kameleon Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Het wordt al licht, de koffie is gezet. Omdat het zaterdag is zijn er warme broodjes en croissants Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 goede morgen kameo en hannah en de rest van de frummels die nog wakker moeten worden. doe mij maar een koffie kameo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Goedmorgen luitjes, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Hannah, ik was al zo vroeg op dan heb je de tijd ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Alleen koffie Igor, straks misschien een broodje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Albertina, goedemorgen, Wat mag het voor jou zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Een goedemorgen, Niet dat het belangrijk is maar ik ga mijn nagels zo knippen. Ik zal ze gelijk in de prullenbak gooien, want ik kan daar niet tegen, tegen rondslingerende nagels. En verder ziet het er naar uit dat we dit weekend het er maar even van moeten nemen. Ik heb nog wel wat buitendingetjes te doen. Dus dat gaat goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Doe je dat met een nagelschaartje of een knipper Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 bahhhh kameo wil je broodjes uitdelen en dan ga je het over nagelknippers hebben en jaap over teennagels knippen. nou ik hoef geen broodjes meer vandaag hoor....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Wat dacht je? De linkerhand zou nog wel gaan met een schaartje. Maar dan heb ik alsnog de knipper nodig. Ik ben met links nou eenmaal niet zo handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Ik heb over mijn vingernagels Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Knip maar raak Jaap! En dan strakjes weer op zijn kop in de tuin? Ja, oploskoffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Maar wat is daar nou zo vies aan? Zolang ze aan je lijf zitten maalt niemand er om, sommige vrouwen laten ze zelfs groeien tot ze breken. En als ze los liggen op je brood, of verstop in de muesli hebben we er een hekel aan aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Ja ook Gwen, en het is open monumentendag, ik ga maar eens een monument bezoeken vandaag ook. Kan morgen ook nog hoor, maar ik stel het niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Sorry dat ik je eetlust heb verpest Igor:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Ook opletten dat je geen nagels rond laat slingeren Jaap. Kwaadwillende mensen (buurvrouwen?) kunnen voodoo met je nagels doen... Het precieze weet ik er niet van. Kan ook met een pluk haar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Mijn buurvrouwen gaan hun gang maar. Het zijn echter niet van die heksachtige types. Ik had er net een paar weken niet meer aan gedacht. Dat is wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Iemand een plakje nagelkaas? Heerlijk gevuld met kruidnagels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Dat is heel goed! sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Je moet dan toch dat haar en die nagels in een poppetje verwerken en dan kunnen ze je op afstand prikken met speldjes. En je vervloeken. Ik geloof daar niet in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Ik zat al heel enthousiast een vies verhaal te typen over een kaassoort uit Sardinie, waar kleine beessies aan te pas komen... Maar ik laat me niet verleiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Geeft niet Gwen. Ik kan er nu wel om lachen. En over twee weken is het nationale burendag. Dan hebben we een straatborrel. Ik hoop dat ze komen. Want het is ook vaak een beetje zo van onbekend maakt onbemind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Nu staat het er toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Zo is dat Jaap. Soms snap je onmiddellijk waarom ze nog steeds onbekend, dus onbemind zijn.... Maar buurtborrels....met bakfietsen vol rose. Doe mij die Douwe Egberts straatactie maar. Veilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Dat is het zelfde. Maar er wonen hier nou eenmaal van die zuipgrage types. Goede buurt noemen ze dat. met veel hoog- opgeleide mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden