zonnetjes Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Avond allemaal, Gwen, welkom in ons landje. Blijf je nu voorlopig hier? Heb je alweer een lekkere bak koffie gedronken? Rudy,sterkte morgen. Een controle bij de oncoloog blijft spannend. Vandaag liep het hier niet zo lekker, zo'n dag om weer in bed te kruipen: Ben pet voor klant aan het maken, heb binnenkant buiten gebruikt, opnieuw beginnen dus.(gelukkig had ik genoeg stof) Wil band oppompen, heb raar ventiel, band helemaal leeg gelopen. Moest foto doorsturen van 1 mb, volgens mij klopte dat , geadresseerde vond van niet. Bladerdeegflapjrs gevuld op bakplaat, maar had plasticjes niet wegehaald. Startte tablet op, sta ik nog ingelogd, ik denk dus al twee dagen! Goed zit nu op de bank, kom er alleen nog van af om naar bed te gaan. Verder gaat het goed hoor! Tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Gelukkig zijn mijn ervaringen met hulpverleners heel anders, johan. Ik vind je opmerkingen erg ongenuanceerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Dat hulpverleners niet helpen en het werk enkel voor het geld doen, is een mening en geen feit. Het neerzetten als een feit, kan daarom ook verkeerd overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Geen koorts Kirky ? Want anders kan je beter maar niet werken he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Vind het bijna jammer te moeten gaan werken. De mooiste volzinnen komen weer voorbij gefladderd. Relatie benaderen als projectmanager... Hulpverleners zijn subsidietrekkers... Valt me op dat deze volzinprekers ook meteen denken dat ze de wijsheid in pacht hebben. Ik zou zeggen, trek in die vleugels en strijk neer op moeder aarde. Wie weet wordt het dan nog wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Marcel, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Poeh, ik ben het ziek zijn zo zat. En het schijnt wel een week te kunnen duren. Dat houdt nog in dat ik tot zondag geramd zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik wil geen partij trekken of discussies uitlokken, maar 1 ding is zeker: de verslavingszorg in België is enorm beperkt tov die in Nederland. Een enorm groot verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Beterschap, madeleine en kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Er was een tijd van ooit Ik had een man en ik had kinderen Ik had ook werk Iedere dag reed ik vanuit mijn werk naar het UMGC, het ziekenhuis Daar lag mijn vader aan allerlei draadjes Hij zei; Je hoeft niet elke dag te komen En haal die lippenstift van je mond Help me even met die draadjes Duhuu, zei ik En ik hielp De verschijselen vooraf zijn weer terug Ik maak me geen zorgen Ook al gaat hij niet naar de dokter Ik ben er Ook zonder lipstick Ik had het liever anders gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Rustig aan Kirky! Beste mensen, Ik ga lekker naar bed. Morgen fris weer op Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 But, I'm strong enough! Ik was het bijna vergeten Er is zoveel meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Tussnendoor wat Javanen.. Feest! :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Wat is Javannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Had je volzinnen, Johan W Maakt niet uit Doe wat je moet doen! Madeleine, ik rook het liefst Shag, Javaanse jongens 3/4 Meestal rook ik goedkoper Dus is het feest met de javanen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 slaapwel Johan soms is het moeilijk om je te begrijpen maar de communicatie begint langzaam aan te lukken ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Javaanse Jongens 3/4 vind ik persoonlijk wel de lekkerste shag. Mijn longen zijn het daar alleen nooit me eens geweest. Maar kan me wel voorstellen dat het een feestje is. Kirky, jij ook beterschap trouwens. Vergeet ik continu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Veel mensen in mijn omgeving hebben het al gehad. Ik loop altijd achter de feiten aan. Ik geloof dat ik het opgepikt uit de kroeg. Hij straft meteen. Want toen ik vorige week bij mijn snotterende stief was, was er daarna helemaal niets aan de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ga afsluiten, slaap lekker. Log nu echt uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 weltrusten zonnetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Kirk hoest? Ik heb nix gelezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik ben nog niet ziek, maar je zou het hier van al die verhalen wel spontaan worden. Het lijkt hier wel een epidemie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Mooi * dus! Maar verder dan, je persoonlijke leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik denk dat ik nu erg ver vooruit denk, maar wat ga ik in hemelsnaam met kerst doen? Mijn vader heeft besloten weer een weekend weg te gaan met zijn vrouw, een partner heb ik niet, met vrienden heb ik vorig jaar al gedaan en met mijn moeder ga ik niet meer om. Tja, twee kratten bier halen en opzuipen is ook geen oplossing. Maar wel het enige wat ik nu kan bedenken voor kerst. Slecht eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Kiek es oan Kirk! Da's mooi om te lezen man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden