Runningliesje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ik vergeet bijna dat ik gisteren een week droog stond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 RL, Spongebob, wat een gruwel:Disgust; Heb gister tegen dochter gezegd dat ze mij heel blij maakt om dat niet meer te zien, dat lachje.... krijg er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Haha, mijn man zou het roerend met je eens zijn, Kame! Ik ben nou eenmaal ook verslaafd aan Nickelodeon... En dat op mijn leeftijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ja A3 had je verteld vorie week, herkenbaar , hier ook al was het voor de baas, overwerkte mijn vrouwelijke tegenhanger zich behoorlijk daardoor. Is risico van thuis kunnen werken he. Ja ben zelf dol op strips etc , maar nie op tv hoor pfff vroeger 1x per week en dat was leuk, 15 min tom & jerry en half uurtje flinestones, oja en woens en zaterdagmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Tom en Jerry blijft leuk. Tijdloos. Net als de looney tunes... Eeeeh, what's up doc? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Werkze A3! Zal ik wel of niet al op de weegschaal gaan staan? Voordeel is dat het nog donker is en ik de cijfers niet goed kan lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Nou heb je het al gedaan Runnin"L ? anders gewoon doen hoor en niemand hoeft ut toch te weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Oeps, roemeense gaat er vandoor met een plantenbakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 roemeense gaat ervandoor met plantenbak en Kameo, coach van AdB zet "runni'L" in om dit te gaan voorkomen, lichtvoetig springt RL de roemeense achterna. Nu is het de kans voor haar om weer te laten zien dat ze de ouwe is na weken van............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ook wordt er een blok "geZet" door de getatooeerde piercings al aan de overkant die in al hun afschrikkelijkheid de roemeense aanvalster proberen te imponeren. Zeker nu er een levenslange ban is uitgezproken door de landelijke hoofdorganisatie over Fleur en als tegenhanger wordt daar nu door de coach Lidia ingezet en dat moet dus leiden tot.......................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Whahahahaha Dit Runnin'L sprint nog niet zo hard, maar heeft wel een slaghout in de aanslag! Alles voor het plantenbakkie! Enne ik heb me al gewogen: ruim 2.5 kg eraf, mooi begin van de zondag! Lang leven het droog staan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ja Hannah zet jij ff eindsprint in dan moeten we haar hebben voor ut laatste honk joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Hahaha, LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 goede morgen frummels. ben weer boven water. heb er een huisdiertje bij vandaag. gisteren de rest van de dag verslapen en vandaag zal ik ook wel niet veel doen. stomstomstom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ja dit is deze keer een ander plot, maar jah roept we herinneringen op he, vandaar wel leuk, 35 jaar geleden denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Wat voor diertje Igor, eentje waar je lekker mee naar buiten kunt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Jeugd herinneringen Drakie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 ik heb gisteren nog even teruggelezen. het kwam allemaal niet meer zo goed binnen. bedankt voor de reactie's en ja ik weet het ik moet voor die tijd aan de bel trekken. da's dus iets wat nog steeds niet lukt. de boel oppotten en dan ineens ......knal. te laat nou vandaag hou ik het in elk geval droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Igor, gewoon bakkie dan maar xtra groot en sterk ? molletje bij? o ja wedstrijdje tege n de roemeense, goeie moggeuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 kameo een katertje en ja lekker diesel doe maar een koffie en een emmertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Roemeense zat net met de poot onder de deur, schrik, schrik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 ja hoor jij mag geen cornerballen meer nemen hoor "dear" .:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Wat leuk Igor, houdt je lekker bezig:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 ROFL, Igor magtie je hamsters opjutten, moesten die dan ook afvallen trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 kan geen kwaad diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden