Spring naar bijdragen

maandag 22 oktober 2012


Gast A3

Aanbevolen berichten

Originally posted by: jopie


Voor alles wat gebeurt is er een uur,
een tijd voor alles wat er is onder de emel
Er is een tijd om te baren
en een tijd om te sterven,
een tijd om te planten
en een tijd om te rooien.
er is een tijd om te doden
en een tijd om te helen,
een tijd om af te breken
e een tijd om op te bouwen.
Er is een tijd om te huilen
en een tijd om te lachen,
een tijd om te rouwen
en een tijd om te dansen.
Er is een tijd om te ontvlammen
en een tijd om te verkillen,m
een tijd om te omhelzen
en een tijd om af te weren.
Er is een tijd om te zoeken
en een tijd om te verliezen,
een tijd om te bewaren
en een tijd om weg te gooien.
Er is een tijd om te scheuren
en een tidj om te herstellen,
een tijd om te zwijgen
en een tijd om te spreken.
Er is een tijd om lief te hebben
en een tijd om te haten.
Er is een tijd voor oorlog
en er is een tijd voor vrede.

uit: Predikerquote>


The Byrds vonden het ook een heel mooi stukje bijbel:
http://www.youtube.com/watch?v=V6jxxagVEO4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn huis is zo'n troep, dat de idee om de hogedrukreiniger erop te zetten weer bij mij op is gekomen. Gelukkig heb ik zo'n ding niet. Maar het zou wel direct opruimen.

Ik ben trouwens trots dat ik een boer ben. Mijn eerste vriendje, puberliefde, droeg altijd klompen i.p.v. schoenen. Kreeg ie blaren van, van schoenen. Vond het toen verschrikkelijk, maar kan het nu wel waarderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben weer heel ff terug .

Voor de mensen die vandaag een moeilijk moment hebben ..

Probeer eens iets zwaars van je lichaam te vergen...

Bv fietsen in de laagste versnelling,meerdere keren trap op en af..<bij slecht weer>

Ik heb net 2 bruggen tegenop gefietst...geeft weer ff het Rocky Balboa gevoel..en je kan er weer tegen aan

Dat was het weer ..moet weer snel verder ...zoef

Oja...voor marcel...nuchter zijn is fijn ondanks de shit die je nog tegenkomt

Nuchter zie je er niet meer als een berg tegen op...want de top heb je al bereikt

Goh wat een wijsheid<sta weer ff versteld van mezelf>

Toedels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Even een groet uit het verre zuiden van een Amsterdammer :)

Ik sluit me nu bij het weekpact aan. De Dagpact is wat lastig. Moet ik iedere keer de pc aanzetten om aan-en af te melden. Ik heb dat ding zeker niet de hele dag aan. Maar ik blijf nuchter. Dus wat dat betreft gaat alles goed :rose:

Nu ga ik weer aan de slag.

Heb het goed samen.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het een nog veel grotere bende zou worden Madeleintje.

Gewoon in 1 hoek beginnen en stug doorgaan.

Alles wat je vanaf nu gebruikt direkt opruimen en elke keer net ff meer dan dat, dan zit je binnenkort weer helemaal spick en span erbij :D

Bor, dat nummer heeft Kees een jaar of dertig geleden op een casettebandje gezet, samen met nog een heleboel muziek die hij goed vond, en dat draaiden we altijd onderweg in de auto.

We kunnen al lang geen bandjes meer afspelen in de auto, en het bandje zelf heeft het een jaar of vier geleden definitief begeven.. dit is dus echt jeudsentiment.

Als ik dat nummer hoor zie ik ons in dat auto'tje met de meiskes op de achterbank, tussen hen in een grote bruine hond die eigelijk de hele bank nodig had.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk he Bor?

Weet trouwens nog precies welk nummer er daarna kwam... The Sparrow van McGuinness Flint.

http://www.youtube.com/watch?v=menElpqokfI

Heb ik ook al weer weten te vinden.

En ben even gaan zoeken: heb het kapotte bandje gevonden in het doosje met daarop keurig de nummers en uitvoerenden. Heel moeilijk leesbaar, voor een groot deel vervaagd.

Maar met veel moeite nog wel leesbaar.

Waarschijnlijk bewaard in de hoop de tape ooit nog eens te kunnen plakken :$

Ik ga het bewaren en op een dag met veel vrije tijd alle nummers opzoeken op youtube en op een cd'tje voor Kees zetten, helemaal leuk.

HIhi. Ja, die platenspelers... ook helemaal leuk dat dat er weer is.

Hoorde gisteren dat alle albums van de Beatles in één box opnieuw zijn uitgegeven op ouderwetse lp's... geloof dat het er 17 zijn en voor E 375 weet je alles :D

En nee hoor... wij zijn helemaal niet oud.

Een mens is net zo oud als hij / zij zich voelt.... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat geloof ik ook wel, Yvonne. Maar het lijkt me zo'n fijn idee om het in één keer schoon te spuiten.

Maar heb inmiddels mijn administratie gedaan, afgewassen, keuken opgeruimd, zak met plastic en zak met afval weggebracht (Ja, ik doe aan scheiden van plastic. Kan zeggen voor de natuur, maar eigenlijk is het gewoon kostenbesparend)en wil zo nog even naar de supermarkt. Dan nog keuken uitboenen, badkamer uitboenen, bed verschonen en dan is het voor vandaag wel weer klaar.

