neeltje58 Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 hallo allemaal 9 augustus ben ik 4 maanden zonder alcohol als iemand die toch echt zwaar verslaafd was is het me tot nu toe erg meegevallen heb totaal geen trek in drank en het stoort me ook niet als anderen drinken. momenteel vind ik wijn enz. stinken. ben erg veel afgevallen en voel me bij momenten nog wel erg gestresst je moet nu alles een andere invulling geven en alles komt anders op je af hoop dat dat ook beter zal gaan maar de knop is echt om ben nu 58 na een levenlang met alcohol en vroeger ook nog drugs werd dat ook wel tijd anders ging ik echt naar de knoppen iedereen kan het hoor als je het maar echt wil(standaard gezegde maar wel waar!) veel sterkte iedereen die hier ook doorheen moet en tot een andere keer groetjes neeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 hallo Neeltje58, wat een geweldige posting zet je hier neer. één ding: je hebt helemaal gelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2012 dit mag nog héél lang duren Neeltje zekers te weten:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Welkom Neeltje. Nooi te laat of te vroeg om te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Hallo Neeltje Mooi om te lezen! Warme groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Geweldig Neeltje. De knop is om. En dat geeft veel rust. Neemt niet weg dat ik, ondanks die knop-die-om-is, alles nog moet leren. Hoe ga ik nuchter om met het leven? Op het gebied van emotionele ontwikkeling ben ik stil blijven staan tijdens mijn jaren in actieve verslaving. Graag lees ik van je hoe je je nuchterheid ervaart, waar je tegenaan loopt. Geniet van de helderheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden