihi, Sha! Ik wilde dat ook doen! Ik vind het heerlijk ontspannen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 geen leuk stukje maar moest het even kwijt en aangezien er niemand thuis is en jullie wel zijn jullie even de klos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 gosamme, gaan we ons nog excuseren naar Hannah toe wat we aan het doen waren ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 he getsie Sha wat vreselijk respectloos. ik denk dat ik er wat van zou zeggen.( kan ik m'n ... weer niet houden) nou ben benieuwd Made of je net zo loopt te miepen als ik hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Sha, wat afschuwelijk en eenzaam. Fijn dat jullie er nog konden staan, zoiets raakt mij diep. Ik heb tijdens mijn opname een dame leren kennen, ook een soort van alleen op de wereld maar wel met familie die zich schaamde voor haar. Verleden week hoorde ik via via, dat zij sept verleden jaar is overleden, helemaal alleen, in een hospice en de begrafenis was van de gemeente, dus er was helemaal niemand aanwezig. Ik kan natuurlijk wel denken had ik het maar geweten, diep triest is en blijft het. De familie was ook niet onbemiddeld maar wilde niets meer met haar te maken hebben vanwege haar ziekte. Op mij heeft deze vrouw een onuitwisbare indruk gemaakt, ondanks haar stoornis. Ik heb haar een paar keer mee in de auto genomen en op een terrasje gezeten. Ze bestelde dan een biertje, alcohol mocht eigenlijk niet maar ik gunde het haar zo. Ze kon dan zo enorm genieten en was zo dankbaar, tja, zo kan het gaan in het leven. Erg vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 ik ga even "gezellig"stofzuigen. http://www.youtube.com/watch?v=kwOiHCJhkNg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Spike, voor jou ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ja Tina, ondanks dat het psychiatrie is zijn het wel gewoon mensen van vlees en bloed zoals wij allemaal zoiets hakt er bij mij ook altijd weer in om te zien en je zou inderdaad eens moeten zien hoeveel er zijn waar de familie zich voor schaamt toch ook vaak omdat ze zelf niet weten hoe ze de persoon moeten benaderen daar zal ik je ooit nog eens een verhaal over vertellen hoe je zoiets ook kunt veranderen maar dan moet vaak eerst iemand doodziek hebben gelegen tja, het is de realiteit deze dingen gebeuren, soms dichterbij dan we denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 fijn dat je nu verder bent Spike hoelang sta je nu droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Spike, dat tellen maakt misschien ook niet uit als je maar weet wat je wilt en waar je het voor doet en zolang je daar aan blijft werken ben je denk ik goed bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 Wijffie, klinkt als een combi van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2012 En nu onweert en dondert het hier. HEEEEEEERLIJK........ Het moest gewoon ff er uitkomen. En nu ruikt het hier zo lekker. Ik geloof niet dat me dat was opgevallen als ik nog gedronken of gerookt had. Ben zo blij dat ik niet meer drink. Hallelujaaaaaaaa.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden