Spring naar bijdragen

Zondag 19 augustus 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen lui.

Koffie is al doorgelopen en de thee staat ook al klaar, neem een bak zou ik zeggen.

Alles wat maar raam of deur is staat al lang weer open hier in de hoop dat de temperatuur toch nog iets naar beneden gaat.

Buiten is het 16 graden, wat een zegen... :D

Ben benieuwd hoe het vandaag gaat worden.

Er hangt hier aardig wat sluierbewolking en van de zon is nog niets te ontdekken, ik zou bijna willen zeggen: houden zo, maar dan zal half Nederland en Belgie wel over me heen rollen.

Eerst maar eens een bakske koffie halen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 322
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen ied'reen,

Nou, vannacht geen oog dicht gedaan. Niet zozeer vanwege de warmte, want dat viel wel mee. Geen idee eigenlijk waarom.

Nou ja, 't belooft in ieder geval weer een drukkend warme dag te worden! M'n ventilator maakt overuren! Met zo'n warmte heb 'k de lust niet om überhaupt nog wat te doen. Beetje bankhangen, internetten, muziek luisteren en liters niet-koolzuurhoudende ijsthee drinken.

Verdorie, 'k besef ineens dat 'k geen ijsblokjes in de vriezer heb! Die maar snel even maken dan. En hopen dat 't water snel bevriest. Hoelang duurt dat ongeveer, denken jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij hoorde je niet klagen hoor Igor, had trouwens al aardig wat uurtjes lekker in de zon doorgebracht... je moet de momenten als ze er zijn namelijk...

En nu klaag ik ook niet, lekker weer voor degenen die er van houden, maar niet voor mij dus.

Laat mij dan maar lekker binnen.

Goedemorgen overigens Kameleon, Igor en Gunn.. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben gisteren de stad in geweest, lekker slenteren in de hitte. Ideaal het was zo rustig, niemand die je voor de voeten liep. Geen lange rij bij de kassa's en niet wachten voor de ijsjes.

Op de terugweg regelmatig even zitten op een bankje of ergens in een vensterbank.

Die vensterbank kan ik jullie aanraden, we werden binnen gevraagd voor een verfrissing die lieve mensen dachten dat ik onwel werd van de hitte, kregen we een heerlijk koelglas water en limonade met ijsblokjes.

Zo aardig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je, Igorus. De blokjes-houder (gevuld met water) zitten in de vriezer. Een uurtje zei je, hé? Prima, dan ben 'k gered.

Ja, dat doet gemeen zeer na een hele middag bakken in de zon en dan gaan douchen. 't is voor mij al lang g'leden dat me dat overkwam, maar kan 't me nog heel goed heugen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...