Spring naar bijdragen

Woensdag 31 oktober 2012

Runningliesje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ben weer thuis van mijn gesprek. Mijn " geval " is besproken en ik ben goedgekeurd voor een opname. Wat klinkt dat stom eigenlijk, waarom zou je worden afgekeurd als je daarom vraagt.... Ben nu ingeschreven voor de kliniek, kan een paar dagen duren maar ook een paar weken, iet waar mijn ex natuurlijk weer niet blij van werd die ziet me het liefste vandaag opgenomen. Ze begrijpt geloof ik niet dat ikzelf ook het liefste gelijk zou beginnen, maar net als bij de kassa van de super zijn er meer klanten. Het gesprek verder was goed en ik heb wel een klein beetje inzicht gekregen waarom ik mij zo zinloos voel, vandaar dat onze breuk mischien ook niet slecht is, maar alleen maar beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Diesel: mijn tuin beantwoordt meer aan jouw idee. Ik hoop op egeltjes, maar die zijn nu in winterslaap denk ik. Wel veel vogeltjes en af en toe een sperwer, die vogeltjes eet. Tja, 't is de natuur hè.

Nog niet bijgelezen, maar de plicht roept. Tot later. Nu eerst in bad e.d. na mijn frisse wandeling.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even terug voor Mark. Die kassa's hè, altijd drukker dan je wilt. Ik hoop dat je snel aan de beurt bent. Als je eenmaal zo ver bent, dan wil je ook dat er wat gebeurt. Kan me ex ook wel voorstellen, maar ze moet dan toch nog maar even geduld hebben. Voof haar geldt hetzelfde: de kogel is door de kerk en nu moet er dus wat geeuren.

Sterkte met je zoektocht naar een nieuw huisje en hou het droog hoor, ook al duurt het nog even.

Heintje.

typefout!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag all!

Vannacht ontzettend slecht, of eigenlijk niet, geslapen. Hoesten, snotteren, hoofdpijn etc. Ik ben rond 7u pas echt in slaap gevallen en een uur geleden wakker geworden. Snel gedoucht, want dat is wel zo lekker na zo'n 'vieze' nacht. En nu rustig verder hoesten.

Ga me zo wel even aansluiten bij het dagpact.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beterschap Madeleine!

Voel me toch wel een beetje min hoor, had ook gehoopt gewoon zsm er te zitten, maar het is even niet anders. Ook hier in huis zou het beter zijn als ik even weg ben want mijn ex maakt er nu wel een beetje misbruik van. Ze laat me nu elk rot klusje doen wat er is en ik doe het maar slaafs want ik kan geen kant op. Ik zou vandaag ook hout zagen voor de vuurkorf voor het Halloween, en daar had ik echt zin en dat weet ze, maar de korf mag ineens niet meer want de optocht komt toch niet voorbij.. Ach ik zal het wel verdiend hebben. Ik heb het gevoel dat ze me test, noe ze doet maar want die fles mag zij leeg drinken (en geloof me zij spuugt er ook niet in..) ik raak geen drup meer aan!!

Zo dit wilde ik graag even kwijt! Nu ga ik even lekker met de jongste achter de wii met 500 spelletjes kruipen. Ex ligt toch op bed met een kater haha heb ik lekker geen last van ;)

Gr Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mark, ik vond mezelf ook een niksnut, iemand die alleen maar zoop en verder niks deed. Nu is het een wereld van verschil. Ik heb het huis in de zeep gedaan, al mijn administratie gedaan en geloof me, beide dingen waren hard nodig! Het was hier gewoon smerig! Blegh!

Nu voel ik me heel voldaan en tevreden met mezelf. Dat krijg jij ook! Ik weet het zeker! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owja, die woorden mogen niet. Daar heb ik mezelf ook schuldig aan gemaakt.

Ik zal zo eens even naar beneden lopen. De vuilnis wegbrengen en eten uit de diepvries halen. Bedacht me in de winkel dat ik nu best een partner zou willen hebben. Die zou die dingen kunnen doen, die ik niet wil doen. :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel mensen melden zich aan op datingssite en vinden er succesvol een hele leuke partner. Maar ik vind dat toch niets. Gevoel krijgen voor iemand, die misschien niet eens is, wie hij zegt te zijn.

Ik vind het ouderwetse veel leuker. Och, en ik heb het 'geluk' dat mijn hart nog niet openstaat voor een nieuwe liefde. Ben nog steeds verliefd op dezelfde. Ook al vind hij mij niet meer aardig. (met dank aan vriend alcohol)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...