Shahire Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Zet em op Jane en een hele fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Jane, de middelste letter mag ook, weer niet teveel willen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Tijd...voor ontbijt zal de jongelui uit hun bed halen gewoon heel zachtjes hèèl veel lawaai maken onder het mom van 'had er geen erg in' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 SB gefeliciflaptaart geweldig met dat jaar geniet ervan. Ik heb griep en ga weer in bedje warm koud maar dit keer van de griep joh, maak er een fijne dag van allen en wellicht tot later! Lieve groetjes Miss Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goeiemorgen mensen! Wellkom, NoNo en Krekel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hahaha die is leuk Fibo, zet hem hier ook op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Beterschap Sophie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: FiboShahire, zo iets ?quote> Juistem!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Sophie, sterkte en beterschap vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goedemorgen Miranda, Hoeveel hondjes heb jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 goedemorgen iedereen! hoe doen jullie dat toch steeds zo vroeg op en zo kwebbelen? zal ik dan toch een avondmens zijn? ik dacht dat het aan de wijn lag dat ik een tijd geleden zo lang sliep in de morgen en 's avond's zo laat ronddwaalden in mijn kamers... moet er niet meer aan denken, wat een toestanden waren dat??...en maar geloven dat het allemaal heel boeiend en interessant was....nee, dronken rond zwalpen in mijn eigen huis hoop ik niet meer mee te maken....en dan die blauwe plekken de dag erna, waarvan ik me de oorzaak niet meer herinnerde of die vol gekribbelde vellen waar ik geen letter meer van kon lezen, vol sentiment of zogenaamde heldere inzichten...gelukkig had ik na een tijd mezelf afgeleerd om emails te versturen in die toestand... zo dat was mijn zondagse biecht, héhé, dat lucht op ik ben zo blij met jullie allen, toedeloe! en een hele speciale voor lady Bo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Krekel Bemoei je er maar op los hoor;) En je gaat goed! Jane Haast een triathlon om er te komen;) Succes Sophie Beterschap! In deze een fruitmandje Originally posted by: ShahireTijd...voor ontbijt zal de jongelui uit hun bed halen quote> Sha, ik was er al uit;) Miranda Nou en of je het daar voor doet. You go girl! En ik ben zo blij met jou Lavendel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Jij ook fijne zondag Fibo Ik ben er ook vandoor om een soort van sportbeoefening te doen: huishoudelijke capriolen uithalen Tot laters en een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hele goedemorgen lieve frummers. De regen valt er hier in bakken uit en we zien er uit. Nat tot op de draad, maar toch heel even forum nu. Zal eens ff teruglezen sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 LadyJane ? Sportvrouw van het jaar aan het worden Kame, je hebt de weg gevonden in fb heb ik gezien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Fibo, Hij is zo leuk. Ga de clip zeker gebruiken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ja will, moet allen nog even uitvogelen hoe het allemaal werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Als je vragen hebt...... shoot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ben geen digibeet hoor;) komt helemaal goed. Wel lief dat je het aanbiedt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Morgen frummelingen, Dag 3. Vanavond zeker droog, morgen weer droevig omdat ik terug de strijd zal aangaan met alcohol. Tenzij ik de strijd niet aanga en dus ook niet droevig word, maar geloven daarin doe ik nog niet echt. Nog werk aan de winkel op dat vlak. Welkom nieuwe leden. SB, van harte! Fijne dag iedereen, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Fibo, ik ben het helemaal met je eens zo was Kameleon dus ook al snel gevonden alleen de foto mis ik nog 1+1=2 hè hier roepen en vragen we om privacy en op FB staat een ieder open en bloot (even niet specifiek naar jou bedoeld Kame) sta zelf ook 'dicht' maar toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goedemorgen Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Heb er gelukkig nog niet veel op staan, hoe zet ik dan alles dicht? Ben het namelijk nog aan het uivogelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Kameleon, ik denk dat het handiger is om dat binnen FB zelf even aan iemand te vragen, dan heb je het scherm namelijk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Will! Will wil wel en nu ben ik er weer vandoor verder met slopen laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden