Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 okt

Shahire

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Over tatoo's, het spijt me, maar ik vind het vreselijk!!!!!!

Het zijn vaak wel mooie plaatsjes, maar met de loop der jaren worden ze vaag en lelijk. Heb het idee dat het al jaren een hype is en als die voorbij is, zitten mensen er nog mee.

Je ziet soms mannen en ook vrouwen die helemaal onder zitten.

Het spijt me, maar stel dat ik een man zou ontmoeten die er zo uitzag, dan zou ik daar nooit wat mee beginnen. Net zo min als mannen met oorringen of dikke gouden kettingen. Zal wel een vooroordeel zijn, maar die plaats ik toch in een bepaald hokje.

Om het netjes te zeggen.

Stel je hebt wat van die dingen en wilt een baan waarbij je representatief moet zijn, dan belemmert je dat zeker in je sollicitatie en dat is tegenwoordig al moeilijk genoeg.

Ik heb ook geen gaatjes in mijn oren en als ik een dochtertje zou hebben gekregen, zou dat ook niet gebeuren. Tot ze zelf zo wijs was dat ze het kon beslissen.

Die grote bengelende oorbellen die vrouwen op TV aan hebben vind ik storend, ze leiden me af.

Zo dit is dus een beste tegenhanger van vele voorgaande postings over tattoos.

Neem een nep-tattoo en kijk hoe dat bevalt.

Zo, dat krijg je als je niet drinkt, durf je je mening te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tattoo zet je voor jezelf. Wat inhoudt dat deze niet per definitie zichtbaar is. Als ik kies voor een tweede, derde, vierde, vijfde tattoo kies, dan kies ik ervoor om deze op plekken te plaatsen, wat kleding kan verhullen.

En eerlijk is eerlijk, ik val op mannen met tattoo's en/of ruig uiterlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, ik moet me nog droog afmelden en wens dat het voor de vechters hier zo makkelijk was geweest als voor mij vandaag. Ondanks dat het zaterdag was en ik ben 2 mensen "langs" ben geweest waarvan ik weet dat ze wijn in huis hebben en aangezien het weekend is, zouden ze me het hebben aangeboden of had ik het zelf wel voorgesteld, maar niet dus.

Het helpt werkelijk in je omgeving te zeggen dat je een tijdje niet drinkt.

Hoef je niet meeteen aan te komen met : ik ben alcoholist. BOvendien, waar ligt de grens. Dat is niet te meten en zal wel een eeuwigdurende discussie in de wetenschap zin .

Zo, wat ben ik wakker zeg!!

Ook naar die woestijnfilm op Canvas gekeken, heel mooi, maar wel wat traag.

Heb naar de aftiteling gekeken, niet te filmen hoeveel mensen van allerlei nationaliteiten daaraan mee hebben gewerkt.

Aagje wilde n.l. weten waar het gefilmd was. Soms dacht ik Farsi te horen, maar ook een soort Arabisch.

Heeft goed gekost om te maken.

Dat meisje was fantastisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aicha

Je zal nooit bij gelezen komen met deze postings want er waart een spook rond dat ze allemaal door elkaar gooit, dus er is geen touw aan vast te knopen.

Dit heb ik echt in de 5 jaar dat ik hier kom nog nooit mee gemakt. Niet dat ik weet tenminste.

Het vreemde is dat de tijden van plaatsing ook veranderen.

Heel vreemd.

Gelukkig ben ik niet de enige die het merkt, anders zou ik aan mijn verstand gaan twijfelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ha Spud,

ik was even een laatste peukie roken in afwachting van jullie reactie, was ik wel benieuwd naar.

Natuurlijk moet een ieder doen wta hij wil, je doet, behalve jezelf, er niemand pijn mee. Vrij land idd Kirky.

Maar ik vind het gewoon spuglelijk.

Bovendien, mensen doen van alles om een mooie huid te krijgen,bruin en egaal en dan ga je dat verpesten.

Als ik stress heb, o.a. v.d. alc. krijg ik allemaal rode pukkeltjes op mijn wangen en dat vind ik vreselijk. Als ik dan weer eens een stop in las, kijk ik elke dag of het al minder wordt.

Mss speelt mee dat ik vanaf 8 jaar psoriasis heb gehad, ook in mijn gezicht.

Dat vond ik erg, want moest v.d. HA het deppen met 4711, hoe verzin je het?

Kreeg er hele rode plekker van.

Als tiener kreeg ik kalmerende pillen, daar ben ik nu pas achter gekomen.

Tegen de jeuk.

Dus een gave huid betekent voor mij emotioneel wel meer dan voor een ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Originally posted by: Diesel

Aah het gaat weer over plakkers enzo, tjah bijna nie eraf te krijgen he ;) en ach gaatjes in je oren groeien wel dicht na verloop van tijd, de kleintjes danquote>

de kleine gaatjes groeien zo weer dicht ,

:D;)quote>

Ja Kirk dat zijn de gaatjes die Lidia al noemde in haar praatjes ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...