Spring naar bijdragen

donderdag 18 oktober 2012


Hanneke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 313
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allen,

In een noodvaart bijgelezen.

@ Madeleine: jammer joh. Ik hoop dat je er morgen geen last van hebt, i.v.m. je sollicitatie enz.

@ Primula: goed dat je eerlijk bent. Jammer van de afspraak met jezelf en ons. Gelukkig heb je het in de hand kunnen houden.

@ Truffel: ;) dacht ik al.

@ Tuthola: je ziet het, soms kan het forum helpen en soms helaas niet. Het is niet anders.

Welterusten allemaal, Het was voor mij een slechte dag, maar gelukkig heb ik het droog gehouden.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madelaine,

Ik kwam in Mei op het forum en November

gooide ik de boel door de gootsteen.

In die tussenperiode dronk ik geen Spa Citroen hoor.

Knietjes afkuisen en de draad weer oppakken.

Op een gegeven moment gaat de knop om,

maar dan moet je ook een beetje doorduwen.

De trek verdwijnt doorgaans weer.

Het gaat naar een hoogtepunt, je denkt dat je uiteen knapt

en dan zakt het weer af.

Ga je steeds weer drinken dan hou je het gaande

en dat willen we niet, toch.

Actie.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine,

toen ik aan het bijlezen was, dan leest het sneller zeg maar, het voltrekt zich voor je ogen, wist ik dat je zou gaan drinken op het moment dat je het in huis had.

Maar wat wil je nu, je bent hier net, hoevelen hebben er niet jaaaren over gedaan, zelfs sinds hun aanmelding voor ze bereikten wat hen voor ogen stond.

En die druk van de winkel gaat dicht, het is nu of nooit komt mij zeer bekend voor. Dat lijkt wel uit mijn syssteem te zijn verdwenen, zeg ik voorzichtig.

Het is voor iemand die vecht om niet te drinken ook niet handig dat er zoveel supers e.d. nog zo laat open blijven.

Zou je het gered hebben als de sluitingstijd om 6 uur was?

Gewoon uit wetenschappelijk oogpunt gevraagd.:)

Morgen weer een dag en een kater zal wel meevallen, maar geestelijk zul je wel niet zo blij zijn.

Gewoon doorgaan, het wordt steeds makkelijker, als je de goedgemeede en gratis adviezen hier opvolgt.

Indien mogelijk.

Who promised you a rosegarden?:present:

Morgen opnieuw beginnen.

Natuurlijk hoef je niet weg, we zijn samen het forum, jij dus ook.

Als je wegblijft wordt het alleen maar erger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DE verstandigen onder ons zijn al ter ruste gegaan, maar ik wilde iets in de groep gooien.

In de week v.d. eenzaamheid heb ik wat nuttige info uit de Metro hier geplaatst omdat het woord eenzaamheid nogal eens terugkomt hier.

Nooit meer iets op gehoord, maar daar gaat het ook niet om, hoop dat iemand er iets aan gehad heeft.

Er zijn velen die de laatste postings 's morgens lezen, daarom plaats ik toch het idee dat mij vannacht inviel.

Het gaat over de feestdagen, waar veel alleenstaanden tegenop zien.

Ik ben een paar keer met een bekende reisorg. mee geweest op een singlesreis (geen koppelreis!!) met de feestdagen en dat is me goed bevallen. Ben dan ook nog jarig.

Nu dacht ik, zou het een idee zijn om met een groepje zo'n reis te maken. Er zijn heel veel soorten in tijd en afstand, bus, auto en vliegen.

Mij sprak Boedapest erg aan, niet te lang 6dagen en vliegen voor

€ 600. Leuk programma, extra aandacht voor het diner met kerst en ook vrije tijd om zelf iets te ondernemen.

En, niet belangrijk: stellen mogen niet mee, wel samenreizende vrienden en vriendinnen.

En ieder een eigen kamer. Hotel zag er goed uit.

Mooie stad en nog nooit geweest.

Is iets anders dan een meeting, maar zou best leuk kunnen uitpakken.

Hoop hier nog iets van een reactie, meer mag ook, op te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...