rapilos Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hoop dat je er wat aan hebt Kameleon, wat extra advies van de dieren winkel misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Zal ik zeker doen Rap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Lavendel en JW- LOL om wat jullie vertellen over de kinderen. Ik zie die kleine al staan met zijn handje voor zijn neus. En dan die kinderlogica! Zometeen ga ik lekker onderuit, film huren of dvd kijken. Lekker cocoonen. Allemaal een fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hey iedereen alsook VM., Bolletje en Madeliefje, hoe gaat het ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Fijne avond Travel, Met jou ook alles goed Esperanza? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hey rapilos, niet echt neen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Travel, Ik ga ook even relaxen. Hoi Es! Hier goed hoor! Hoe ga jij?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Het is een kwesrie van uitersten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Vertel Es, Wat is er aan het handje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Dagen en zelfs weken van droog staan, dan meld ik me hier. Nu is het dagen van dronken zijn en dan hoor ik hier niet. Mi dispiace. Neemt niet weg dat dit ergens mijn familie is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Es, Wil je er iets over zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Sorry voor de verlate reaktie Madelief... Het was vooral zo grappig, omdat we allemaal scheel van de indrukken in de meetings naar buiten liepen, en meteen weer doorkonden dus, naar de volgende... Ik snap het wel hoor, je komt zo vol van zo'n geweldig weekend,en dan lijkt het snel een zwart gat erna... Dat willen ze opvangen door ...een meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Zit je niet helemaal lekker in je vel Es? Dronken schrijven, kan eigenlijk niet nee. Maar begrijp wel, dat je juist dan misschien wilt "praten" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hier eindelijk wat zon, net nu ik wat positiefs kan gebruiken. Ik ga maar eens een blokje om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Gwen, geeft niks, er is soms meer te doen dan frummen he? Ja, ik begreep het dus wel goed, maar jij doelde op onze meeting. Ach, alles sal reg kom!! Ik ben ook heel even er van tussen. Tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hoe vervelend, sorry Madelief, ik heb, zoals meestal, EGOIST dat ik ben, niet terug gelezen. Reactie op gwens posting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 esp wat is er gebeurd dat je weer bent gaan drinken? hoelang stond je wel niet droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Het komt wel goed igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Wat jij nu vraagt doet me weer eens beseffen................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
crystel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hoi, Twee dagen geleden begonnen. Ik heb mij voorgesteld Crystel. Zit ik hier goed? Gisteren de eerst dag niks, vandaag niet gelukt...vanavond niks meer.. hoop shit met mijn vader. Morgen ga ik er weer voor. Ik merk wel dat ik er nog niet ben..maar wel wil. In mijn kennismaking heb ik al verteld dat ik een hoop van mij af wil schrijven. Waar begin je..en dominante vader..en moeder die alzheimer heeft en de laatste jaren heb ik haar verzorgd. Alle tegenslagen komen vandaag weer op mijn bordje. Het scheelt geen wijn meer in huis..maar ik baal.. ik wil zo graag. lees stoppen ....andere kant elke dag is mee genomen. De eerste week is moeilijk. Ik weet het.. wil zoveel vertellen maar begin rustig. Wat mij steunt is dat jullie zelf al een hoop hebben door gemaakt. (al heel lang meegelezen). Voor mij de tweede dag..maar het gaat mij lukken. groet Crystel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: EsperanzaHet komt wel goed igor.quote> en wanneer begin je ermee? het is geen roosvice he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Johan, ik heb al zoveel goede raad gekregen. Ik heb een maatje die goud waard is. En, telkens weer ga ik in de fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 igor, dit vind ik nou ECHT een SUPER antwoord ! De fles is leeg !!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 crystel welkom. zet 'm op. het belangrijkste heb je al gevonden........ de wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Esperanza, ik kan me herinneren dat je hier kwam met het verhaal van je dochter volgens mij nog niet eens zo heel lang geleden ik had gehoopt dat zij je de ogen deed openen? het had je toen erg aangegrepen dacht ik sindsdien geen verandering in je drinkgedrag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden