Spring naar bijdragen

woensdag 12 september


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 370
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Hannah1
Na de 5 begint het geloof ik,
was ff aan het zappen,
volgens mij hebben ze hulp ergens bij nodig.
quote>


Ze helpen maar lekker zichzelf! RTL 5 is hier al ees nie meer, alleen "free to air". En voor de mannen boven digitenne, die zweren bij die rotzooi.

De stokouweouwerwetze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Hihi Hannah, dat zou wel een zeer grote leugen zijn.
Bizar eigenlijk, toen (2009) kwam mijn vader mij nog bezoeken in het ziekenhuis, samen met mijn moeder. En een sloef sigaretten.
Lijkt eeuwen geleden.quote>


Tjah, en da's nou de fout, liegen is gemeengoed geworden, voor je CV, je conduite, als je er maar goed uitkomt. Waar is onze trots en eer? Eer is belangrijk, kunnen we van andere culturen weer leren, want dat zijn wij goed kwijt. Eerlijkheid, of beter eer, doel, hart is hier ver zoek.

Felicio alweer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Da's misschien waar, haddock, maar de volledige "waarheid" zullen ze van mij niet horen. Alleen de toekomst telt, vind ik. Dus als ze naar mijn verleden vragen zullen ze een halve waarheid krijgen.quote>


Ingehaald, Jen, er is geen voledige waarheid, natuurlijk niet. Maar als jij daar trots staat te wezen, met de eer aan jezelf, straal je heel anders dan wanneer je er staat alsof je er met 'n halve leugen staat. De eer komt niet voor niets in het woord voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: haddock
Maar als jij daar trots staat te wezen, met de eer aan jezelf, straal je heel anders dan wanneer je er staat alsof je er met 'n halve leugen staat. De eer komt niet voor niets in het woord voor.

quote>


Daar worstel ik nog mee, ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, Jen.

Schaamte is 'n onnozel begrip, ver weggooien. Heb jij om je eigen leven gevraagd? Denk t niet. Je hebt er wel mee van doen. Dus wees gewoon wie je bent, laat je niets aanpraten en ga zo goed als je kunt.

Op Ned 1 hoorde ik aan het eind nog de VVD tent, met godbeterehet James Brown als muziek op de achtergrond. Mijn held, zong froeguah al: say it loud, I,m black and I'm proud! Werd ik eerst alweer boos, wat moet mijn James daar bij die Charleston Liberalen? Flexte direkt door m'n kop: laat gaan, ook 'n eye opener.

Slaap lekker, ik ga ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Welterusten haddock. Ik luister nog wat muziek met de hond. Helemaal rustig nu, een niet onverteerbare wijze van slapeloosheid.quote>


Waarde Jen, de rust. Ook nog 'n hond!
De onze heeft alles vanavond al gehad, en bij mij weer, zonder hond geen essentie, das wat Epicur, Kant en Nietschze vergeten zijn.
Shoot, ik ga het weer op se engels zeggen: it's all down to a sense of belonging.

Zelfs voor 'n oprechte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...