kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Koffie, thee alles staat klaar, ben ik iets vergeten, roept u maar! Fijne dag, en hou het droog:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goedemorgen, Alles, das genoeg. Dan neem ik het gebakken eitje. Zo werken, en dat doe ik graag met een gevulde maag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Komt eraan Jaap, met bacon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 goede morgen frummels. nou kam.. als ik mag kiezen dan doe maar een beschuitje met aardbeien en een glaasje verse jus........een gekookt eitje (niet te hard gekookt hoor) en als je dan ook de eventjes de afwas wilt doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ja lekker. En koffie natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Igor, het ontbijtje kan je krijgen, met alle liefde maar de afwas moet je toch echt zelf doen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 lekker kameleon dan laat ik de afwas wel voor yvonne staan. die ligt nog te snurken, foei het is al half zeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Dat vind ik ook schandalig, moeten we alles zelf doen. Je zou er nog moe van worden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 maar ik ben liever lui dan moe kameleon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goedemorgen, wat is het nog donker! En daardoor heb ik me ietwat verslapen. Dus huphup, opschieten, appeltje mee voor onderweg. Een uitgebreid ontbijt zit er niet, hoogstens een snellle bak koffie. Fijne dag en werk ze voor de werkenden en voor de mensen die vrij zijn, geniet van de laatste dag met nog wat. Dagdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goedemorgen Tina, Een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goodmorning.....jaaaa koffie ! Hier alles opengezet, duidelijk frisser vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Fris? Het is gewoon koud hier. Maar niet donker, dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ja, Jan, gister geen werk vandaag wel, het is wat, ik wordt er gek van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Maar jij dus nog 2 maanden. Dat zo voor mij al een hele zekerheid zijn. Maar snap ook wel dat je een beetje gaat afvragen wat daarna. Nieuwe klus zoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Weet je wat ik geef het goede voorbeeld. Laat die afwas maar staan, als ik straks thuiskom doe ik het met alle liefde. Zelfs aangebakken koekepannen zijn voor mij geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Laatste dag zon? Is het zo? Dat vind ik wel jammer. Was er net een beetje aan gewend geraakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goedemorgen gefrummelde kom jullie even een fijne dag wensen bepakt en bezakt zo op de fiets zelfs schone kleren mee want ik kom niet meer thuis wordt vandaag niet achter de geraniums zitten voor me hopelijk jullie ook niet! nu zouden de kiloos er toch moeten afvliegen zou je denken vandaag fijne dag allen, maak er wat van tot vanavond laat misschien dagdag zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Originally posted by: borretjeEn er staat, hoop ik, ook niks bijzonders op het programma vandaag.quote> Tja Bor, jij wel achter de geraniums vandaag? :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Dag Bor. Er hoeft gelukkig niet altijd nieuws te zijn. En we nemen de eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Pas je op dat je tassen niet in je wiel komen, Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 nou bor niks achter de geraniums. ik leg de sleutel wel onder de mat ( niet verklappen natuurlijk) en er ligt een briefje op de tafel met wat er allemaal gedaan moet worden. (nou ja briefje 3 kantjes vol ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Ik sluit af. Allemaal een prettige dag. En een gewaarschuwd mens telt voor twee (Getver Jaap, wat ben je weer belerend) En waar blijft Yvonne trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Je eitje was heerlijk trouwens Kameleon, hartelijk dank daarvoor. Doei, doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Liep net in de achtertuin, wat een spinnenwebben zij er al, echt kunstwerken! De herfst komt eraan, vind ik ook altijd een mooi seizoen, de natuur trekt zich terug net als de mensen in hun huizen, kaarsjes weer aan, lekker knus en gezellig maken. Heb ik ook weer zin in! Fijn om er weer naar te kunnen toeleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden