Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 okt

Shahire

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tsja, wat heet afwijking. Ben al mijn hele leven brildragend, waarvan de laatste 20 of 25 jaar contactlenzen. Tot ik dichtbij steeds slechter ging zien en vanaf toen maar één lens. Die verwissel ik eens per drie maanden of zo. Ik wissel dan tevens van oog en dat gaat allemaal uitstekend, al jaren. Geen leesbril voor mij meer dus.

Maar dat staat alles helemaal los van het eerder genoemde nachtprobleempje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dylan, heb geen leesbril. Echt een bril voor het dragen. Zie eigenlijk geen steek zonder. Maar ben verschrikkelijk eigenwijs en zie liever minder dan dat ik de bril opzet. Noemen ze dat niet ijdelheid? Nou ja, voor de meesten wel. Ik ben met bril knapper dan zonder. :P Ik heb ook vocht achter de oogbollen en sta daarvoor onder controle in het ziekenhuis. Maar mijn rechteroog tokt en is waziger als ik gedronken heb.

Het was waarschijnlijk geen vergelijking. Maar je vroeg of iemand het herkende. En toen ik ging nadenken, dacht ik daaraan. Dus het was niet zo dat ik jouw probleem probeerde te bagatalisseren o.i.d. Dacht alleen dat ik misschien kon helpen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ik lees ff snel mee met die ogen..toen ik dronk had ik ook last van slechter zien...

ik verklaar het nu dat ik liever niet in donker reed en zo snel mogelijk naar huis naar de drank

Denk ook wel dat als je zoveel als mij dronk dat de hersens ook niet echt konden herstellen en ook je ogen niet..

drank doet veel met je op neurologisch gebied...en daar moeten die ogen het net van hebben..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dylan
Hoezo kost dat moeite? I verwissel dat ding hooguit 1x in de drie maanden. That's it!quote>

Ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen de lenzen van vroeger nog ken. Dat was na een nachtlang lenzen inhouden, omdat je per ongeluk in slaap was gevallen, huilen met de pet op. Zal binnenkort eens een opticien opzoeken. Want als ik het maar eens per 3 maand hoef te doen, voorzie ik geen problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een jaar of 20 geleden ben ik begonnen met dag en nacht lenzen. Hoef je ook niet aan te wennen. Toen was het nog 1x in de week wisselen. Ik dacht 7 dagen? dan moet 8 dagen ook kunnen enz. enz. Heb ze wel eens een half jaar achtereen ingehad zonder problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...