igor Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 goede morgen frummels. eerst maar eens koffie pff. ik heb vanacht aan de citroen brandewijn gezeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 deze maar houden. maar ach er is nog niemand wakker. het is nog pikkedonker iedereen nog op 1 oor behalve ik ik moet zo weer aan het werk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goedemorgen Igor, dan zal je je niet echt fijn voelen, of was het een droom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goedemorgen, vroeg. Ik had gister een droom, iemand (weet niet meer wie) wilde met alle geweld wodka in mijn mond gieten, uiteindelijk gilde ik: niet doen, ik ben alcoholist! En toen was ik wakker. Maar dat was gister Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 oh ja het was een droom een hele vervelende. ik liep aan een strand het was geen mooi weer, het water was niet schoon. en toen lag ik in een keer in een zwembad en verdronk bijna pfff ben er nog moe van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Maar Igor, kan je ons even uitsluitsel geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ah, een droom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Dat was voor de hand liggend, leuke grap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goedemorgen allemaal is de 6e nacht al dat ik wakker ben pffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Na een lange nachtrust, weer vol goede moed aan de dag beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goedemorgen en welkom PKR, Lig je de hele nacht wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ja, koffie, en een banaan. Hoi PKR, dat hoort er een beetje bij. Maar daarom niet minder vervelend. Hou vertrouwen erin dat dat ook over gaat. Welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Een banaan Jaap, is dat je ontbijt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ja Kameleon, Sinds ik gestopt ben en dat is nu een week ben ik zo onrustig dat ik de slaap niet kan vatten... De drang naar drank is nog niet zo erg dat heb ik nog onder controle... Het is nu al de 6e nacht dat ik niet heb geslapen en ik heb enorme vreetbuien lol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goede morgen Jaap, Dat heb jij dus ook wel gehad de eerste week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ook, en een broodje hagelslag de laatste tijd, sinds mijn neefje en nichtje een nachtje hier logeerden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Nou, niet dat ik constant wakker was. Maar slapen ging slecht als ik niet dronk. En ook niet meer zo best als ik wel dronk. Vaak veel te kort. Dat slapen duurde trouwens best lang (weken, maanden misschien wel)voordat dat een beetje normaal werd. Een strak ritme heeft mij geholpen. Maar ik heb ook nu wel eens een nacht dat ik niet goed slaap. Vorige week zat ik me 's nachts allemaal dingen te overpeinzen van op mijn werk. En lukt het niet te slapen. Achteraf allemaal overbodig. Maar ja. gebeurd soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Op internetnet staat dat ontwenningsverschijnselen de eerste 3 dagen het hevigst zijn en dat het ongeveer een week duurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ik vlieg er eens uit. Met nog een hageltje op mijn wang, vastgeplakt met een stukje halvarine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Oke bedankt borreltje voor je toelichting het zal ook wel weer goed komen met het slapen maar is nu gewoon even doorzetten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Het is allemaal heel persoonlijk. Iedereen ervaart het net weer anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 PKR, had er zelf geen last van, wel onderbroken nachten en hevige nachtmerries. Troost je het hoor er bij. Vreetbuien had ik wel, maar dronk dan water of tomatensap. Och we hebben ook een kilodraadje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Mogge medeforumvervuilers. Die slaap komt terug PKR, meer als je hebben kan:D Bij mij wel iig, ik slaap TE veel nu. Maar ik had daarvoor al 3 maanden amper geslapen, toen ik stopte kwam de slaap juist acuut terug. Hoewel het vanacht een op de WC-hangnacht was, ziekjes:huh: Iedereen een fijne droge dag toegewenst, ik heb me ziek gemeld maar ze kunnen nog bellen dat ik toch moet komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Marcel alvast beterschap ik hoop voor jou toch niet dat ze je dan gaan bellen vandaag... Doen ze gelukkig niet bij mij als ik mij ziek heb gemeld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Dat is het nadeel van ploegendienst PKR. Voordeel is een leuk salaris. Nadeel is dat de baas denkt dat ie met 1,5 man af kan waar er 3 nodig zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden