Spring naar bijdragen

Dinsdag 30 oktober 2012


Marc

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Jootje
moskowitz wordt de mond gesnoerd bij Pauw en Witteman.
quote>


Hij heeft altijd vrolijke praatjes en praat zich overal met een glimlach uit. Maar nu heb ik hem al meerdere malen boos zien worden, omdat hij zichzelf er even niet meer uit kon redden. Pauw en Witteman zijn daarin altijd sterk gebleken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weet je, Madeleine. Lees ik ineens in jouw berichtje ranja en daar krijg ik toch super veel zin in.......... Helaas, heb het niet in huis en ik woon in zo'n gehucht dat er ook geen nachtwinkel is, zelfs helemaal geen winkel. Morgen toch maar eens op zoek. Terwijl ik dit schrijf zie ik ineens zo'n heerlijke fles gazeuse voor me. Oh, ik ga me morgen helemaal te buiten in de supershop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, waar mijn Ranja al niet goed voor is. :D

'Wij' hebben gelukkig ook geen nachtwinkel. Mijn trek houdt altijd op, op het moment dat de klok 21.00u slaat. En een nachtwinkel zou mijn trek geen goed doen.

Heb trouwens de goedkoopste Ranja van de winkel die zegt al drie jaar het beste groente en fruit te hebben. Heb ook weleens merk meegenomen. Maar dat vond ik nooit lekker.

Mijn vrienden noemen het een crisisdrankje en mijn vader zegt 'Jong geleerd, oud gedaan' Want als we vroeger dorst hadden, dan konden we Ranja nemen. Zo niet, dan geen drinken. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jootje, hij kan inderdaad nog in hoger beroep en tot die tijd is hij gewoon nog advocaat. Hij heeft ook gelijk dat als hij zegt dat 5 van de 1000 klanten klagen er geen sprake is van een patroon. Maar in hoeverre heeft hij gelijk als hij zegt dat het slechts over 5 klanten gaat? En heeft hij niet meer geld aangenomen dan op de kwitantie stond? Het zijn vraagstukken waar hij alleen maar antwoord op heeft. Alleen hij begon gedurende het gesprek steeds meer aan zijn stropdas te frummelen, zijn oogleden begonnen te trillen en hij begon steeds dommere taal uit te slaan. Zoals, ene oor in, andere oor uit en daartussen zit toch niets, vind ik domme taal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Is al middernacht, log ik even aan en nog zo veel frummers actief?

Nog niet gewoon aan het winteruur zeker?

Voor mij is dat een vast ritueel als ik laat thuiskom.

Nog wat nieuws kijken op televisie, de dagdraad doorlezen,

Jane wat activeren op de woorddomino :present:

en dan gaan slapen. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madeleine
Jootje, hij kan inderdaad nog in hoger beroep en tot die tijd is hij gewoon nog advocaat. Hij heeft ook gelijk dat als hij zegt dat 5 van de 1000 klanten klagen er geen sprake is van een patroon. Maar in hoeverre heeft hij gelijk als hij zegt dat het slechts over 5 klanten gaat? En heeft hij niet meer geld aangenomen dan op de kwitantie stond? Het zijn vraagstukken waar hij alleen maar antwoord op heeft. Alleen hij begon gedurende het gesprek steeds meer aan zijn stropdas te frummelen, zijn oogleden begonnen te trillen en hij begon steeds dommere taal uit te slaan. Zoals, ene oor in, andere oor uit en daartussen zit toch niets, vind ik domme taal.quote>


Jahahaha.
Je hebt volkomen gelijk. Ik heb hem nog nooit zo zien knipperen.
Zo zenuwachtig.
De schuld straalt er van af.
Wel jammer. Ik mocht hem eigenlijk wel.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal ik eens wat bekennen?

Ik ben best wel bang om weer naar bed te gaan. Dit is namelijk de eerste griep waarbij ik niet heb gedronken. Normaal drink ik me in slaap en ik weet nog van toen ik niet dronk, dat het 's nachts een drama was om niet alleen om in slaap te komen, maar ook om adem te halen. Doodeng werd ik er altijd van. Dronk het daarna gewoon steevast weg. Misschien is dat ook wel de reden dat ik het bed weer uitgekropen ben en misschien heb ik nog niet echt mijn best gedaan om te gaan slapen.

(Eergisteren en gisteren voelde ik me ook niet lekker, maar niet zo rot als vandaag)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arme Kirky,

lijkt wel op het begin van koorts, dan krijg je het eerst koud omdat je temp. stijgt en pas als die zakt krijg het warm omdat dan de warmte vrijkomt.

Het is toch wat hier, het lijkt wel of de helft v/h forum ziek is.

Durf bijna niet meer ergens naar toe, straks krijg ik het ook en heb daar helemaal geen zin in. Voelde me net vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer wat fit.

Als je ziek bent niet gaan werken hoor, steek je die kwetbare kleine en oude mensen nog aan en bovendien ben je dan een gevaar op de weg.

Ziek is ziek en niemand is onmisbaar.

Sterkte, jij en de andere snotteraars, zoals Madeleine.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is het eigenlijk met Brammetje, er is eigenlijk niets om hem niet te mogen. Maar hij heeft wel de verkeerde partij uitgekozen om zijn verhaal aan te doen. Hij moet toch hebben geweten, op voorhand, dat dit niet is waar hij zich, bij deze twee mannen, makkelijk uit zou praten? Of hij heeft zichzelf erg overschat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia, bier is niet in huis en daar zou ik op dit moment ook geen zin in hebben, want dan moet ik de nacht doordrinken om dronken te worden en ik ben te lang wakker, omdat nog te kunnen volbrengen. :P

Speel altijd een spelletje of tien op mijn telefoon en dan worden mijn ogen vanzelf moe en val ik in slaap. Maar mijn neus zit verstopt als ik ga liggen en ik ben benauwd, ik piep. Daar word ik zelf eng van. Dat is het een beetje.

Tien jaar geleden ben ik zo benauwd geworden tijdens de griep, dat ik uit bed moest en op de koude grond moest gaan liggen beneden om bij te komen. Dat is geowon nog steeds de schrik. Het benauwde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezelf niet gek lopen maken, Kirk.

Heb tien jaar geleden in het huidige wmo en schoolvervoer gewerkt en sindsdien is er al zoveel bezuinigd en veranderd en weer teruggedraaid.

Ik heb twee bedrijven failliet zien gaan door bovenstaande. En daarna, toen ze failliet gingen, zijn sommige beslissingen weer aangepast. Omdat ze toch niet goed bleken. Goh, zou je denken? Duh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...