Spring naar bijdragen

Zondag 28 oktober 2012


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja A3 had je verteld vorie week, herkenbaar , hier ook al was het voor de baas, overwerkte mijn vrouwelijke tegenhanger zich behoorlijk daardoor. Is risico van thuis kunnen werken he.

Ja ben zelf dol op strips etc , maar nie op tv hoor pfff vroeger 1x per week en dat was leuk, 15 min tom & jerry en half uurtje flinestones, oja en woens en zaterdagmiddag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wordt er een blok "geZet" door de getatooeerde piercings al aan de overkant die in al hun afschrikkelijkheid de roemeense aanvalster proberen te imponeren. Zeker nu er een levenslange ban is uitgezproken door de landelijke hoofdorganisatie over Fleur en als tegenhanger wordt daar nu door de coach Lidia ingezet en dat moet dus leiden tot..........................................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb gisteren nog even teruggelezen. het kwam allemaal niet meer zo goed binnen. bedankt voor de reactie's en ja ik weet het ik moet voor die tijd aan de bel trekken. da's dus iets wat nog steeds niet lukt. de boel oppotten en dan ineens ......knal. te laat

nou vandaag hou ik het in elk geval droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...