gwen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Plakken jullie er een weekje aan vast om een beetje te verbouwen, is het project meteen af. Maak ik er een ADB-komtotjezelf-oord van. Veel plezier morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: MadeliefKame,Dan slaap je maar bij mij, haha!De volgende ochtend nog ruim een uurtje rijden voor jou.Voor alle chauffeurs een tip;Volg de kleine bordjes naar sportvelden/voetbalquote> Made denk niet dat dat handig is, denk dat we tot de nacht door zullen kletsen:DMoet ik trouwens eerst helemaal naar jou rijden:huh:Vraag manlief wel of we met de Camper naar friesland gaan t.z.t. Hoe klein zijn die bordjes en waar staan ze precies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: gwenPlakken jullie er een weekje aan vast om een beetje te verbouwen,is het project meteen af.Maak ik er een ADB-komtotjezelf-oord van.Veel plezier morgen!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: kameleonEmmaroos, dat is 4 uur rijden heen en moeten we nog terug ook:huh:quote> Kame, maakt me echt geen bal uit hoelang het rijden is.'k heb er zoooooooooooo'n zin in.Made, ik zal het je morgen ook nog wel zeggen maar vind het super hoe jij alles gedaan hebt voor de meeting.En mooi dat je naar hier komt, dat is alvast 1, hihihihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: zonnetjes Originally posted by: gwenPlakken jullie er een weekje aan vast om een beetje te verbouwen,is het project meteen af.Maak ik er een ADB-komtotjezelf-oord van.Veel plezier morgen!quote> quote> Die stuurde ik te vlug weg! Prima Gwen, de wellness kan verzorgd worden, maar jammer dat je er niet bent. Had je graag ontmoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: Emmaroos Originally posted by: kameleonEmmaroos, dat is 4 uur rijden heen en moeten we nog terug ook:huh:quote> Kame, maakt me echt geen bal uit hoelang het rijden is.'k heb er zoooooooooooo'n zin in.quote> Emma, gezellig, even naar een meeting bij jou, dag zeggen en terug, okee doen we:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Zon, waarom kom jij met de camper, maak je er een weekendje van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 geweldig Zonnetjes, dus de afdeling wellness is gecovered. Ik heb ook al een rawfoodyogajuf en ik ben boerin. Voor de "wroeten-in-de-aarde" groenexperience. We hebben helemaal geen tijd om te drinken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Kameleon, Weet je wel waar je auto staat en waar de autosleutels liggen? Hopelijk wel en in dat geval tot morgen! Groet, Marc N.B. Vergeet je niet om brandstof in je automobiel te stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: MarcKameleon,Weet je wel waar je auto staat en waar de autosleutels liggen?Hopelijk wel en in dat geval tot morgen!Groet, MarcN.B. Vergeet je niet om brandstof in je automobiel te stoppen?quote> Hahahaha!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Zeg....ik weet niet of ik kan slapen vannacht. Het voelt alsof ik voor het eerst op schoolreisje ga! Als het niet lukt ga ik alvast het brood bakken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Marc, mijn auto staat voor de deur, sleutels hangen aan een spijker. de code weet ik ook nog:D Goed dat je het zegt, moet nog tanken en moet de TAG niet vergeten mee te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Maar lieve mensen vergeten jullie a.u.b niet wat Zon en ik hebben gevraagd om mee te nemen, Made maakte een geintje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Had wel graag gewild maar wist niet of ik moest werken, geen vervoer en dat maakt het dan ook lastig Ik wens jullie heel veel plezier. Madelief, TOP dat je het organiseert. Komt goed hoor, gaat vanzelf;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Originally posted by: kameleonZon, waarom kom jij met de camper, maak je er een weekendje van?Nee, geen weekendje, dat bewaren we voor de meeting bij emma. Maar wat dacht jij van alle spullen die ik mee moet nemen. Dat past niet op mijn fiets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Dat is zo zon, hoop dat de mensen wel alles meenemen wat we hebben gevraagd anders kunnen we niets doen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Wat is het nou, een geintje of niet????? Ik dacht net al, ja hoor, die muts uit Groningen is er weer ingetrapt, hahahahaha. Dus wel een schort en handschoenen meenemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Emma, Ja klopt, een schort, handschoenen en een handdoek dacht ik. Die badmuts was een geintje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Emma, ik neem niet mee wat jij ook niet meeneemt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Warm water heb ik genoeg hier! Enne Emma, je mag natuurlijk best een badmuts opzetten, misschien is er iemand bij de kapper geweest en is er iets misgegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 En nu ga ik naar bed, moet morgen goed uitgerust zijn moet nog ergens heen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Truste Kame en tot morgen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Ik ga ook mijn bed opzoeken. Gewoon hier thuis hoo, de camper wordt wat koud:) Slaap lekker, ik hoop dat ik ook goed slaap. Heb ik wel nodig met al die activiteit morgen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 september 2012 Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Jahaaaaaaaa, ik ben naar de kapper geweest en dat is niet mislukt, hahahaha, dus geen badmuts voor mij, heb ik ook niet. Schort en handschoenen neem ik mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 september 2012 Emma, Dat wist ik...hihi!! Mensen ik ga ook afsluiten. Hopelijk slapen jullie lekker. Voor mezelf betwijfel ik het... Maar....slaap ik niet dan ....ga ik een brood bakken. ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden