Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hahahaha! GEWELDIG dit!!! Ik zit hier hardop te lachen. Hier kom ik nog op terug, even naar mijn eten kijken. Hahahaha!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: BoMet vriendelijke groet,secretaresse Madelief & Coquote> Nu heeft ze al een parkeerwachter én een secretaresse. Dit begint een serieus bedrijfje te worden.In ieder geval welkom nieuwe collegawanneer plannen we het eerste personeelsfeestje?(met dansje uiteraard). quote> Dankjewel collega!Feestje... u roept maarIk ben van de partijLees ik nu goed dat ubehoorlijk in de swinging mood begint te raken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hoi hoi, volgens mij hebben we ook een hondenfluisteraar nodig:D Ik niet hoor, ik moet dansen - met Bo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: TravelHoi hoi, volgens mij hebben we ook een hondenfluisteraar nodig:DIk niet hoor, ik moet dansen - met Bo. quote> Bij dezen hebben we er een collega bij:choreograafWelkom collega Travel!Kom je ook naar het personeelsfeest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Lieve Nova, Wat jammer vind ik het. Maar het is iets waar je je goed bij moet voelen hoor! Wie weet als de volgende meeting er is. En mocht je je bedenken, dan zet ik je snel weer op de lijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Bo, Frodo, Travel, Ik zal jullie binnenkort eens ernstig toespreken. Het leven bestaat niet alleen uit feesten, dansen en zoenen hoor!!! Het word tijd dat ik een goed bedrijfsreglement ga opstellen.... Gewerkt moet er worden!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Maar ik maak badges:huh: Dat is keihard werken haha. En of feesten en dansen niet vermoeiend is! Maar natuurlijk Bo kom ik naar het personeelsfeest:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefBo, Frodo, Travel,Ik zal jullie binnenkort eens ernstig toespreken.Het leven bestaat niet alleen uit feesten, dansen en zoenen hoor!!!Het word tijd dat ik een goedbedrijfsreglement ga opstellen....Gewerkt moet er worden!!!!quote> Collega's!Duiken... de baas wordt boosMaar lieve baas, wij werken keihardzoenen en dansen doen wij met het grootste gemak tussendoorHet bedrijf ondervindt daar geen schade vanSterker nog, het draagt bij aan een goed en vrolijk imago Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 En anders, baas, plan je maar de jaarlijkse functioneringsgesprekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hihi! Wat is voorpret toch altijd leuk he? En dat voor een meeting! Leuk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: EmmaroosEn anders, baas, plan je maar de jaarlijkse functioneringsgesprekken.quote> Precies!Daar zullen we ze eens even kritisch beoordelen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Madelief Originally posted by: EmmaroosEn anders, baas, plan je maar de jaarlijkse functioneringsgesprekken.quote> Precies!Daar zullen we ze eens even kritisch beoordelen.....quote> MadeEven een heel serieuze vraagBeoordeel jij Frodo op z'n danskwaliteitenof delegeer je dat aan mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Bootje, Je neemt me in het ootje!! Als jij hem op zn danskwaliteiten beoordeel, doe ik dat op zijn zoenkunst!;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefBootje,Je neemt me in het ootje!!Als jij hem op zn danskwaliteiten beoordeel,doe ik dat op zijn zoenkunst!;)quote> Lol!Zit hier hardop te lachenWhahahahahaArme Frodo, en wat hij niet weetmaar ik welIs dat ik in RL nog erger bendan hier op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: TravelEmmaroos, mijn autootje brengt mij ook naar het Noorden.En tussendoor krijgt ie nog wat te drinken anders gaat ie moeilijk doen.Ik boek dan wel een B&B of zet mijn tent in je tuin:DKom ik ook nog 'ns ergens:PMadelief, helemaal leuk hoor dat het jou (en ons ook natuurlijk) zo'n spirit geeft!quote> Kijk ER dan doen we de meeting bj jou en dan regel ik bij ons de camping wel :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: Bo Originally posted by: MadeliefMet vriendelijke groet,secretaresse Madelief & Coquote> Eeeuhhh is ut nu Co of toch Bo ??? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Bo, Je gedraag je wel he? Dadelijk durft Frodo niet meer te komen! In RL zal ik vast niet zo'n grote mond hebben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: Diesel Originally posted by: Bo Originally posted by: MadeliefEeeuhhh is ut nu Co of toch Bo ??? ;-)quote> ;)Alleen als ik in functie ben dan is het met met een C;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: Madelief Meeting za. 15 sept. 2012 Welkom vanaf +- 11.00 uur. Frodo Bo Travel Kameleon Shahire? Zonnetjes Lavendel Dinah Fibo Lytse Jane Inge? Lenie Rae? Vlaamsmeisje? Emmaroos Bolletje! (jaja) Met saté. Diesel? Met Doggies? Kwispel (komt rond 14.00 uur) Fofies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Haak je af Tina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Beste meetinggangers, ik heb zoals jullie zien mijn naam van de lijst gehaald. Dit om privacy redenen, ik wil absoluut niet gefotografeerd worden en ook op elk ander gebied niet gelinkt worden aan ADB. Voel jullie niet bezwaard, het is mijn eigen keuze en het is goed zo. Dus aub geen eindeloze discussie van waarom niet, enz enz. @aanp; letter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik heb gedacht dat dat geiten was beetje voorpret en humor. Maar ook ik wil niet op foto's gezet en hecht erg aan mijn privacy; het moet voor iedereen veilig zijn om te komen. Dus misschien is het wel handig om hier goede afspraken te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Lieve Tina, Kwispel, Jane Dat was geinen Dat weet ik zeker Ook ik hecht enorm aan mijn privacy Zelfs zo dat ik wellicht op de meeting ook Bo heet omdat mijn naam, gezien mijn werk, gemakkelijk te googlen is Alleen mijn maatje kent me Met frummers ga ik daarom bijv. ook geen FB-contacten aan Hoe lief ik de frummers ook heb Dit forum is mijn AdB plaats en nergens anders Toch kijk ik enorm uit naar de meeting met elkaar een keer in real delen Naast de lol met elkaar hebben ook in het echt serieus eens lotgenoten spreken Voor mezelf lijkt me dat heel waardevol Er is geen discussie De meeting gebeurt in alle discretie Er wordt noch gefotografeerd noch getwitterd, gelinkt, ge-FBt of wat dan ook Lieve Made Wil jij dit als organisator bevestigen? Thx:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: albertinaOriginally posted by: Madelief Meeting za. 15 sept. 2012 Welkom vanaf +- 11.00 uur. Frodo Bo Travel Kameleon Zonnetjes Lavendel Dinah Fibo Lytse Jane Inge? Lenie Rae? Vlaamsmeisje? Emmaroos Bolletje! (jaja) Met saté. Diesel? Met Doggies? Kwispel (komt rond 14.00 uur) Fofies quote> Ik kom nietheb mezelf bij deze van de lijst gehaaldwie weet een volgende keer welheeft overigens niets met het fotograferen te makenik ben heel fotogeniek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik vind het vanzelfsprekend dat er geen foto's of filmpjes gemaakt worden. Indien je nog personeel nodig hebt Madelief, gil maar! Ik kan goed afwassen bijvoorbeeld? Sha, Albertina, hoe jammer dat jullie niet komen :-( Zulke straffe madammen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden