Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 vroeger hadden/moesten ze ook allemaal dezelfde petjes op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Maar tegenwoordig lenen ze ons hun geld. Of gaan in Emmen op de plek van de dierentuin hun huizen of kantoren bouwen. En ze zijn heel slim. En in mijn sollicitatieklasje zit er ook een. Morgen weer werken bij de aannemer. Joepie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Het is trouwens een heel bond gezelschap, dat klasje Ik, een Drent van oorsprong, een Groninger, een Chinees dus, een Hagenees, een Turkse, en een Indiër. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Eigenlijk zouden we de laatste bijeenkomst allemaal wat lekkers mee moeten nemen uit onze geboortestreek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 maar kunnen ze dan door een sleutelgat of waterkraan??? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Dat zou wel kunnen, als hij niet zo'n brede bril droeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ja dat zal wel weer ter zelfbescherming zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Dat weet ik niet, hij zoekt geen baan in de bouw. Hij is meer van de logistieke sector. Buizenpost zeg maar. Die leidingen hebben wat ruimere bochten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Wat zal ik eens eten, heb beloofd te koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 LOL, maarja dat ken als je de ruimte ervoor hebt he. Maar solliciteert hij dan ook per buizenpost of is dat z'n vervoer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ja hij reist met de metro, heeft geen rijbewijs. En hij solliciteert met E-mail. Ook zo nieuwerwets. En volgende week leren we hoe het moet met faceboek linked in enzo Heb nu ook van die accounts. Weet nog niet wat ik er mee aanmoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Maar dat leren we dus volgende week. Ik heb nu ongeveer 12 vrienden Dat is voor mij best veel, maar op faceboek is dat wat weinig lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 yah yah die lui van de tubeway army is wel makkelijker zo nieuwerwets solliciteren, heb je ook nie zo veel stropdassen nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Oh het zijn er maar 9, wat erg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 tjah Jaap dan mag het best wat meer zijn......plakkie worst misschien proeven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Are Friends Electric? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 op facebook wel blijkbaar :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Drente: Drentse Turfjes Groningen: Povverd China: Gebraden Buidelrat in Zoet-Zure Saus. Den Haag: Haagsche Hopjes (te makkelijk!) Turkije: Baklava (ook te makkelijk, maar Turks Fruit was nog stuitender geweest) India: Cur... Neen, neen, neen! Nariyal Burfi (Indiaas kokosdessert). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 ja denk dat we toen nog niet hoefde te solliciteren, ja voor vakantiebaantje of krantenwijkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ik zie nu al weer uit naar de laatste bijeenkomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 den Haag dan hete bliksem(s) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Toen dat nummer uitkwam was ik 7 of 8, toch kende ik het. Het is een pakkende opvallende melodie. Dus van werken had ik nooit gehoord. Heerlijke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 ja ik was er begonnen ooit en heb er wel me ex ontmoet opnieuw :-), die sollicitatiekursus toendertijd Maar toen ze erachter kwamen dat ik nie kon werken vanwege me rug en dezelfde kursussen gaf aan jongeren kon ik weer gaan . Nou wel me vriendinnetje hervonden daar. Konden e me nie afnemen;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ach was 79 dus ik 16, ja had vrijdagmiddag baantje en nog een paar uur per week genoeg om me puch draaiende te houwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden