kameleon Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Bor wat een mooi vooruitzicht zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hoi allemaal, Ik ben weer terug van de vakantie in Duitsland. We hebben het redelijk gehad. Ik zeg redelijk omdat mijn man de hele week ziek is geweest. In demiddag knapte hij wat op en konden we wat dingen ondernemen maar daarna kakte hij weer in. Toch hebben we het fijn gehad. Ik vond het heerlijk om even weer in meine heimat zu sein, hahahaha. Natuurlijk heb ik niets meegekregen van hier want er was geen internet daar, zelfs op mijn mobiel niet. Ik hoop dat alles dus goed is met jullie en anders hoop ik dat jullie me even bijkletsen. Ik heb nog lang nagenoten van de meeting. Zo leuk was dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Lytse, je hebt al veel felicitaties ontvangen, maar die van mij kan er vast nog wel bij. Dus van harte gefeliciteerd met je 4 mnd.!! Om eerlijk te zijn heb ik nooit getwijfeld dat je dat niet zou halen, want in feite was je al heel lang ADB, alleen nog niet helemaal gestopt. Je hebt zelf gekozen om dit te doen omdat je bang was dat je weer bij AF zou eindigen. Dus toch heel knap en moedig. Was ik maar vast zo ver. Ik zeg niet op naar de 5 mnd., want jij maakt vast en zeker het halve jaar vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hee Emmaroos, wat jammer dat je mannetje ziek was. Ik vind het gezellig dat je er weer bent. Moet je maandag weer beginnen? Wat een "feest" daar in het Groningse Haren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Smikkie, het doet me goed te horen dat je een fijne 1e vakantie zonder alcohol hebt gehad. Wat kun je trots op je zelf zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Zeg dat wel Kame, wat een feest hierzo, wegen afgesloten, winkels geen koopavond. Oooooooooohhhhh, wat erg voor die ouders. Wat een suffie dat meisje. Wat lees ik nu? Lytse 4 maanden? Supergefeliciteerd, lieve Lytse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Ha, hogedrukspuit, breek me de bek niet open!! Ik dacht, dat is een handig ding, wil ik ook hebben, kan een vrouw ook. Nou, 1 x geprobeerd de GFT bak er mee schoon te spuiten. Resultaat zal ik jullie besparen. Ding de schuur in. Vorige zomer, toch maar eens het terras schoonspuiten. Aangezet, gebeurde niets, o, vergeten kraanopen te draaien. Toen kwam er water uit, maar niet waar het moest, uit het spuitstuk (of hoe dat heten mag), maar aan alle kanten uit het apparaat zelf. Gelukkig was een vriendin bij mij, dus ik riep: draai de kraan dicht!!! Die zomer logeerden Zwitserse vrienden bij mij en die man is iets technisch en het was bloedheet, dus niets te doen. Vroeg ik hem er eens naar te kijken. Wat bleek: motorhuis doormidden, stukgevroren. In de handleiding stond dat je hem droog moest opbergen. Wel de handleiding gelezen, maar dat stukje net niet. De slang aan een vriend gegeven en het ding naar de recycling. Blij dat ie weg was. Wie heeft interesse in een terrasmondstuk, ongebruikt in doos? Gratis af te halen. Stuur PB ))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Apple, welkom! heb je berichten gelezen, meid grijp de kans die je hebt gekregen met beide handen aan! Hou vol, doe het voor jezelf, je wint er zoveel mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 De loodgieter kwam voor de gasten arriveerden en de kachels branden. Niets aan de hand, maar ik had 2 knopjes ingedrukt, vergeten dat het alleen die met het vlammetje moest zijn. Maar......dat kwam niet doordat ik een slok op had. Deze les kostte € 20,- incl. fooi. Anders had ik dat de laatste 6 dagen vast aan wijn uitgegeven. Fris en fruitig ben ik nog lang niet, doodmoe, dus rugpijn en hoofd als een ziek spruitje. En best veel moeten doen vandaag, vanwege de gasten, anders had ik alles lekker voor me uit kunnen schuiven. Maar ja, Rome is ook niet op 1 dag gebouwd en afbreken gaat sneller dan opbouwen. Dus ik laat jullie voorlopig met rust en ga naar Zembla kijken. Een v.d. weinige goede programma's de laatste jaren. Of zijn mijn interesses veranderd? Dat kan natuurlijk ook. Fijne avond voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 De oorzaak van jou terugvallen heb ik geen antwoord op. Je schrijft dat het maanden goed kan gaan. Misschien moet je je eens afvragen waarom het dan goed gaat? De stress is ook herkenbaar, de wijnagenda;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Lieve mensen Ik ben erg moe, ik duik lekker mijn bed in:lips: Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hoi mede strijders! Zo, ik heb het ff zwaar gehad.....niet normaal! Ik ben boos geweest, verdrietig, net een enorme bak chips gegeten.....zelfs naar de supre gereden. Maar thuis gekomen.....thee gezet en ff flink gesnoept!!! Oorzaak....een vreselijk rot gevoel dat ik niet begrepen wordt hier thuis!!! Sorry , dat ik hier zomaar binnen val!! Nu douchen en met een boek naar bed! Op zo`n moment vraag ik mezelf af......is dit nu leven?? Maar ja, mezelf vol gooien en zwabberig naar bed gaan is echt geen leven....pff. Waarom heb ik geen remblokken. Durf het ook niet te proberen. In het verleden al te vaak gedaan..... Dag lieve mensen...welterusten!! Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hoe later op de avond hoe schoner het volk:D Goeienavond samen! Bor, wat een fantastisch nieuws! De strijd is nog niet gestreden maar je bent al een heel eind op weg. Dit zal je zeker een enorme boost geven. Geweldig. Ook voor het kleine manneke! Smikkie, fijn dat je weer terug bent. En wat goed van jou dat je het droog hebt gehouden. Tremenda! Lidia, bedankt hè - dat je me van het dagpact afgooide:) Tis dat ik net pas bijgelezen ben... Vanavond boodschappen gedaan - geen wijn gehaald voor de visite (die ik anders toch na een week of eerder zelf naar binnen giet) naar de bieb geweest en nog wat dingetjes gedaan. Heb net gegeten nota bene. Wat een dag vandaag! Kwam totaal gestresst thuis, maar na een half uur/drie kwartier kwam de rust weer terug gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Ben in een jolige bui dus ik ga ff koffie zetten. Blijf ik nog even wakker:P Misschien kennen jullie deze allang maar ga hem toch neerzetten: Van de week was er hier 's nachts een inbreker in huis die kwam kijken of er iets te halen viel ik ben mijn warme bed uitgegaan en gelijk mee gaan zoeken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Originally posted by: TravelBen in een jolige bui dus ik ga ff koffie zetten.Blijf ik nog even wakker:PMisschien kennen jullie deze allang maar ga hem toch neerzetten:Van de week was er hier 's nachts een inbreker in huisdie kwam kijken of er iets te halen vielik ben mijn warme bed uitgegaanen gelijk mee gaan zoeken....quote> En deze......quote>Hoe later op de avond hoe schoner het volk quote>Hahaha!!! Dacht je dat ook van die inbreker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Oh Tinus! Dat is prut! Duik maar lekker je bed in dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hahahaha. Euhhh, nee. Gek hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 En ik had nog wel een nieuwe, 1x gebruikte, goed werkende hogedrukspuit voor 'm. Die wou ie niet! De ondankbare.