Heb een obsessie voor mijn vitrage. Dat moet altijd uitgewassen worden, als ik aan de poets ga. Maar ik geloof dat mijn overburen me nu al voor gek verklaren. Want twee maanden geleden heb ik het gewassen, maand geleden gewassen en ik geloof dat als ik het nu weer ga wassen, dat er iemand aan de overkant met het vingertje naar het voorhoofd gaat wijzen. :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kameo, het zonnetje kwam 2 uur gelee bij bergen op zoom jullie kant op hoorde ik daarnet van een maat van me die deze kant opkomt vanaf de eilanden ;)

Yah leuk idee voor Kees Vonn, voor in de auto weer, is nog eens een sint idee met gedicht erbij...........Lieve Kees ooit.............:)

Ja me LP's zijn me heilig, alhoewel ik wel aan het uitzoeken ben geslagen, een hele muur vol is misschien wat overdreven. Maar ze komen weer helemaal in, al jaren trouwens.

Dusmisschien maar verkopen als ik er een goeie prijs voor kan krijgen. Begin voor de schuur zou toch wel mooi zijn en er een paar honderd overhouden. Vrouw ook weer blij dan. En is ook lastig een niet drinkende vrouw tevreden te houden woehahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk Bor.. vind ik ook wel leuk hoor.

Doet me ook een beetje aan die shantykoren hier in Friesland denken.

Hoef er geen hele lp van , maar af en toe zo'n nummer is leuk.

Diesel, prima idee.

Wij doen altijd uitgebreid aan sinterklaas, lootjes, gedichten en surprises... gaat helemaal goed komen.

Madelein, ik zou inderdaad de vitrage even laten voor wat het is... dat vingertje naar het voorhoofd kan geen kwaad, maar voor je het weet staat er een busje voor de deur waar twee van die mannen in witte pakken uit komen ;)

(Gewoon doen waar JIJ zin in hebt hoor, niks aantrekken van wat mensen vinden... zolang jij hen niet stoort of tekort doet.)

Kame, hier de was buiten hangen zou weinig helpen, het is nog steeds heiig... wel een heel flauw zonnetje ergens achter de wolken. Heerlijk herfstweer...

En nu weer aan de slag hier.... laterrrrrrrrrrrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A.u.b. geen Shantykoor.

Vind het leuk dat ze een hobby hebben gevonden, en er is ook best even naar te luisteren, maar waarom ze elk jaar op de laatste zaterdag van augustus worden uitgenodigd, om voor mijn woning te gaan staan zingen...

Heb niets tegen hun muziek, maar acht uur lang verplicht naar ze moeten luisteren, vind ik weer teveel van het goede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een half uur tot een uur geleden kwaad geworden op een persoon die ik vaag ken. En ondanks dat de grootste woede eraf is, het trillen is opgehouden en de tranen zijn ingeslikt, blijf ik maar last houden van een rare druk op de borst.

Schreef ervoor net een stuk in mijn draad, dat ik dacht dat ik het allemaal doorhad, en de eerste gedachte die ik na de woede had was... Bier en waarom zou ik nuchter blijven? Tssss....

Ben nu wel weer rustig, volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag Allen.

Het is hier prachtig weer,

maar ik heb een ''nergens zin in'' bui,

dat vind ik eigenlijk zonde, dus ik zette me aan wat administratief werk,

bleek dat ik nog de waterstand moest doorgeven,

leg ik bij het meten, de tegel op mijn telefoon :angry:

nu is het glas gebarstten ,maar hij doet het nog wel :)

niet mijn dag dus,

voel me beetje eenzaam, denk dat iedereen nu romantisch in het bos loopt met z'n twee, maar weet ook wel dat dat onzin is,

heb ook geen zin om alleen het bos in te gaan :angry:

en kan me tot niets zetten,

wil eigenlijk roken en drinken :o

maar dat ga ik natuurlijk niet doen,

dus ik schrijf het even van me af,

en duik dan toch maar even mijn bed in,

zonde van het weer eigenlijk ,

bah waarom heb ik nu zo'n bui! bah!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier weer effe een berichtje van mij...

Kom hier niet zoveel meer, al lees ik achter de schermen zo af en toe wel nog mee.

Alles oke hier, al had ik vorige week even het waanzinnige idee dat ik wel zou kunnen gaan drinken na een jaar ... "Ik kan het wel weer een keer proberen na een jaar zonder"

De drankduvel stak de kop weer op...

Gelukkig nog steeds aan de Refu, dus kon niet drinken...

Nu blij dat ik niet heb kunnen toegeven aan de drang, want verstandelijk weet ik dondersgoed dat ik het nooit zal kunnen laten bij 1 enkel drankje, maar gelijk weer terug bij AF zal zijn of erger zelfs...

En waarom op het spel zetten wat ik in dit afgelopen jaar heb opgebouwd ???

Zo zie je maar weer, die drankduvel ligt zelfs na een jaar nog op de loer om toe te slaan op een zwak moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...