Yvonne Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 En laat vooral de moderne versies maar weg, hahaha. Hoewel ze daar ws meer van weet dan wij. .... uhm, ik bedoel van moderne uitdrukkingen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 dan maar een gouwe ouwe uit de collectie soort prehistorie van mij , draag ik allang mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 nou Made succes met stoppen van de cigarettes, tjah ga ik volgend jaar me eigen toeback verbouwen, tjah moest hier bijna self-support living worden, was al bezig met me whiskey-stokerijtje alla Spike?? en me bierbrouwerijtje, maar dus is er nie van gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 HIhi... begin ook maar niet aan die tabaksplantage Diesel... niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 nee hoor mammie LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 moeten ouwe gebruiken in ere houden hoor. vroegahr teelde men allemaal eigen toeback en leuk voor de oorlogsche en scheepvaart tabak erbij :-) o ja pijp tabak voor schoonpa, als tie hoort dah ik um zo noemt is ut oorlog he he he, oorlogsrookwolken ut zijne piepske dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Maar Kameo, huiswerk voor je dochter te maken aan koffietafel in den ochtend???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Goedemorgen luitjes, ook hier een lange nacht en heerlijk geslapen. Niks geen blauwe maans verschijnselen, die had ik vast op de dag al gehad. Albert, ook weer in het land, welkom thuis maar weer. Die baas van jou mag zijn handen dichtknijpen maar ik denk zomaar dat hij dat wel weet. Over de onrust, ik las hier gister een aantal mensen die daar last van hebben. Ik heb daar ook regelmatig last van, het is vervelend maar gelukkig niet meer alcohol gerelateerd. Bij mij helpt het vaak om een boek te pakken, iets te ondernemen, hoe klein dan ook. Ik denk dat er voor een ieder wel een manier is om de onrust te lijf te gaan, zoekt en gij zult vinden. En als het dan toch allemaal niet zo loopt zoals ik graag zou willen, dan heb ik me daar maar bij neer te leggen. Nee, dat is niet altijd makkelijk maar soms is het gewoon niet anders. Nemen zoals het komt, niet teveel in verzet (hoor wie het zegt) en veranderen wat in mijn vermogen ligt. Zo dat was mijn ochtend gebedje, amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Moggeuh Tina, zo dt staat weer en leuk onderschrift, zie ut nu pas lekker bakkie dan moar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Amen Tina.. Heb je je pasje inmiddels weer gevonden trouwens??? Vroegah Diesel was lang niet alles betah hoor. Dat denken de mensen maar, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ik heb koffie pauze mag van mezelf dus schuif hier even aan ja Tina, pasje al terug gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 das zeker woar hoor Vonn, toen kraaide de hanen ook rond dezelfde tijd he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 moggeuh Sha, lief nichtje ook bakkie dus. Ach ik stond nu toch al, Vonn pot is bijna leeg nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 da's nou lief van je neef Vonneke zet vast wel even nieuwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Doe mij dan ook nog maar een bakkie Diesel, Heb tussendoor al gestoft, nu even boodschappenlijstje maken... Goede morgen Sha... ook al weer bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ooow, oke dan, ff, is zo klaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Tssssssssss, is Snoep er niet om af te schuiven...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ben al volop bezig geweest Von mijn uurtjes al weer nuttig besteedt al zeg ik zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Snoep slaapt vast nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Goeiemorgen allemaal! Ik heb heerlijk geslapen, zo'n 10 uur geloof ik :$ 'k Kwam nu op de geur van koffie af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Oh, wat lekker voor je Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Heerlijk Jen, knapt een mens van op he? En de koffie is inmiddels klaar. Laatste bakkie en dan ga ik ook weer echt verder hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Tina is blijkbaar gelijk na haar gebed de kerk uitgegaan? Weten we NOG niet of ze haar pasje heeft gevonden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 ja goeie nachtrust echt belangrijk, daardoor gister zo'n beroerde dag gehad, moest wat inhalen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 tjah of ze is nu pas weer begonnen met zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden