Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 oktober 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen luitjes.

De koffie staat door te lopen, de thee staat te trekken en er staat cola koud :)

Het is vandaag 45 jaar geleden dat Phil Bloom in haar blote jeweetwel op de tv kwam.

Time flies when you're having fun :D

Hoe het buiten is weet ik nog niet, mijn gevoel zegt: het wordt weer een mooie herfstdag.

Hier binnen is het heerlijk stil, vredig stil, poes ligt op de rugleuning van de bank te slapen, hondje heeft zich opgerold op de stoel naast mij en slaapt nog even heerlijk door.

Inmiddels is de koffie wel doorgelopen, ik ga even een bakje inschenken.;

*foutje in de datum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen! Vroeg op, want ik ga op de fiets naar mijn werk straks. Het lijkt wel of ik ontzettend veel energie heb gekregen van mijn besluit te stoppen met drinken (en dat na één dag!). Het is meer alsof er een last van mijn schouders is gevallen. Ik kan me herinneren dat ik dat 2 jaar terug ook had toen ik stopte met roken. IK HOEF NIET MEER! En dat is een super gevoel. Ik hoop dit gevoel mee te nemen op moeilijke momenten.

Ik wens iedereen wijsheid en gezelligheid toe vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Vonn tuurlijk ken dat hoor :) Maar kippies ff in de rui , dus ff nie eieren , gister ook zelf maar naar de supermarkt geweest en ze meegenomen. Nou mogen Fleur en Punkie best ff nix hoeven he.

Zo vraag ik me af of ik gister wel weer helemaal ga aflezen, is de vraag elke dag eigenlijk, ja ikke ook 2e bak :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BGoeie morgen Sha... hoop dat je nu wel lekker hebt geslapen??

Diesel, ik lees echt niet alles terug hoor van een hele dag ...

Soms wel als ik veel tijd heb, soms in sneltreinvaart en dan mis je natuurlijk wel het één en ander en soms lees ik helemaal niets terug. En : ook dan gaat alles gewoon door hier ;)

En laat Fleur en Punkie maar even gewoon lekker vakantie houden hoor...

Ik hoef je zeker niet te vragen of je kipvriendelijke eieren bij de super hebt gehaald?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonn, nou weet eigenlijk niet zeker van die eieren, meestal wel ook met vlees let Zen erop. Maar nu veel nodig om de dieren ook te geven, honden en anderen dieren lusten ook graag eieren he en de vijver is dol op de schillen en anders de pruimen bomen wel ;)

Pfff weet trouwens nie waar ik al de pompoenen moet opslaan, wat een luxe probleem weer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Vonnn je hebt gelijk ook hoor, alles lezen is nie te doen.

Moet maar weer het gewoon bij ochtend houden als avond mens :)

NOUja

Hee Smikkie sukses vanmiddag, met examen als kung-fu leraar ofzo ?? ;)

zal wel lastig slapen geweest zijn met zo'n trekkie in je been :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha lieve frummels, sorry tijdje niet geweest. Computer beetje in de war geschopt. (nog niet helemaal goed). Had wat problemen en geen geld om er iemand naar te laten kijken. Dus zelf maar aan de slag gegaan. Nu is het een nog grotere chaos maar kan weer hier en op facebook komen.

Von, ik pak een kan koffie.

Mimosa van harte welkom op het forum.

Sta nog steeds droog.

DAGPACT:

Aicha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vannacht goed geslapen ja

was werkelijk helemaal kapot na gistermiddag

eerst met zus even hier naar het winkelcentrum geweest

heerlijk even buiten geweest!!

daarna mee naar haar huis en daar gegeten

heel gezellig maar ik was bek en bekaf bij thuiskomst

vandaag even iets rustiger aan, dacht dat ik alles wel aankon :huh:

vieze tegenvaller zeg, maar goed, we komme er wel hoor :D

volgens mij heb ik nog nooit zo lang in de ziektewet gelopen als nu

vanmiddag eerste telefonische consult

ben benieuwd wat de man me gaat vertellen

als hij zelf al weet wat hij me moet gaan vertellen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Vonn, zou je nie denken he, hij was gister nog met de trap met z'n been omhoog an ut oefenen ofzo. En tegenstandster van vandaag heeft haar op haar tanden en komt door d'r bovenlip heen (heeft dus snorretje ;) )

En er zijn meer dat honderd dingen die hij moet kennen enzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Sha lieffie ook jij wor ouwer hoor :)

Maar lekker dat je er ff uit ben geweest joh, kan me voorstellen dat anders de muren op je afkomen en er spontaan doorlig plekken enzo ;)

Nou doe rustig an he, ach je lichaam zal ut wel aangeven he, als je daar tenminste naar luisterd. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...