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hoi allemaal, Dank jullie voor het meeleven (nogmaals) Gefeliciteerd voor de droge maanden die de Frummers hebben ik weet even geen namen (sorry), maar volgende maand zal ik jullie zeker feliciteren met slinger Borretje:heart: wat fijn voor je, wat een goed bericht. Jullie zijn er nog niet maar je kan er nu wèl aan werken. Apple, welkom en hoe je je beweegt op het forum is goed hoor, ben trots op je. Frummers Ja ik heb wel verdriet hoor. Mijn moeder was al 54 jaar Cliff Richard fan en kerkelijk. Zondag hadden we al besloten dat het een combinatie moest zijn. Kerkelijk en Cliff. Ik ben 52 jaar dus je kunt gewoon nagaan dat ik met die liedjes opgegroeid ben (nou het is er wel ingestampt hoor door haar:D) Het was supermooi, maar kort. Jeetje, mijn moeder ter aarde dragen is in een uurtje gebeurt, terwijl voor mij de wereld stil staat. Ik had geen contact meer met mijn broers, alleen met mijn zus af en toe. Zondag brak het al open, we hebben elkaar omhelsd (twee broers onder mij) en mijn zus. Mijn oudste broer was er toen niet bij, die heb ik opgezocht via social media. Omdat mijn zus een heel mooi idee had. Mijn moeder wilde graag haar kinderen bij elkaar hebben. Dat is in haar leven niet gelukt. Het mooiste wat er kon gebeuren vandaag. Vijf kinderen gearmd op 1 foto is vandaag de lucht ingegaan voor haar aan een heliumballon Het is goed zo. We hebben elkaars mail adressen We kunnen ons melden bij elkaar We weten alle vijf dat ons gezin NOOIT hecht word, dat hoeft ook niet, is het nooit geweest ook Maar elkaar gewoon gedag zeggen, of een kerstkaart sturen moet toch kunnen? (dat gebeurde dus ook niet) Mijn moeder is niet meer, waar ik dus echt wel verdriet van heb. Maar vijf kinderen van haar nu ineens een band is heel speciaal. En stilletjes denk ik dat ze dat heeft begeleid vanaf boven. Mamma ik hou van je (dat weet ze wel) En dat ik drie broers omarmd heb en wederzijds gezegd " ik hou van je " is uniek. Werelds voor ons, Hemels voor haar. Het is goed zo. We weten zelf dat we de deuren niet plat gaan lopen, dat kan niet, is nooit geweest en zal ook nooit gebeuren. Maar het gevoel van verbintenis onder haar kinderen is er nu. En ik hoop alleen maar dat dat nooit meer verloren gaat, door weer ruzie`s of zo. Ik wilde vertellen, bij deze. Morgen gewoon weer dagpact. Maar dat ik mijn moeder mis is zeker. Ik accepteer het wel hoor, het hoort bij het leven. Ik had het alleen nog nooit eerder meegemaakt. En het blijft ook uniek, ik heb maar 1 moeder Fijn dat ik het gewoon kan vertellen hier Love ye Albert Jowan hoe was de uitslag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Albert, Met kippevel zit ik dit te lezen. Wat ontzettend mooi! Wat goed om dit zo te kunnen beleven met elkaar. Ik ben er gewoon stil van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Ik kom heel even kijken of alles OK is hier. Hey Travel, alles kits? Nog aan het nagenieten van de meeting? Ik denk dat Made héééél tevreden was met haar personeel zaterdag! Seffens terug bankhangen. Of hoe zeggen jullie dat als je samen met je partner in de zetel naar een thriller op televisie zit te kijken??? "thrillerhangen" ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Lieve AR, Ben er ook stil van. Hoe triest het afscheid ook is en voor altijd een stuk(je) zal blijven want zij was toch je moeder is het ook een heel mooi afscheid geworden heel sterk en mooi van jullie allemaal. Een dag om nooit te vergeten! Love ye too:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Lieve Frummers, Ik ga mijn bed opzoeken. Manlief is weer thuis, teleurgesteld dat ik het roken toch niet kon laten. Maar ook daar ga ik aan werken. Er is altijd een kans....een 2e kans. Emma, Welkom terug in ons kikkerlandje. Slaap wel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Slaapwel Madeliefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden