Rae Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Tja, mét balletjes is gewoon evident, dat weet iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Overigens heb ik meer verstand van Moorkoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ik heb nog maar één keer zelf soep gemaakt :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Hm, je maakt het me moeilijk, Johan. Ik hou mijn soepjes liefst vegetarisch, maar die Bloody Butcher tomaten lijken me toch superieur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Nee hoor, ik had netjes beide soorten tomaatjes opgezocht . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Geen idee of ik ergens tussen val even snel welterusten zeggen was hier toch even niets terug gelezen net thuis en meteen mijn wolkje maar opklauteren straks er alweer vroeg uit en fijne voortzetting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 :ozomaar een tomatensoepdiscussie interrumperen Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Volledig de kluts kwijt nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Kom op de valreep ook nog even om een hoekje kijken.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Dag Pjotr, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Yep! en met jou, zo op dit late uur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ja hoor. Om 20 uur was uitgeput, en ben zo dom geweest om een paar uurtjes te slapen. Nu dus klaarwakker natuurlijk. Maar we blijven b over de a. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Helemaal mee eens... Ik laat met niet meer paaien door A. Er zijn leukere manieren om mijn dag te vullen. Helaas, morgen weer heel vroeg op omdat te gaan werken dus duik zo mijn bedje in.......... Gaan jullie nog maar even verder met de soepstory. Heb trouwens nog wel erg lekkere receptjes als het om soep gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 ah zo, ik zoek naar gazpacho met komkommer. Fijne werkdag morgen Pjotr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Jeetje, je bent wel veeleisend. Kan je wel helpen aan komkommersoep m yoghurt, ook heel lekker................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Zo, droogstoppels en minderaars, net thuis uit de late dienst. En gek op moorkoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ik heb gazppacho in mijn hoofd gestoken ja, voor een Italiaanse avond met zus en schoonbroer. Onlangs at ik dat met komkommer, en het was heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Hey Haddock, late dienst dus voor jou begint het leven. Fijne dag en hou het droog. Ik ga pitten, morgen vroeg weer uit de veren. Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 slaapwel Pjotr, en goeienavond haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Kan je morgen wel een recept geven van gazppacho en dan gooi je er gewoon komkommer door heen. Maak er een creasoepje van. ga nu echt weg, trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 merci Pjotr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 oh, keuze te over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Zo droog als ik wil, Pjotr, en doeoeg. En goeienavent natuurlijk, Jen. Morgen nog 1 late, dan lekker vrij. Zaterdag heeft de oudste hierachter met 'n stel ex-klasgenoten/vrienden 'n verlaat examenfeest in de loods, dat wordt oppassen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 He, Hannah, hoe gaattie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 oppassen om niet mee te drinken, of wat anders? Is ie afgestudeerd, die oudste? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden