bolletje Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Hoi Aicha. Ben hier idd weinig. Kan het niet opbrengen op dit moment. Lees af en toe wel hoe het met anderen gaat. Ik ga er zo weer vandoor. Wens jullie allemaal fijne dag en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Zie je nou nichtje, (zit dus in familie) maar Aicha vind dat dus ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 pff heeft hier gevroren lijkt wel, als ik nu verder ga met grasmaaien.................overal grassplinters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Suikertje moed blijven houden joh. Het gaat je lukken. Vallen doet pijn maar is soms nodig om te weten waarom je nooit meer naar die alc. moet grijpen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Suikertje succes vandaag! Aicha, tijd om weer vaker deel te nemen aan het forum hè en ach uiterlijk, het gaat erom hoe je je van binnen voelt hè op dit moment eerlijk gezegd geen 18 maar dat komt wel weer hoor! Goedemorgen tante Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 met een verse bak lekker wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 oo moggeuh tante Bolll, ja speciaal met dit laatste nummer op jou gewacht he, ook koekje bij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ja lekker Drakie. Krijg gelijk goeie zin als ik jou lees. Goeie morgen die Sha. Gisteren tch een beetje teveel gedaan? Vandaag maar weer lekker rustig hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Gow lekker mensen met goede zin zeker ook niet teveel terug gelezen dan van gister Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 O ja is nogal vochtig hiero, dus nie lekker weer om buiten wat te doen. Maar gister zulke mooie vliegenzwammen in ut bos naast ons gevonden, zo eerst maar eens foto's maken als het zonnetje schijnt. Maar ze worden ook gegeten door dieren, eens zoeken welke dat zijn. Maar ook oveel soorten stoelen en zwammen , ik kan er echt geen weg wijs mee uit ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Goedemorgen lieve Frummers. De zon komt hier prachtig op over de dijk. Een bakkie en wat teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ze zijn niet zo giftig Drakie. en inderdaad je kan er hele mooie foto's van maken. Zet je ze ook hier neer als je een mooie foto hebt? Ben erg benieuwd. moghu Made. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=IHYe0XWbAlg ja van de papa, maar nu dus de zoon van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 moggeuh Made lieffie , jouw app voor koffie staat ook op springen om bakkie voor je te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 ach Boll het is voornamelijk idd de bovenkant , het velletje, wat giftig/psycho is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Originally posted by: Dieselmoggeuh Made lieffie , jouw app voor koffie staat ook op springen om bakkie voor je te maken quote> Lekkerrrrrr Drakie!Tsjonge, wat een gemoedelijk wakker worden hier! Vandaag weer, net als gisteren,verder aan mn projectje....Opruimen die zooi!Dan krijg ik ook ruimte in mijn hoofd, hoop ik.Verder ben ik zo'n beetje hele dagen manlief aan het opbeuren.Die heeft het koppie nu helemaal laten hangen.Tenenkrommende dagen hebben we voor de boeg.Vandaag neem ik de eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Nu even een duik in mn bad nemen. Tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Originally posted by: AlbertRemmoDagpactAichaAlbertLytse Hannekequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 nou zwemse kijk daar in bad een Madewaterbadmeermin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Goedemorgen, Iedereen een fijne dag. Ik heb me aangesloten bij het Dagpact. Voor mij geen alcohol vandaag. Wat er ook gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ja sommige worden er dronken van, vroeger werd dat ook zo genoemt, ik weet het niet, heb dit ook nooit gebruikt. Want dat kan wel, wordt door veel sjamanen gebruikt. Maar dieren gebruiken wel vaker bv fruit om dronken te worden hoor, of in een roes te komen, maar nix is ook ons mensen vreemd he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 hee nie op de A3 fietsen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 tjah zo moet ik geen Diesel drinken en....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 madelief geen bloempjes eten uit een hof want dan wordt ut veel te dof en mimosa zit niet laten verwerken in bloemstuk suikertje zig niet laten innemen in koffie enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden