Emmaroos Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ok Smikkie, een jonge vent van 39 dus. Dank voor je berichtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Anders, veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 VM:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Voor vandaag sluit ik ook af. Toch een goede nachtrust gewenst. Nina, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Hallo VM, Goed dat je het bericht geplaatst hebt. Inmiddels weet ik hoe jullie het wisten. Rot voor Anders. Ik heb al contact met haar gehad. Ik ga ook maar stoppen. Alweer droog gehouden vandaag. Tot morgen allemaal en ik hoop dat we allemaal vannacht een beetje kunnen slapen nu het niet meer zo warm is. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Nou de kaarsjes branden volop. Doet deugd dit! Dank jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ik ben er ontdaan van. Net even wat van Sailor teruggelezen. Ik voel me nietig, anders kan ik het niet benoemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Dat zeg je mooi Albertina! Vreemd hoor in zo een korte tijd twee frummers bij ons weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Luitjes, Moest even zoeken: hoe en wat. Sailor gestorven: Ach....., alweer een forummer: zo snel na Niwi Ik moet meteen aan Tobbertje denken. Idee: een draadje voor Sailor? (ik weet alleen niet hoe dat moet en voel me ook niet de juiste persoon daarvoor), Weet iemand hoe het met Tobertje is? Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Albertien en van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Madelief: TOPPIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Prachtig Johan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 owww wat goed Johan. Ik las dat het uitz.buro geen werk meer had ? Ik hoop echt dat je snel wat anders vind. @Smikkie zoveel mensen, zoveel meningen maar over 1 zijn we het eens een lotgenoot verliezen doet pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ik lees net het onderschrift, of zo genoemd de handtekening van Sailor. "Denial is a river in Egypt", wat eigenijk zegt ontkenning is meer dan een rivier in Egypte. Nu ben ik een keer in Egypte geweest, het heeft meer dan indruk op mij gemaakt. De Mythen de tekens en de betekenis ervan, ik heb zelfs zo'n teken na laten maken. Het wordt genoemd, "a Key for a second life" een teken wat in de volksmond "Ank"" wordt genoemd. Al vanaf de 1e dag wilde ik weten wat het teken betekende, het staat in elke pyramide en tempel gegraveerd. Ik liet mij toen uitleggen dat het volgens de Egyptische Mythe betekend, "Een sleutel voor het tweede leven". Mij heeft dat toen enorm aangesproken, ik was een paar maanden daarvoor mijn moeder verloren. Ik denk nog steeds dat er zoiets bestaat als een tweede leven, vraag me alleen niet in welke vorm. Daar moest ik aan denken toen ik de handtekening van Sailor las. Een sleutel voor een tweede leven en het mooiste is dat volgens de mythe Cleopatra de koningin van de Nijl was. Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ik vind het eigenlijk ook wel een grappig onderschrift Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 ja Smikkie, alles ok. Ik blijf een verstokte minderaar, goed he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Luitjes, ik ga afsluiten het is allang bedtijd voor mij. Vanavond vond ik het fijn hier te zijn. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Met jou gaat het ook uitstekend, lees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 verdorie, ik heb honger. even in de keuken snuffelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Truste Albertina en hallo Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 hallo witte smikkie, dan gaat het alleszins uitstekend met je adb-zijn. Het missen van ouders ken ik, zo je weet, maar ik geloof dat ik er minder last van heb dan jij. Op de een of andere manier beter voorbereid, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 ik zit op facebook maar post er weinig. Wel ben ik daar oude vrienden terug tegengekomen en dat vind ik wel tof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 beurswaarde is trouwens weer wat anders dan waarde. Ik neem aan dat de beurswaarde van Stefke 0 is, zo jack russell van 14 jaar oud zijnde, maar ik zie hem wel graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: SmikkieJen ik heb ook facebook, pb me maar, wil best vrienden met je zijn.Daar kunnen mensen zien dat ik ook geen meisje ben haha quote> lolok, dat overkwam je hier nog he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 ik word op fora, als ik een neutrale naam aanneem, dikwijls als man aanzien haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden