haddock Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: haddock Originally posted by: Hannah1Witte helemaal met je eens.De 1 is wat sneakier dan de ander.quote> Helemaal eens, en dan weer trappen?Zo'n paard had ik gauw bij de slager.De worsteterquote> Dit gaat misschien wat ver, maar hier wordt ik ook zo moe van, is olie op vuur, niet op golven.Dr. Sardonicus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goedemorgen! Na een droog weekend, ga ik voor een droge week. Heerlijk, maar dan ook werkelijkwaar heerlijk, geslapen. Voel me helder, goed en heb zin om heel veel dingen aan te pakken. Dat is heel erg lang geleden! Feels good! Nu doorzetten! DAGPACT Hanneke Albert Lytse miranda Apple Truitje Travel Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: MadeleineHeerlijk, maar dan ook werkelijkwaar heerlijk, geslapen. Voel me helder, goed en heb zin om heel veel dingen aan te pakken. Dat is heel erg lang geleden! Feels good! Nu doorzetten! quote> Heel goed, Madeleine, pak an, die rotzooi!De opruimer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Ben er heel even, heb om 12 uur een vergadering. Wilde alleen even goedemorgen zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Kijk Madeleine top, he he dat zijn tenminste b Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Hee Neef, Ik heb nog een vraag aan je. Ik las vanmorgen je bericht nog van gister. Je schreef dat je aan de kretek zat en aan het plat. Nou vraag ik me af wat is, plat? is dat water of een borrel of heel iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: MadeleineGoedemorgen! Na een droog weekend, ga ik voor een droge week. Heerlijk, maar dan ook werkelijkwaar heerlijk, geslapen. Voel me helder, goed en heb zin om heel veel dingen aan te pakken. Dat is heel erg lang geleden! Feels good! Nu doorzetten! quote> He he , kijk dat zijn nog eens berichten zonder hulpmotertje.top meiz go (weet nie of dit des Dames is, maar denk meer dan dat ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ook goedemorgen Emmaroos, Jij om 12 uur een vergadering, ik om 1 uur een training over vergaderen en het voorzitten van vergaderingen, moet allemaal beter en efficiënter. En dat is eigenlijk ook wel zo... Veel plezier, goed voorbereiden, oplettend blijven en vooral kort van stof zijn, daar gaat het volgens mij om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: EmmaroosBen er heel even, heb om 12 uur een vergadering.Wilde alleen even goedemorgen zeggen.quote> Ook goedemorgen.De in z'n hoofd drukke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ohh en jij ook een hele goeiemorgen ER Nog van harte gefeliciteerd met je half jaar :present: :present: :present: Enne ja soms is het ff een periode minder. Uitzitten maar..' Helaas het IS niet anders, maar het WORDT wel weer anders... Vertrouw daar maar op, in barre tijden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Ha Witte, pff moet ik ff terug kijken, ach m'n pjoeter stuurt soms midden in een regel me berichten weg , net als hierboven weer. Dus weet ut ook ff nie, ook nie aan ut plateel ofzo, zou kunne als Gouwenees, maar nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Zo is dat Teveel. Efficienter, bij ons gaat het om een te zware client, hoe gaan we het doen, zodat het gezond blijft voor zowel ons als de client. Ha, die Hadoock. De prakkizeerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Lieve Witje......ik weet dat het beter wordt. Gelukkig wel en ik onderga dit ook gewoon. Ja, fijn he dat half jaar, had je niet gedacht he??? Hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Drastisch afvallen die cliënt, lijkt me Emmaroos. Zo die vergadering kan geschrapt worden. Ha, en ik zou een training nodig hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Eerlijk is eerlijk, dus neeeeeeeeee ik had het niet gedacht.... Ik hou ervan als ik verrast wordt... Keep on going girl!!!! Dit schreef je Neef Diesel: Nou dit broekie neemt nog een kretek en ook plat, doei woei Witte en rest natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Vergaderingen leiden tot meer regels, dus niets. De beste vergadering is GEEN. Alle vereniging is verval. P.J.T. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 ohhhh nou zie ik het zelf Diesel.. Je ging naar bed haha En ik maar denken dat je aan de borrel zat... Solly solly solly neef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Diesel, huh? Des dames? Meer dan dat? Insider grapjes waar ik nog geen weet van heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: TeveelDrastisch afvallen die cliënt, lijkt me Emmaroos.Zo die vergadering kan geschrapt worden.Ha, en ik zou een training nodig hebben...quote> Hahahaha, zit er niet meer in voor die meneer. Te ziek ook.Einde leven.Witje, ik blijf je dus maar steeds verrassen. Als het een jaar is, tracteer ik je op een moorkop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Daar heb je gelijk in Haddock, dat van die regels. En aan de vergadertafel klinken ze vaak ook nog redelijk. Wil je sommige in de praktijk toepassen voeren je collega's je in een dwangbuis af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 aaah Witje , nou zie ik ut, kon ut zelf nie zo snel vinden, maar bedoelde: ik neem nog 1 kretek (voor vandaag) en dan ga ik ook plat (slapen) Ja soms ben ik nie te begrijpen, of heb ik me aan de lijst aangepast, ja of juist nie. Denk dat ik teveel gewoon schrijf zoals ik praat. nou schijn je wel plat water te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Nu weg........zoefffffffff........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Haha ik ken je goed genoeg om te weten dat je dat ook echt gaat doen ook ER. Dus daarom zeg ik nu alvast maar dat ik dan t liefst wordt getracteerd op een bak verse muntthee, daar maak je me echt heel blij mee. Ga dr voor en blijf me verbazen, zou ik zeggen. Ik blijf je aanmoedigen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Leuk he die woorden die overal weer anders zijn. Ik wist gewoon de betekenis niet meer van plat waten. Thnx voor de uitleg allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2012 Originally posted by: A3Witte, Diesel, onze Vlaamse vrienden noemen wat wij Spa rood noemen: plat water, dus ik maar denken dat Diesel aan het gemeentepils zat...quote> Hier komt de betweter: Spa blauw noemen ze plat water A3, een detail maar wel een bruisend...P.S: Je had het zelf al gezien, nou laat het nu maar staan, weet ik ook eens iets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden