Rae Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Twintig na vijf en nog steeds geen dagdraad. 't is bijna een samenzwering! Voila, deze keer geen Josquin De Prez of Pink Floyd maar gewoon: Stroop kan toegevoegd worden in extreme gevallen. Goedemorgen Frummels. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Jopie Na beluisteren ga ik toch terug naar Air Ik ben Sesam straat gewoon in het Engels. Ernie klinkt wel érg raar in het Nederlands. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Zalige scene in het origineel; Mijn neefjes van 10 en 4 lachten zich een breuk (en ik ook): Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Jopie al weer weg. Goede morgen Rae Helaas kan ik jouw video niet bekijken , krijg alleen de volgende tekst in beeld: Deze video bevat inhoud van EMI, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land. Het spijt ons. Geeft niet, ik heb ondertussen even een grote pot koffie gezet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Originally posted by: Yvonne ik heb ondertussen even een grote post thee gezet....quote> :):):):):):):):) goede morgen frummels.heb je geen gewone pot koffie yvonne?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Originally posted by: YvonneDeze video bevat inhoud van EMI, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land. Het spijt ons.quote> Ach wat zijn dat toch voor pipo's. Nou, gewoon verhuizen naar België, probleem opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Hihihihi... sorry Igor, ga gauw een pot onder de druppeldinges zetten... Hm Rae, desnoods, ik vind Belgie ook wel een leuk land, lijkt me niks mis mee, wel een beetje rustig plekje met wat natuur om me heen als ik dan toch ga Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Originally posted by: YvonneJopie al weer weg. Goede morgen Rae Helaas kan ik jouw video niet bekijken , krijg alleen de volgende tekst in beeld: Deze video bevat inhoud van EMI, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land. Het spijt ons.Geeft niet, ik heb ondertussen even een grote post thee gezet....quote> Geen idee wat ik hiermee wilde, heb gequote ipv bewerkt, hihi.. Even wakker worden Von... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Oh, en ik had koffie:$ gezet hoor Igor, weet ook niet waarom ik opeen 'thee' neerzette... Eerst maar eens een beker inschenken denk ik ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Ik heb hier wel een stukje tuin dat ik wil verhuren, Vonne. 1,5 op 2,75 meter, internet en verwarming inbegrepen. Gegarandeerd veel natuur rond je. Nogal wat van die bomen en zo in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 * Nog zo'n miskleun, ben wel goed op dreef geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Goedemorgen allemaal, Lekker een post thee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 ben je met de gedachte ergens anders yvonne? wel blijven opletten hoor...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 een bus vol kameo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Hihi, sorry, was inderdaad met mijn gedachen ergens anders.. maar heb mijn leven gebeterd, goede morgen Kame... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Ennu Rae, ik vind het aanbod heul heul lief, maar ik denk dat ik toch maar hier in het 'hoge noorden' blijf dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Zonde, Vonne! Ik smijt er wel een boompje of twee bij of zo als het dat is dat je tegenhoudt. Afin, ik moet er vandoor Goedemorgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Sesamstraat heeft hier nooit aan gestaan, raar eigenlijk ons meisje had daar geen interesse in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 goeienmorgen alle von waarom kom je zo vroeg je bed uit ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Nancy Van Harte Gefeliciteerd, maak er een fijne dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Vonne, hoop voor je dat de rest van de dag beter gaat;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 ben er al weer helemaal hoor Kame, hihi. goedemorgen Snoep, ik ben meestal wel vroeg mijn bed uit. Vind de stilte zo 's morgens vroeg zo heerlijk. Tuindeur staat al weer open. Hoop dat het vandaag ook weer zulk weer wordt als gisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Goedenmorgen Nancy, een fijne verjaardag. En ja Yvonne, leg dat eens uit, wat doe je zo vroeg hier. Dit is toch geen vakantie zo? Vakantie is lekker uitslapen tot de zon op is en dan buiten in de zon koffie drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 wordt vandaag nog mooier yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Oh het staat er al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden