igor Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 haha nee diesel daar heb ik geen last van. gewoon een domme zet van mezelf, die ik graag terug zou draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Nou Sha, lekker rustig dagje vandaag dan maar, wel hartstikke fijn dat je het gisteren naar je zin hebt gehad. En rustig aan blijven doen dus he? Ook al vind je het maar niks dat je thuis moet zitten en niet kunt werken. Smik tegen een dame? met het been omhoog???? Haar op dur lip en tand door dur lip????? Moet niet gekker worden dus Maar evenzogoed succes Smik. Kirk, jij lekker werken straks, en uitkijken met die dampen.... Aicha, welkom terug hier, koffie staat klaar, maar tis niet de bedoeling dat je gelijk een hele kan mee neemt, we werken hier met bekers hoor, ook wat voor de rest overlaten... Igor, bak dubbelsterke koffie voor je MET lagroom. Ik weet niet wat de reden was dat je de fles gisteren had willen omarmen, maar hartstikke goed dat je het niet gedaan hebt:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Dagpact Aicha Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 nou denk ut nie hoor Sha, Smikkie nie, want herken dat wel, me opa had er 1 . en voor er grapjes over komen , z'n rechterbeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Goedemorgen AR... ... belachelijk van mezelf.... zat ook met negen oktober in mijn hoofd en dan tik ik nóg acht oktober in.... Zal de ouderdom wel zijn:o Ik ga het snel veranderen AR , tnx. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ach Igor, je bent tenminste wel aan de voor jou "goeie" kant van de kurk gebleven. En mensen maken fouten zelfs jij dus meiz, hou je haaks koekkie bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Sorry Yvonne, kan koffie al op. Ben al nieuwe aan het zetten :$ Sha , weer een beetje opgeknapt maar nog niet de oude: doe het rustig aan hè? Nou voor alle anderen die zo weer op pad moeten: hou het droog (zowel de binnen- als de buitenkant). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 lekker diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen, Vandaag een minder drukke dag, heb maar 1 afspraak:rose: Kan ik hier lekker aan de slag, is weer eens ndig;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ook goedemorgen Kameleon. Ik ga er vandoor lui. Voor allen een fijne dag. Laterrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Goedemorgen iedereen. Ook weer wakker en aan de koffie. Mag zo weer naar mijn thérapie. Is gelukkig droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Nou omdat Marc er nog nie is en een geinige met een boodskappie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Marc, waar hang je uit?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Stond gisteren aan de balie van het afsprakenbureau in het ZH. Er zaten twee dames, de 1 fris en fruitig, de ander met bloeddoorlopen ogen en flinke wallen. Was duidelijk dat ze hem flink had geraakt, kreeg even een flashback. Wat ben ik blij dat ik niet meer drink. 's middags bij mijn laatste afspraak kreeg ik een mooi compliment, mijn leeftijd kwam ter sprake, ik zei ik wordt 48. Zij keek mij een goed aan en zei "als je 38 had gezegd had ik het ook geloofd". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Hadden we het pas over goudse stroopwaffels die zijn nu ook helemaal "hot" in Brazilie zag ik gister, Jane ga je mee naar Belize, markt verkennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ha Kameo, hup in je zak steken he leuk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ha Suikertje, alles goed met je? Kameleon, dat zijn leuke dingen hè! ik bedoel...dat ze je jonger inschatte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Originally posted by: ShahireKameleon, dat zijn leuke dingen hè! ik bedoel...dat ze je jonger inschattequote> Ja dat bedoelde ik ook, dat was toch belangrijk voor vrouwen , toch Sha ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Ik heb hem ingelijst;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Hèèèèl belangrijk neef ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Hoi Shahire, het gaat met vallen en opstaan. Ben nu weer bezig met proffesionele hulp uit een diep dal te klauteren. Eerst mbv medicatie, nu mbv van acute deeltijdbehandeling bij lentis. Ik doe mijn best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 tum tum tum, goei onthouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Nou Suikertje hoop dat dit gaat werken joh, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Suikertje, ik hoop voor jou dat je snel uit dat diepe dal zal raken Je doet je best schrijf je al en meer dan dat kun je niet hè als de wil er is komt de rest ook, ben ik van overtuigd. Wel naar je zin op je nieuwe woonplek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Suikertje ook tijd niet gezien. Maar zelf ook weinig hier geweest. Nou zet hem op joh, fijn dat er je er hulp bij hebt. Sha, jij mag wel eens in tegenoverstelling van Kameleon een verouderings-operatie ondergaan op je avatar ben je nog een meisje van 18. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden