Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goedemorgen slaapkoppen! Ik ben gisteren al om 10 uur gaan slapen, en nu dus heerlijk wakker voor een nieuwe dag. Seffens trein ik naar Antwerpen om aan mijn engagement voor Amnesty te beinnen, ik kijk ernaar uit! De koffie loopt door, de eitjes staan op, het wordt een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goedemorgen frummers . Denk dat Jen inmiddels misschien al in de trein zit? Ze had de koffie in een warmhoudkan gedaan, dus die is nog prima te drinken. Eerst maar even een bakje inschenken en een beschuitje smeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 goede morgen yvonne en de rest van de frummels. nou een bakkie verse koffie gaat er wel in bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 goedenmorgen hier ook even een lekker bakkie drinken nog 1 nachtje en dan is het gelukkig weer vrijdag gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 morgu Igor, zit nog een beetje wakker te worden. het wordt gelukkig al licht. Moet jij werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Moggeuh Vonnn, lekker dan nog een bakkie Jen. Tjah had ze dan niet beter lekker een thermoskan koffie mee kunnen nemen, blll stationskoffie. tenminste hier in de nederlandse he. Nou hoop dat het een lekkere dag wordt. DAGPACT: Lytse Nou nog ff gister teruglezen Het gaat trouwens snel het 's-ochtends weer donkerder blijven zeg. Als Zen in utrecht moet werken dan gaat ze weer met duisternis weg en het is nu alweer bijna zover dat ze dan ook met duisternis thuiskomt. pfff het is nog nie eens september Moggeuh Fratsels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Nee hoor Yvonne, ik vertrek pas om kwart voor acht. Eerst nog genieten van koffie en ochtendradio. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 En ook een goedemorgen voor snoeperdepoep.... Snoepje die blij is dat het vrijdag gaat worden.... das mooi. Ik lees lang niet alles meer bij, geef een eens ff een uitgebreide update Snoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 moggeuh Igor en Snoeperd, wat ging Jen nou doen ?? snapte er nix van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 ja yvonne, vandaag werken. maarrrrrr het is bijna weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Oke, ga je naar een soortement van manifestatie Jen? Kon er niets over vinden ... Diesel, het gaat inderdaad zo hard. Nog even en inderdaad.... met donker van huis gaan en met donker het kantoorgebouw weer uitkomen... bleeeehhhhh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goeiemorgen Diesel, ik vertrek om kwart voor acht dus naar Antwerpen, waar ik een afspraak heb met een paar informatici van Amnesty International die ik op vrijwillige basis ga helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lekker he Igor? Ik HEB al weekend, YEsssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hihi, nee manifestaties da's niks voor mij. Ik ga op de achtergrond werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Aha, dat maakt een hoop meer duidelijk Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 OOooohhh yvonne. da's niet eerlijk maar dan kun je wel een extra rondje sportschool . die spekrolletjes moeten er weer af he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Even bakkie doen en wakker worden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Klopt, maar WEL fijn Ook goede morgen Kameleon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 moggeuh Kameo, nou dan ben je hier op de juiste plaats hoor , schuif mar oan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Nou ben benieuwd dan Jen, ook benieuwd dan hoe ze tegenwoordig tegenover de politieke gevangen in de usa staan bv, was in mijn ogen vroeger een slap en onterecht standpunt namelijk, die van niet erkennen, in Nederland trouwens ook niet. Maar ben benieuwd dan hoe je dag wordt en wat je evt moet gaan doen dan, blijft wel goed werk natuurlijk. As je moar geen immitatie van hun embleem hoef te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 vonnie morgen ga ik weer richting mijn nieuwe liefde ik heb nog een vraag hier ..niet over alcohol mijn jongste mist zijn vader heel erg en elke avond is het huilen geblazen van mijn mag hij zijn vader zoveel mogelijk zien zijn vader belooft altijd heel veel aan hem en komt weinig na dus daarom elke keer die teleurstelling en zit ik met een verdrietig kind weet hier moeilijk mee om te gaan en weet niet hoe ik moet reageren..want zijn vader is zijn alles maar laat hem ook vaak zitten met alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 von ik lees dat jij vrij bent vandaag ga ik lekker nu douche en me benen en oksels vast scheren kan jij daarna de troep even opruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 ppfff is idd weer suikerspin humor snoepie, nou ik blj dat ik al gespoeld ben zeg. Maar was ut bikinilijntje (tot waar je die dan wilt hebben)ineens nie nodig meer dan snoeperd? Of hoort dattegenwoordig bij benen scheren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Originally posted by: snoepjevonik lees dat jij vrij bent vandaagga ik lekker nu douche en me benen en oksels vast scherenkan jij daarna de troep even opruimenquote> Hihi... je bent ook wel erg he? Tis dat ik je zo aardig vind, ga maar lekker douchen, ik ruim wel even op straks. En dat van je zoontje.. .pfff, wat verschrikkelijk moeilijk. Denk dat je misschien heel rustig met hem moet praten en uitleggen dat zijn papa heel veel van hem houdt, maar dat het hem niet lukt al zijn beloftes na te komen. Slik de nare dingen die je over hem zou willen zeggen maar in hoor, betervoor je knulletje. Maar het blijft moeilijk meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ook goeiemorgen Fibo... Zit er nog wat in die kan of moet ik even bijzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden