albertina Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goedemorgen luitjes, keurig gewacht zodat het een niet al te vroege opening wordt. En Von? Kan ie er mee door? Moet kunnen om deze tijd, Jopie gaat al aan het werk en er waren tijden dat ik ook bij nacht en ontij mijn bed uit moest om te gaan werken. Gelukkig is die tijd voorbij, ik ben meer een mens voor een vast ritme, al is vandaag een vroege uitzondering. Om 8.00 beginnen past beter bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ding Dong, WAKKER WORDEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ik klik nooit een link aan en ben al wakker genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Toch jammer, hij is zooo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 :Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goedemorgen Tina en Bambam, Ik ben vandaag ook erg vroeg. Ga ook niet terug naar bed. Lekker een mok koffie en op het gemak de dag opstarten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Dat emoticonnetje is nooit meer geworden wat het is geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goedemorge Kame, zo is het, over ruim een uur wordt het wel zo'n beetje licht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Mogge Kame, ook al vroeg. Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Originally posted by: albertinaDat emoticonnetje is nooitmeer geworden wat het is geweest.quote> Nog steeds in t warretje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ben eigenlijk meer dan een uur te vroeg, maar ja werd wakker met een zeurend gevoel in mijn mond, hoop niet dat het doorzet anders heb ik kiespijn:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goedemorgen Ik heb even gekeken en de dagdraad kan er zeker mee door Tina alle punten en komma's op de juiste plek Vonneke zal er zeer tevreden mee zijn dan ook nog zo'n lekkere wakkerworder van Bam erbij dan kan je dag eigenlijk al niet meer stuk Kameleon die al een mok koffie heeft ingeschonken wat wil een mens nog meer ik ben wakker voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goedemorgen Sha, Vandaag je laatste werkdag en dan vakantie!!!!! Jou dag kan al niet meer stuk:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Deze feestcommissie wil overigens even hartelijk feliciteren Jen, Kwispel en Tasseke voor allemaal een mooi :musicnote: je weet maar nooit wat erin zit maak er allen een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Yes Kameleon, helemaal zin in vandaag al zouden ze alle 14 de boel onder ..... het kan me vandaag niets schelen ik ruim alles vandaag lachend op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Tja Fibo dat waren nog eens andere tijden hè beter zoals het nu is ja ik zou het niet meer willen ruilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goedemorgen Fibo, Ja dat is wat, zo vroeg heb ik nog nooit gehaald, was ietsje later:D Heb mijn boodschappen lijstje al klaar. Fijn fris en fruitig naar de super:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Jen, Kwispel en Tasseke Van Harte Gefeliciteerd!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Tas, van harte gefeliciteerd. Ik lees je nooit meer maar hoop van harte dat het goed met je gaat. Wellicht kom je weer eens langs hier om te schrijven hoe het je gaat. Je bent toch een forumgenootje van het 1e uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Fibo, eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat Sha vandaag de feestcommissie is:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Sha al wakker? moggeuh gemutste freubels, lekker bakkie Heb een pakkie kanoos (helaas zonder amandel ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Tass, Jen & Kwispel een heel fijne dag, eigenlijk iedereen hier hoor, ach daarbuiten ook. Zolang sommige maar nie ziek worden, want nichtje Sha mot wel vakantie hoor, dus kollega's van haar een heel fijne gezonde dag vandaag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 volgens mij iedereen weer terug nest in , of douche . Ja offfff kleren buiten ophalen die te luchte hingen, zullen lekkeuh klampies zijn an Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ja Kameo, miss. in jouw ogen Sha nu nog de feestkomm. , maar wat als jouw kiespijn doorzet, wie dan he ??? ps ik ben er hier ook bang voor, te lang uitgestelt en nu begint ut de laatste dagen weer te zeuren, terwijl ik dach dat ik al die zenuwe daar had laten ombrengen, nou afwachten maar en Sha herbenoemen tot opperfeestkomm. beest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Nou koffie afgekoeld, begin ik maar aan me 2e kano, 4 op rij = kano Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden