igor Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 good morning frummels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ook een goedemorgen vanaf een regenachtig Noord Holland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 hier ook een goedenmorgen..uit zuid holland vreselijk weer hier ik ga maar lekker douche nu die nog schoon is eens kijken of von haar werk goed heeft gedaan hier en vanmiddag naar me schatje in een ander stadje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Leuk Snoep, geniet ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 snoep jij hebt dus een goed weekend voor de boeg hier is het nog droog ( behalve de koffie dan) ik heb ook bijna weekend pfff. ben er wel aan toe hoor. en wat ga ik doen dan het weekend ja 99 klusjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Jaap meldt zich. Hier wind en regen, dus niet veel anders dan bij jullie. Dus als we een warme dag willen zullen we het zelf moeten doen. Koffie dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ja lekker Jaap met een stukje eigen gemaakt appelgebak zal wel niets zijn geworden met de appels zeker dit jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 In ieder stadje een ander schatje. Dat waren nog eens tijden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Teer punt, de appelboom is dood. Maar daar stap ik makkelijk overheen. Een nieuwe is reeds aangeschaft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Daar is niets aan te doen Jaap wordt dus wachten op volgend jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Neehoor, er zaten al 10 appels aan bij aanschaf. Tijdens het vervoer zijn er 4 afgevallen. Hoeveel appels zitten er nog aan de boom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Fout! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goedemorgen lui. Pfff, wat een weer, om vier uur vannacht klaarwakker door onweer een half uur later vloog er huisraad (of beter gezegd tuinraad) door de tuin, en weer een half uur later regende het naar binnen.. daarna weer in slaap gesukkeld, maar dat had ik beter niet kunnen doen, wat een nachtmerries... zo, en dan is een bakje koffie van Jaap wel heel erg lekker op deze herfstmorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Die 4 waren overigens wel erg zuur. Hadden we beter in de winkel kunnen proeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Haha het antwoord is denk ik: geen de andere heb je er al afgeplukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ah bah, Morgen Yvonne, kom er dan maar gezellig bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Vonneke, Snoep vroeg of je haar troep weer wil opruimen nou 'vroeg' gaat ze volgens mij nu standaard van uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Waar zie je me voor aan! Zou ik zure appels eten? Nee, ik ben niet zo van door de zure appel heen bijten. Ik wacht wel tot ze zoet zijn. Ze vallen immers nooit ver van de boom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Goedemorgen allemaal,Fijn Storm en regen hier in het Zeeuwse. Heb er heerlijk op geslapen. Ben zo uitgerust, dat ik al beslag heb gemaakt voor pannenkoekjes, zal dat een verassing zijn straks. Jullie mogen er ook eentje hoor! Het zijn wel volkoren pk's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Ik moet trouwens zo een stuk fietsen. En een bus of tram gaat er niet heen waar ik moet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Zolang je je benen niet zuur trapt Jaap red je de terugweg vandaag ook nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Pepertjes heb ik ook niet de gewone spaanse Bor de madame Jeannette prima om ook in te vriezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Hihi, lekker bakkie Jaap, Ik las het Sha, en inderdaad: al te goed is buurmans gek, Snoep mag lekker zelf haar bende opruimen weer:D Leuk al die fruitbomen, ik heb zomaar het gevoel dat er bij mij geen appel of peer volgroeid zou raken... .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Leuk Bor. En makkelijk eigenlijk he, (als de planten niet dood gaan dan.) Mooi zo'n aandenken ook. In sommige streken is het ook een traditie om bij geboorte een boom te planten. Dat vind ik nou ook zo'n goeie. Druiven heb ik ook veel. Ik zat al bijna te denken er wijn van te maken. Het zijn er namelijk echt heel veel. Om weg te geven dan he. Maar het blijft toch een rare hobby hobby voor een geheelonthouder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden