Marc Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Vandaag ben ik alweer veel te vroeg wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 29 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 DAGPACT: Albert Lytse Marc @Madeleine: Succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Hoi mensen. 'k kan niet slapen. De uitgelezen gelegenheid jullie maar weer eens lastig te vallen. Ff een kopje thee zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 moggeuh gefröbelden , nou idd wat aan de vroege kant, honden en ik denk ik op auto piloot denk ik . Marc alles goei met je ? Gunn thee al klaar? Nou ga ik maar es voor grote pot koffie zorgen n honden voeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Goeienacht, - morgen mensen. Hoe gaat het ermee? Ik denk dat we hier met een mengeling van nog/al wakker zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Nog een rock Oma om trots op te zijn http://www.youtube.com/watch?v...tFfDhc&feature=related Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Zo, een hele pot kamille thee gezet. 'k hoop dat 'k straks nog even een uurtje slaap kan meepikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 He Diesel, vandaag zo goed opgestart geraakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Denk het wel Jen, alhoewel 3 uur slaap, heb nu niet echt het gevoel dat ik "nachtrust" heb gehad hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Misschien heb je gewoon niet meer nodig, Diesel, zalig toch? Marc, lees net over je doorstart. Heb je vandaag je gesprek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Nou dat hoop ik ook Gunn, miss zo nog ff slaap meepakken. Tjah Jen voel me nu helemaal een "oldtimer" dat voor gloeien duurt wel wat langer dan vroeger zeg Jij nog wakker? ja er moeten ook zijn die hier voor de "voorzienigheid" ofzo aan wezig zijn he (geef er maar een naampie an he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Marc, vanaf gister weer droog ? Lukt dat nou of daardoor zo vroeg wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Ik leek wel begonnen aan mijn winterslaap. Vandaag dus een keertje wakker kennelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Voor jou dan Marc, denk dat je de band (nog) niet kent, ja is niet makkelijk met jouw kennis daarover, dus hoop het. hou je haaks he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Ac Jen wil ik ook wel, winterslaap. Heb 1 dag nodig om alles hier naar binnen te brengen voor de winter, dan zou ik dat wel helemaal lekker vinden zeg. Me lichaam denk ik ook zoals dat dat voelt pfoeeiiii (nee niet weggooiend hoor, weet nie wie dat dacht bij dit geluid) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Pfoeeiiii klinkt mij als een vermoeide uitroep. Zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Yah zoiets Jen, moe idd. Nou de griep heeftme te lang in greep denk ik, ach maar met frisse moed , verder he. echt wel fris koud buiten zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Maar ach wij kunnen klagen, maar er zijn veel dieren en vogels die het komende maanden erg slecht gaan krijgen. Hier als in het noorden van europa zijn de notenoogsten mislukt en komen er al veel hierheen . Dus voederplanken weer uit de schuur halen enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 De thee is op. Zo ook de tarwe biscuitjes. Foei, 'k verveel me een beetje... Maar verveling maakt helaas niet slaperig. Zo daad'lijk toch maar even terug in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Goedemorgen, Liesje meldt zich met een knallende koppijn, ik zie gewoon sterretjes... Madeleine, succes vandaag! DAGPACT Albert Lytse Marc Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Goeiemorgen Liesje. Opstaan met hoofdpijn lijkt me verschrikkelijk, dat heb ik eigenlijk alleen voor als ik fatsoenlijk ziek ben. Jij een idee van de oorzaak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een koffie. bah... last van het omschakelen van de wintertijd. doe mij maar een beetje lachroom op de koffie, er zit weer iets te broeden bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 liesje nog even onder de wol dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Geen idee van de oorzaak Jen, ik voel me al een paar dagen niet lekker. Hopelijk word ik idd niet ziek... Igor, ik lig nog in mijn mandje met laptop op schoot... lekker warrum! Nu maar hopen dat mijn hardloopdate van half 10 kan doorgaan... xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Wat zit er te broeden Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden