Yvonne Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Had vorig jaar ook pepers... gekocht als een paprikaplant, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Hopelijk op tijd achter gekomen Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 moggeuh mede teamleden der frietsels, hier ook nat en woeierig, pff en ik wilde het dak op. Maar eerst zou ik bloed moeten laten prikken, pff neem ik met me slaapdronken kop toch een grote bak koffie duz nie de grote stad in DAGPACT: Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ik had een keer madame jeanette gekocht, dacht dat het minipaprika's waren Nou, dat heb ik geweten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ha Neef, dat wordt inderdaad niet het dak op vandaag en de grote stad moet je dan vast naar maandag uitstellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Oi Jaap, als je dat niet verwacht zal dat schrikken zijn geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Originally posted by: ShahireHopelijk op tijd achter gekomen Von?quote> Jazeker... ik vertrouwde het al niet, bood Kees nog aan er een hapje van te nemen, was maar goed dat hij het niet heeft gedaan, waren heel heel heel hete Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 aardig van je hoor von sha jij ruim voor mijn wel even op he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Kees voelde vast al nattigheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Nou op een ouwe appelboom met oo zure appels en de ouwe pruimenbomen doen al onze nieuwe bomen al 2 jaar nix moerbei nix, appel goudranet voor APPELTAART nopes, peer tida, de struikgewassen gelukkig wel pfff wat een boel frambozen hebben we, als iemand wil, welkom hoor kom maar plukken. As ut droog is natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Dag Snoep dacht et effe niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 MOrgu Diesel. lekker binnen blijven dus .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 sha:heart:...slijm slijm..jij bent de allerbeste:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Maar dat vergeet ik ook niet meer. Dat eten heb ik gewoon weggegooid. Ik hou best van pittig eten, maar dit was een beetje gortig. Ik ben er van tussen. Een prettige voortzetting. En doe niets dat ik ook niet doe. (alcoholgewijs dan.) Voor de rest mag alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 sha:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ja maar ik vin het toch wel leuk hoor, beetje pepperneten met mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goedemorgen luitjes, wat een noodweer. Mijn dag begint al verkeerd, ik ben mijn autorisatiepas van mijn werk kwijt. Ik ben al een uur aan het zoeken, noppes, nada. Ze zullen niet blij met me zijn, toch maar eens kijken of ik naar binnen mag. Fijne dag allemaal en houd het zo droog als je wilt. Buiten is het al nat genoeg. Dagdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Fijn dag Jaap en als je thuis komt staan je pantoffels hier al klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Dag Tina succes in de was gegooid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Originally posted by: snoepjesha:devil:quote> Ik hou ook van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 moggeuh Tina in het ladekastje onder de spiegel in de hal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 tussen de boodschappen die je misschien in de koelkast hebt gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Wil er nou niemand een pannekoek:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Oh Kameleon, ja heel graag en volkoren zijn nog de lekkerste ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Originally posted by: ShahireKees voelde vast al nattigheid!quote> Nee dus, ikke, En hij dacht nog wel even te proeven om aan te tonen dat het gewoon kleine langerekte paprika's zouden zijn... ... goede morgen Snoepertje, lekker geslapen? Wel even de badkamer netjes achterlaten he? Kame, ik zou graag... maar ben nu eindelijk weer een beetje netjes aan het eten en aan het opletten, dus... NEEN... ik moet helaas afslaan. ohohoh Tina das dus echt een @#$begin van de dag.Om woest van te worden. Jaap er van tussen? Nou, maak er wat moois van Jaap, niet vergeten je oliejas aan en zuidwester op te doen en de roeispanen mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden