igor Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 goede morgen frummels. ik zal vast koffie zetten en vooruit even croissantjes in de oven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Hoe lang nog igor want heb er zin in. By the way, goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Goedemorgen @ll, Als er iemand wat voor je maakt is het altijd lekkerder dan als je het zelf moet doen. Krijg echt beetje hotel gevoel bij deze ochtend... Met dank aan Igor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 zet het kopje maar naast de computer esp, dan zal ik inschenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Lekker, bedankt. Lang geleden. Hoe gaat het hier ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 weinig veranderingen esp. maar hoe vergaat het jou??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Tja, dat ik me terug durf aanmelden betekent dat ik al een paar dagen nuchter ben. Maar echt goed gaat het niet. De voortdurende zin.......... Binnen een paar weken hebben we hier een feestje........ Daar ben ik nu al bezorgd om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Allez, ik ga mijn kroost wekken. Iedereen een fijne dag gewenst en, igor, bedankt voor de koffie en croissants hé ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 en waarom meld je je dan niet eerder esp? we weten allemaal dat het adb niet simpel is. en nu niet weer weg blijven he, ook al wordt het moeilijk. maar hoezo zie je tegen het feest op? je hoeft niet te drinken als je niet wilt ( in mijn omgeving beginnen ze eraan te wennen dat ik aan het fris zit op feestjes en er zijn al mensen die roepen nou als igor zegt dat ze geen alcohol wil hoef je ook niet aan te dringen,die is daar heel standvastig in) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 laat die kroost toch lekker liggen het is ja weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 moggeuh gefrunikten, speciaal Igor die zo'n heerlijke geur verspreid met koffie en croissantjes, ja nie zelf hoor, tenminste niet overdreven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Ga je wat leuks doen Igor zo met 't weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Nou zolang Marc eer nog niet is, Een oud maar heel mooi rustig nummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 och diesel gewoon een beetje poetsen een beetje lekker luieren. zondag zou het mooi weer worden, misschien nog even lekker buiten genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Ah dat is gewoon lekker relaxed, nix geen verplichtingen, das ook wel lekker ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 We moeten zo een klein meissie naar de DA brengen, ons "madelieffie" gaat gecastreerd worden en daarna kunnen we haar herplaatsen. Dus vandaag een beetje in ut teken van haar herstel. Dus eerst nog maar een bakkie he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 op zaterdag... wat was/is het een hond of een kat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Snif snif, wie had het over koffie? Ik ruik hem. Heerlijk zo wakker te worden zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 goede morgen bollie, ik heb net nieuwe bijgezet. zet het koppie maar naast de computer hoor ik giet wel. en een croissantje voor puck... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Het probleem igor is, DE VOORBEREIDING !!!!! We zijn dan druk in de weer alles klaar te zetten, omstreeks een uur of twee drie is het BINGO en dan is het hek van de dam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, :light:Door je te ont-doen van al je moeten, ont-moet je jezelf.:light: Ik wens jullie een fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 A3 ook maar een kopje aanschuiven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 esp je maakt het jezelf vreselijk moeilijk. je mag wel fouten maken maar niet drinken. zo moeilijk is dat toch niet??? als je niet drinkt en je maak een fout is dat niet erg. je weet het het kan gebeuren. maar als je bezopen bent vergal je het feest dat weet je van tevoren. dus zet die smoes van 'stel dat er iets fout loopt' maar gauw aan de kant .... een nuchtere moeder is voor je jongste en haar lief een groot kado Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Goeie morgen A3. Puck heeft net wat gehakt op. Ik moest even een paar likkies doorgeven aan K&B. Hoe is het met die 2? Hey Es. we gaan er weer voor hé? Het is nooit te laat om opnieuw te starten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Dat weet ik maar al te goed lieverd. Gisteren zijn de kinderen om drank geweest voor het feest en ik heb een enorm mooie bos bloemen gekregen. Dat doen ze wel eens meer als ik het droog houd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden