albertina Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 En ik ben ook weer weg, lekker naar buiten. Zo nu en dan een stapelwolkje houdt de temeratuur goed in evenwicht. Fijne middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Heer Soothe, Alweer moet ik je gelijk geven voor wat betreft het creëren van situaties - maar dat doe ik graag. En wellicht was het wel een schreeuw om aandacht. Dat is aan Jen om aan te geven. Maar zij geeft het wel in alle eerlijkheid aan, dat getuigt van moed en ook van het feit dat het veilig geacht werd dit te melden. Genoeg erover. Het is een stralende dag en ik ga gezellig bij mijn oudste zus in de tuin hangen, theedrinken en kletsen. Allemaal een fijne dag gewenst en sterkte en KMW voor wie dat nodig hebben. Liefs, J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Originally posted by: JenIk heb gisteren twee duvels gedronken. Als minderaar heb ik nochtans beslist dat zware bieren er niet bij horen. Het wordt hoog tijd dat jullie wakker zijn, want ik ben wakker geworden met zin in bier. Erg vreemd.quote> Helemaal niet vreemd !!!Als jij je pilletjes gewoon naar behoren inneemt en er niet bij drinkt, heb jedit soort toestanden niet ! Kan je ook de moeilijke situaties aan.Je hebt "stok en bal" in handen en maakt er géén gebruik van Ik heb je hier al eerder hierop gewezen.Moest er echt om lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ja Bor, ga eens wat doen joh kruip ik even mijn bed in kijken of ik nog wat slaap kan inhalen en anders ga ik op mijn matje liggen gistermorgen binnen gekregen en moet zeggen....werkt heel ontspannend! Fijne middag gefrummelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Dat moeten toch wel bijzondere matten zijn. Ik heb nog een doos spijkers staan en een plank. Zou ik zelf zo'n ding in elkaar kunnen timmeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Jij wel Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ik ken trouwens iemand die is met zijn hand op een spijkerbed is gevallen. Toen zaten er wel een paar gaten in zijn hand. Verdere details zal ik jullie besparen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Originally posted by: Hannah1Rooooooooooooooooooooooooood:Dquote> beter dan blauw!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ja helaas wel. Maar niet daarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 en nu stort ik echt in van de slaap tot laterssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Maar even een paar details vragen. Hoe ver moeten de spijkers uit elkaar staan? En hoe groot is zo'n mat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 goedemiddag, ik ben na een tijdje afwezig geweest, weer eens in de buurt, hoe is het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ja zeg hé, je gaat nog wel even mijn vraag beantwoorden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Dag Lien, als vanouds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Hoeveel spijkers heb je jaap? Misschien kun je wat je hebt over die plank verdelen. Of wil je nog wat spijkers overhouden voor andere klusjes? Goedenmiddag Lien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Ik ga eens zoeken dan. Dank je Hannah. Van Sha kan je ook niet op aan. En ik ben al zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 De laatste 2 minuten maken beduidend minder herrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 hoi... klopt, ik heb gisteren een foto geplaatst. sjonge wat een geklungel zeg dat stofzuigen etc met die vingers:) goed excuus om het met de franse slag te doen ik zit te wachten op de rioleringmannen..m'n gootsteen in de keuken loopt niet meer door...daar zit ook m'n wasmasjien op aangesloten dus ik kan ook niet wassen...erg he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Lien, gaat met jou alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Oh Lien, ik lees net pas je onderschrift. Succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Hoeveel spijkers weet ik niet precies. Er zat 5 kg in de doos en er zijn wel een paar uit. Maar het zijn er heel veel. Stel ik maak de mat een 0,6x1,8 meter. Dan pas ik er op. En ik zet de spijkers om de 3 cm. Ik denk dat ze dicht tegen elkaar moeten om goed het gewicht te kunnen verdelen dan heb ik 20x60=1200 spijkers nodig. Best veel werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Jazz muziek noemen ze dat. Al die toontjes door elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Om de 3 cm lijkt me toch wel het minimum, hangt er toch ook vanaf hoe zwaar je bent. Kan ik me nog herinneren van de natuurkundelessen op school. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Dat is snel Hannah, vooral bij een groot probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2012 Quote: Jazz muziek noemen ze dat. Al die toontjes door elkaar. Hmm, lijkt wel een beetje op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden