Frodo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Hey hallo Bo , Ik probeer het hoofd koel te houden tussen al die bikini toestanden. Voor de rest is alles picobello in orde. De trek trekt soms nog hard maar enkel tussen mijn 2 oren. Het lichaam is het reeds gewend en mij dankbaar. 't Is te warm om een dansje te placeren dus houden we het maar bij een virtueel praatcafé in deze zwoele nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lifealot Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 @Jen: Je bent niet de enige zonder het bbq'en hoor, ik heb door die vieze warmte amper trek in wat te eten en barbeque wordt 'em de eerste dagen van die warmte al helemaal nooit bij mij... Ik moet eerst nog een beetje klimatiseren Morgen eens bij de supermarkt kijken of ik een doos van die waterijsjes kan vinden, van die cola-gevallen die je uit het karton moet knijpen (kom even niet op de naam). Jummie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: LifealotMorgen eens bij de supermarkt kijken of ik een doos van die waterijsjes kan vinden, van die cola-gevallen die je uit het karton moet knijpen (kom even niet op de naam). Jummie!quote> Calippo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lifealot Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Dat is 'em inderdaad, ja! Scheelt morgen weer zoeken, of een 16-jarige cryptische omschrijvingen laten uitdokteren als ik het niet kan vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Lifealot We zijn hier van alle markten thuis op het forum als het om frisdranken, thee- en ijssoorten gaat:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Lifealot We zijn hier van alle markten thuis op het forum als het om frisdranken, thee- en ijssoorten gaat:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Huh, dubbel? Da's een beetje overdreven;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Lieve Frummels deze Frommel gaat naar de mand Slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Truste SB Sweet dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ik heb een slaatje met tonijn gegeten, Lifealot. Is ook wel ok met dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Waar zijn de gebruikelijke nachtbrakers Rae en Johan? Toch niet op de lappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Beertje, slaapwel en tot morgen aan het strand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Samen op pad misschien Jen? Moet toch niet gekker worden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 lijkt me wel wat, een nachtelijke adb-meeting. Allemaal aan het tomatensap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Tomatensap was een paar weken mijn favoriet Maar ben het dan in ene zat Nu staat tonic light met citroen bovenaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Madelief stelde laatst een meeting voor Lijkt me wel wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Nee Frodo De dames komen dan niet allemaal in bikini;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 ik heb niet eens een bikini! ah, Johan, goeienavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Originally posted by: BoNee FrodoDe dames komen dan niet allemaal in bikini;)quote> Daar zit ik niet mee in,maar als je er een dansmeeting van gaat makendat gaan die paar sukkelaars van mannen niet overleven ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Jouw danskwaliteiten vind ik niet verkeerd Frodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Na ja, toch Johan in the house Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 schrijf je een dagboek, Johan, of wat anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Lieve mensen Ik duik naar boven MGWO... Slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Lieve mensen, Ik ga afloggen want word hier buiten aangevallen door de muggen. Dan nog een doucheke pakken voor het slapen gaan. Morgen warmste dag van het jaar, dat belooft. Slaapwel en morgen "fris" weer op. F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Klinkt boeiend. Hoe is het nog met je andere project? slaapwel Bo en Frodo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden