Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Oh dus jullie schrikken niet van de korte termijn? Dat is mooi! Heel mooi! En met al dat lekkers komt het helemaal goed. Ondertussen wel een mailtje gedaan naar Tactive. Leek me goed om ze het één en ander te vragen. Dus 2e of 3e week september. Nu komt het erop aan dat als er iemand is die op bepaalde data's niet kan, dit hier duidelijk maakt. We willen natuurlijk dat iedereen komt! Niet alle 1782..... hihi! Barst maar los met data's!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Zaterdag of zondag 8 / 9 september Zaterdag of zondag 15 / 16 september. Bgrijp ik dat goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ik kan beide weekenden tot nu toe. Wel heb ik de vrijdagavonden bezet die laat kunnen worden. Maar dat geeft niks. Moet ik alleen ff bedenken hoe ik dat aanpak met die taarten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 8/9 kan ik zeker weten niet 15/16 hangt ervan af of ik wel of niet al op vakantie ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Tof idee, Madelief! Ik breng een bak Bionade mee, dan moet ik er geen uitleg meer over geven! Euh, waar woon je ergens? via pb? Vervoer moet ik uiteraard ook nog geregeld krijgen, maar daar geloof ik wel in! Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 15/ 16 kan ik niet. Dit wordt nog wat, nou ja, plan maar wat, niet iedereen zal kunnen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 ja leuk doen we gelijk mijn verjaardag vieren hahahaha das dus het weekend van 8/9 :D ER als het niet te ver om is voor je (ik PB je wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Is goed SB, ik lees je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: rosa45Lijkt me ook leuk, maar weet niet wat voor smoes ik kan verzinnen voor mijn afwezigheid thuis.quote> Een workshop van het e.o.a. ?? dat is liegen Steunbeertjes :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 9 sept valt voor mij af. Het weekend erna moet ik een slag om de arm houden. Ik laat het zo snel mogelijk weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: albertinaZaterdag of zondag 8 / 9 septemberZaterdag of zondag 15 / 16 september.Bgrijp ik dat goed?quote> Ja ik denk dat een doordeweekse dag niets word Dus za/zo is voor de meesten het handigst.Nu nog lijken op welke datum er het meeste van ons kunnen.Ik zet even een apart berichtje neer,kan iedereen quoten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 oud en nieuw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Wie kan er wanneer??? Za. 8 september; Madelief Zo. 9 september; Madelief Za. 15 september; Madelief Zo. 16 september; Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefWie kan er wanneer???Za. 8 september;MadeliefZo. 9 september;MadeliefZa. 15 september;MadeliefFrodoZo. 16 september;MadeliefFrodoquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Dinah, helemaal niet ver bij je vandaan! Iets meer dan een half uur. Ik zal als de namen ingevuld zijn, jullie allemaal mijn adres geven, oke? Lijkt me het handigste. Ga ik daar "even" voor zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Jammer helaas pindakaas..... Ik ben de hele maand september aan het werk in Italie. Er komt een bouwploeg uit Nederland, ik kook en cater voor de mannen... Het wordt een perfecte locatie voor de meeting volgend jaar! Daar troost ik mezelf maar mee... Maar veel plezier,lieve mensen. snik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: MadeliefWie kan er wanneer???Za. 8 september;MadeliefLavendelZo. 9 september;MadeliefLavendelZa. 15 september;MadeliefFrodoLavendelZo. 16 september;MadeliefFrodoquote> Lavendelquote> en de maand oktober is er natuurlijk ook nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Lavendel, is ook waar hoor. Maar het blijft moeilijk he? Dan zijn er vast ook weer die niet kunnen. En ik vind het ontzettend jammer Gwen!! Kun je niet even terugkomen? Even zet ik een pas op de plaats. Het droevige bericht laat mijn gezicht van een lach naar een traan gaan. Ook al kende ik Sailor niet goed, toch uit respect naar die hem wel goed kenden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ik ben pas 2 Nov. weer in het land... Dus helaas, count me out. snik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Gwen via skype je dan even ter plaatse laten delen en ontmoeten? :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Doen we... Gwen tussen de lavendels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 madelief bij welke grote plaats woon je, misschien dat het dat wat makkelijker maakt voor de mensen (voor het reizen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefWie kan er wanneer???Za. 8 september;MadeliefLavendelBoZo. 9 september;MadeliefLavendelZa. 15 september;MadeliefFrodoLavendelBoZo. 16 september;MadeliefFrodoLavendelquote> Zaterdagen hebben mijn voorkeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Igor, Ja is misschien wel zo handig om dat te vermelden. Steden die dicht bij liggen zijn; Rotterdam, Dordrecht, Breda, Zierikzee, het dichtste bij liggen Willemstad en Bruinisse. In de laatste 2 stoppen helaas geen treinen. Vanaf Breda is er een busverbinding dacht ik, zal ik eens nakijken. Vanaf Rotterdam-Zuid ben je in een half uur bij mij, met de bus. Landingsplaats voor wie met een helicopter komt is aanwezig Geintjuhhhh.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Originally posted by: Madelief Wie kan er wanneer??? Za. 8 september; Madelief Lavendel Bo Travel Zo. 9 september; Madelief Lavendel Travel Za. 15 september; Madelief Frodo Lavendel Bo Travel Zo. 16 september; Madelief Frodo Lavendel Travel Ik gok op Numansdorp of Oud-Beijerland - daar in de buurt. Want Rotterdam-Breda- Zierikzee is wel erg ruim bemeten. CS Rotterdam is ook geen probleem voor mij hoor. Dinah, be my guest:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden