Yvonne Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Goedemorgen luitjes. De koffie staat door te lopen, thee staat te trekken, buiten begint het te schemeren. Een nieuwe week, nieuwe kansen en inmiddels ook een beker dampende koffie voor mijn neus. Ik verklaar de dag voor geopend:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Goedemorgen Vonneke en ook alvast aan iedereen die dit leest op deze maandagsmorgens bed helaas verruild voor slofjes en ochtendjas wat het weer ietsjes beter maakt door een lekker kopje koffie erbij mag je zo werken Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Jazeker mag ik werken Sha, en jij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Ik hoef pas vanmiddag vanaf 4 uur pracht tijd om te beginnen vind ik is het namelijk zo 22 uur ik sta momenteel in mijn voordeel omdat ik veel bijspring kan ik zelf zeggen dat ik pas tegen de spits van de avond kom begin van de middag is het toch rustig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Das wel heel prettig dan. Maar is dat extra werken wat je doet? Dus dan ook extra dagen vrij straks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Ja, rest van het jaar blijf ik straks gewoon thuis nee, wordt momenteel gecompenseerd met vrije dagen misschien krijg ik vanmiddag wel te horen dat ik morgen thuis mag blijven en anders ga ik proberen een dag eerder vakantie te krijgen of ik spaar ze verder op ben ik straks weer 5 weken vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 goedemorgen sha en yvonne en de rest van de frummels die nu nog liggen te snurken. lekker zo'n bakkie koffie s'morgens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Goeiemorgen Igor, lekker he? Jij ook weer werken straks? Wowwww Sha, vijf weken vrij, wat lijkt me dat heerlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Hey Iggy, hoe gaat het? denk wel goed zo te zien aan je datum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Dat verdient dus een slinger ..... Yessssssssss feessssssie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 goeie moggeuh dames fritsels, lekker koffie weer hier. Maakt me dan 's-ochtends weer een gelukkig mens , zelfs dan op maandagochtend O ja nog iets doen wat ik gister nog tegenkwam en onthouden heb DAGPACT: Lytse pff dat ik dat ooit nog eens zou doen nou eerst peuk en koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Het is vandaag de 27e! Ik denken 26 Iggy voor jou inderdaad even een slinger :present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Moggel neef Draak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Yah feessie Igg Gefeliciteerd yoh, zal ik speciaal voor jou een bakkie zetten? ;-) LOL nee goei joh, weer op pad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 ha lieve nicht ShaZoef de laatste tijd Dus als je 5 weken vakantie heb kwam je logeren bij ons in het natuurstille Drente ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 een beetje steun hier een beetje steun daar en zie er is alweer een droge maand voorbij. ik krijg de laatste tijd alleen maar complimentjes dat ik er 'goed' uitzie. ( ja ik hou m'n schoenen aan ) of zouden ze de kilootjes bedoelen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Als het goed is mogen we vandaag ook onze Gabs feliciteren na een lang gevecht met haar 8 maanden Gabs, eindelijk meid! Na een lang gevecht blijkt toch dat jij hebt gewonnen de rest van mijn slinger hangt al op de refu draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Hihi goeiemorgen Diesel, terug van de dieren verzorgen? Zag dat je al binnen was geweest even op de draad van gisteren? Geen zin zeker om koffie te zetten? Je hebt nog gelijk ook. Zat net even de draad van gisteren terug te lezen. Doe dat altijd heel achterlijk van het laatste bericht terug naar voren, maar ben maar gestopt op pagina 14. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Ja dat wordt je slingers dan meer en meer verdelen op al die draadjes he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Hou je schoentjes maar aan Igor, lijkt me inderdaad beter:P Maar wat leuk dat je zoveel complimenten krijgt... echt hartstikke goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Nou neef, ik zou natuurlijk nog even jou kant op kunnen komen niet eens een slecht plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Goedemorgen lieve Frummels! Ik kom ook op de koffie af. Igor! Mooi! 1 maand meis! Das een slinger waard. Aangepast; klein rekenfoutje... Was nog niet goed wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Goedemorgen allemaal, Igor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Ach Vonnn ik kwam niet verder dan blz 9 en toen ben ik wel koffie gaan zetten maar dagdraad idd nog niet geopend. Meestal wel 's-ochtends ier en soms overdag , maar 's-avonds mis ik dan weer. Tjah Fibo, weet niet met die pacts, snap het wel hoor maarja. Ach wie weet dat ik me er ooit wel op ga zetten. Maar ik rare minderaar/stopper of zoiets, weet het ook soms nie geen naampie voor ofzo, bekijk het dag bij dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden