AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Bonjour, Van deze ouwehoer Dit is dus leesvoer Het was weer een hele toer Vijf dagen schoongemaakt van zolderraam tot keukenvloer En alles daar omheen lag ook op de loer Dus heeft deze jongen zonder bravoure Alles volbracht "zeg ik heel stoer" Her en der was wel wat oproer Maar weet je? Het interesseert me geen moer. Ik ben wie ik ben en draai niemand een loer. Ben weer thuis dus na een weekje Frankrijk. Heb het naar mijn zin gehad, en voor mijn werkgever mijn best gedaan Meer dan dat kan ik niet, maar heb er zelf een goed gevoel bij. Het is nu 03.30 uur. Ik was om even over tweeën thuis Ga nu naar mijn nest En straks de rest. Love ye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Fijn dat je er weer bent AR slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Jij bent ook lekker vroeg vandaag Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Tja eigenlijk hetzelfde als bij jou had toch niks beters meer te doen Zit eigenlijk te wachten tot het licht wordt kan ik verder met schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Eerst wil ik even Rudy feliciteren vandaag 11 jaar droog toch even iets om bij stil te staan vind ik Rudy, ik lees je graag dat je een goed voorbeeld mag zijn voor mij duurt nog even, maar mijn doel is ook om die 11 te gaan halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Cyndi is nice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Tine en Dylan ook een felicitatie 3 en 4 maanden is ook niet niks ga je toch al langzaam richting een half jaar voor jullie een hele grote bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ben er ook weer vandoor moet ik straks zeker nog koffie gaan zetten voor de ochtendploeg kan ook te gek hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 ik hou nu heel wijs mijn mond...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 hoogste tijd dus om te gaan zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.....................................:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Goedemorgen, Al een paar vroege vogels op de zaterdag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Leuke vrolijke clip Fibo, dus dat ga jij vandaag doen. Op zoek naar de ware in een supermarkt.; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Dat is waar, het is net als met kleding kopen. Als je gaat om te kopen vind je niets Ga je om iets anders, dan loop er tegen aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Daar kan ik ook niet tegen Fibo. Ze lopen je altijd voor de voeten:huh: Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Goedemorgen Dinah Zal maar eens koffie zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 moggeuh lekker stelletje, zullen we maar krantewijkkie nemen, toch vroeg wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 ach Dinah en Fibo zo weer wijselijk hun nest in misschien ook wel 't beste hoor Nou ikke dan maar ff koffie zetten, hoop dat Igor dan maar uitslaapt, anders moet Vonn moar komen, onmisbaar die meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ach Dinah kan ik dus ook nie , altijd 5 uur is dus blijkbaar altijd 5 uur , vroegahr ging ik dan me nest in pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Dat is vervelend Dinah, dan zit je in dat ritme van vroeg opstaan. Hoop dat je de slaap terug kan pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Kranten wijk, nou nee dank je. Zit nu in de prehistorie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 goede morgen frummels. diesel is de koffie klaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 rudy 11 jaar... :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Morgu lui, koffie is inmiddels doorgelopen hoor. Heb voor mijn doen een gat in de dag geslapen. Was ik ook wel weer een keer aan toe na een paar slechte nachten. Het zonnetje schijnt al, zit alleen nog wel achter een paar wolken verstopt:D Komt straks vast tevoorschijn. .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Eerst maar ff die slinger ophangen voor de volhouders: En een bosje bloemen erbij (omdat het zaterdag is) :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 pitse nog joh. Rudy je bent een icoon maat (weet ook nie wat erin zit) 11 jaar doorzetting denk ik. Goed dat je weer wat vaker hier bent joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden