Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

moggeuh gefröbelden , nou idd wat aan de vroege kant, honden en ik denk ik op auto piloot denk ik :(.

Marc alles goei met je ? Gunn thee al klaar? Nou ga ik maar es voor grote pot koffie zorgen n honden voeren

Geplaatst

Nou dat hoop ik ook Gunn, miss zo nog ff slaap meepakken.

Tjah Jen voel me nu helemaal een "oldtimer" dat voor gloeien duurt wel wat langer dan vroeger zeg ;) Jij nog wakker? ja er moeten ook zijn die hier voor de "voorzienigheid" ofzo aan wezig zijn he :) (geef er maar een naampie an he)

Geplaatst

Ac Jen wil ik ook wel, winterslaap. Heb 1 dag nodig om alles hier naar binnen te brengen voor de winter, dan zou ik dat wel helemaal lekker vinden zeg. Me lichaam denk ik ook zoals dat dat voelt pfoeeiiii (nee niet weggooiend hoor, weet nie wie dat dacht bij dit geluid) ;)

Geplaatst

Maar ach wij kunnen klagen, maar er zijn veel dieren en vogels die het komende maanden erg slecht gaan krijgen. Hier als in het noorden van europa zijn de notenoogsten mislukt en komen er al veel hierheen . Dus voederplanken weer uit de schuur halen enzo

Geplaatst

De thee is op. Zo ook de tarwe biscuitjes. Foei, 'k verveel me een beetje... Maar verveling maakt helaas niet slaperig. Zo daad'lijk toch maar even terug in bed.

Geplaatst

Goeiemorgen Liesje. Opstaan met hoofdpijn lijkt me verschrikkelijk, dat heb ik eigenlijk alleen voor als ik fatsoenlijk ziek ben. Jij een idee van de oorzaak?

Geplaatst

goede morgen frummels. doe mij maar een koffie. bah... last van het omschakelen van de wintertijd.

doe mij maar een beetje lachroom op de koffie, er zit weer iets te broeden bij mij

Geplaatst

Geen idee van de oorzaak Jen, ik voel me al een paar dagen niet lekker. Hopelijk word ik idd niet ziek...

Igor, ik lig nog in mijn mandje met laptop op schoot... lekker warrum!

Nu maar hopen dat mijn hardloopdate van half 10 kan doorgaan...

xxx

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...