Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Zie ik daar Igor ook al om een hoekje piepen? Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 SSSsssnuifffffffff goede morgen frummels lekker koffie en verse broodjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hoi Sha, inderdaad naam is anders. Uit bescherming van mijzelf, de lijntjes he! Ik weet dat hij mee kijk,leest had ook een te bekende naam voor hem dus hij kon mij zo vinden deze is minder bekend dus voel me steeds sterker en kan steeds makkelijker schrijven hier want dat is belangrijk. Ik doe mijn schelpje steeds iets verder open en kom wat vaker naar hier. De humor is ook terug gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Sophie, gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Sophie, dat is fijn om te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Made, ik heb een idee voor een activiteit denk je dat daar ruimte voor is? Heb ik wel hulp van Zon nodig als er ruimte voor is zal ik het haar vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Voor vandaag een quote: Judge me about who I am today, not who I was yesterday... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Dank je Diesel, ik dacht laat ik iets geven om over na te denken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemorgen Sha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 en igor natuurlijk ook een hele goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Kame, Lijkt me heel leuk! Als je iets meer weet, zet je het dan op het meetingdraadje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hai Kameleon, en natuurlijk ook, amber11, Bo, Diesel, igor, Jen, kameleon, Madelief, Miss Sophie, Tactive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hoe maak je je er makkelijk vanaf zie dat Tactive ook mee ontbijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goeiemorgen allemaal, ik kwam op de geur van koffie af. Gaap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 En ook een goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik ook Jen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Sha, misschien zo: Goedemorgen aan iedereen die ingelogd staan en alle die nog gaan inloggen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Of zoals jij doet, maar dan even die '11' en eventueel Tactive wissen, lijkt het ook net of je alles zelf hebt getypt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik vraag me trouwens af of de naamswisseling van Sophie wel helpt. Als jouw ex hier meelas, jou een poos niet ziet hier en dan opeens 'een' Sophie hier ziet posten die vertelt dat zij eerst iemand anders was, maar nu zo heet omdat haar ex meeleest.. dan gaat er toch gelijk een lichtje bij hem branden? Ik weet echt niet of dit wel zo effectief is hoor Sophie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik hoop dat de dagdraad vandaag wat rustiger is. Alhoewel, een beetje onrust doet me blijkbaar bepaalde kwetsbare kantjes van mezelf ontdekken, en dat kan ook zinvol zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Wassie onrustig dan Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Kameleon, ik ga die van jou even opslaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 slecht karakter hebben jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden